ElinX0Xpoliti Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 (endret) Shamima Begum har blitt sendt med fly til England, hun var meget aktiv på sosiale medier og kjent for ganske sterke ord. Skulle gjerne vise kilde og artikkel men jeg vet ikke hva som er lov å poste utav kilder. Om dette skjer i Norge så kan vi like gjerne flytte til USA for da er ingen folk med vett igjen på øverste hold. Vi hadde gjengvente IS krigere, men de flyktet til Sverige. Endret 13. september 2019 av ElinX0Xpoliti 1
Drizzt Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Men hvordan skjedde det? Hvor leste du det? Mistet hun ikke statsborgerskapet?
bettsa Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 Har du kilder på dette? I følge et google søk er hun fortsatt i Syria. 1
The Kitten Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 10 minutter siden, Drizzt skrev: Men hvordan skjedde det? Hvor leste du det? Mistet hun ikke statsborgerskapet? Jeg skulle også gjerne sett en kilde på det. Kunne sikkert googlet selv, men så interessert er jeg faktisk ikke i hva som skjer i livet hennes. 1
altius Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 https://www.google.no/amp/s/www.mirror.co.uk/news/uk-news/isis-bride-shamima-begum-has-20058077.amp
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. september 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2019 Etter sigene nå så er det Toni Blair kone Cherie Blair som snakker for henne i UK, 3 nyhets kilder og god del sosiale media poster snakker at hun er i UK og det er 2 nyhets kilder som snakker at hun ikke er der og sier rykte spredning. Indonesia sier hun vil møte dødsstraff om hun kommer dit. Vi får se, hva som er sant. Hele saken er helt banans spør du meg.
Gjest Sam3 Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 On 9/13/2019 at 6:40 PM, ElinX0Xpoliti said: Shamima Begum har blitt sendt med fly til England, hun var meget aktiv på sosiale medier og kjent for ganske sterke ord. Skulle gjerne vise kilde og artikkel men jeg vet ikke hva som er lov å poste utav kilder. Om dette skjer i Norge så kan vi like gjerne flytte til USA for da er ingen folk med vett igjen på øverste hold. Vi hadde gjengvente IS krigere, men de flyktet til Sverige. Du snakker om ungdommer - barn - sviktet at samfunnet inkludert skole og barnevernet. Uansett hvilken alder der er i dag var de barn egentlig. Samfunnet har et ansvar til å rehabilitere dem.
ElinX0Xpoliti Skrevet 17. september 2019 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2019 8 hours ago, Sam3 said: Du snakker om ungdommer - barn - sviktet at samfunnet inkludert skole og barnevernet. Uansett hvilken alder der er i dag var de barn egentlig. Samfunnet har et ansvar til å rehabilitere dem. Hun er en kvinne, og nei når man drar til et annet land som del av en morder og voldtekt kult så kommer man ikke tilbake. Du for dra ned dit og rehabilitere dem det er ikke vårt samfunn eller kultur problem. Hva med Isis krigerne som dro over til Sverige? Skal vi hente de tilbake og rehabilitere dem? Jeg anser dette problemet er et spesielt islamsk problem som blander politikk, religion og leveregler som omgår muslimer og ikke muslimer. 2
Drizzt Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 8 timer siden, Sam3 skrev: Du snakker om ungdommer - barn - sviktet at samfunnet inkludert skole og barnevernet. Uansett hvilken alder der er i dag var de barn egentlig. Samfunnet har et ansvar til å rehabilitere dem. Hva snakker du om? Alle på jorda har vært barn en dag. Hva har dette med denne saken å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå