AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg ønsker meg vekk fra læreryrket pga. det jeg opplever som stor og sammensatt arbeidsbyrde som spiser meg opp og et system som er tungrodd og vanskelig å akseptere. Men hva kan jeg jobbe med ellers med en lærerutdanning med KRLE og norsk som fag, og med mastergrad i sistnevnte (eller kultur- og språkfagenes didaktikk som graden heter på fint). Ønsker å høre hva du som har skifta beite holder på med! Anonymkode: c9d5e...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Del Skrevet 13. september 2019 Jobber som innkjøper for et firma som retter seg mot oljebransjen. Ikke tatt mer utdanning, litt bratt læringskurve men det er en veldig interessant jobb. Anonymkode: f6641...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Del Skrevet 13. september 2019 Jobber på kiwi. Utrolig nok trives jeg mere der enn jeg noen gang gjorde som lærer. Anonymkode: 08679...327 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Del Skrevet 13. september 2019 Vet om lærere som jobber: I Utdanningsforbundet(tillitsvalgte og tilsatte i organisasjonen) Med saksbehandling/servicekontor i kommunen I personalavdelingen i kommunen I nav Med ikt i kommunen Som journalister Som lærebokforfattere Fulltid i herballife /Mary kay osv. Anonymkode: 90cbc...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Del Skrevet 13. september 2019 Takker for alle svar!! 😊 Anonymkode: c9d5e...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #6 Del Skrevet 13. september 2019 Oversetter Anonymkode: 54689...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…