AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #21 Del Skrevet 13. september 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe jeg blir å gjøre ts Anonymkode: 588eb...fc7 Da får du gå å ha vondt da, synes det var et godt råd å prøve med Jägermeister. Anonymkode: 5e9be...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #22 Del Skrevet 13. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da får du gå å ha vondt da, synes det var et godt råd å prøve med Jägermeister. Anonymkode: 5e9be...033 Sa ikke at jeg ikke kunne gurgle jäger, sa bare at jeg ikke kom til å drikke alkohol når jeg ammer 😉 ts Anonymkode: 588eb...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #23 Del Skrevet 13. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa ikke at jeg ikke kunne gurgle jäger, sa bare at jeg ikke kom til å drikke alkohol når jeg ammer 😉 ts Anonymkode: 588eb...fc7 Det er helt opp til deg, men det er ikke farlig å drikke mens man ammer. Anonymkode: 5e9be...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 13. september 2019 #24 Del Skrevet 13. september 2019 Det som alltid fungerer på meg er lunkent vann og salt. Deretter gurgler jeg tre-fire ganger og spytter ut. Dette hjelper meg hver gang 🙌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitral Skrevet 13. september 2019 #25 Del Skrevet 13. september 2019 Hva er vitsen med å svare spydig, "oppta legens tid" osv? Hvorfor holder dere på sånn? God bedring til deg ts. Halsbetennelse er noe dritt. Jeg synes Ibux funker best som smertelindring når man har halsbetennelse, det er betennelsesdempende også. Følg pakningsvedlegget med tanke på dosering. I følge felleskatalogen skal ibux være trygt når man ammer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #26 Del Skrevet 13. september 2019 Hei ts, denne teen funker fjell mot min såre hals. Den er litt sterk, men gir en god følelse etterpå. Kjøper den i utenlandske butikker, men fant den på en vanlig coop Prix også (på østkanten om du bor i Oslo). Anonymkode: 3e226...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #27 Del Skrevet 13. september 2019 IS !!!!!!!!!!!! Anonymkode: d62bc...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #28 Del Skrevet 13. september 2019 Bland litt vademecum med vann og gurgle det:) God bedring Anonymkode: ff8d7...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #29 Del Skrevet 14. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle akkurat skrive at dette ikke var noe å gå til legen for, men du har allerede løpt dit og opptatt legens tid. Jaja, er ikke rart det er kø. Enda godt du ikke gikk på legevakten. Anonymkode: 5e9be...033 Ærlig talt. Halsbetennelse KAN være streptokokker. Og jeg løper til legen med en gang jeg får betraktelig vondt i mandlene. Jeg drar også gjerne til legevakten, hvis jeg må! Årsaken er at jeg sliter enormt med streptokokk-infeksjoner, har fjernet mandlene (som iflg legen har vokst ut igjen). Jeg har hatt komplikasjoner to ganger pga drittbakterien i senere tid. Ene gangen måtte jeg legges inn på sykehus pga dehydrering nettop fordi jeg ikke ville bry legen. Sist var jeg på legevakt to ganger, deretter på sykehuset pga at streptokokkinfeksjonen spredte seg til leddene. Anonymkode: 91871...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2019 #30 Del Skrevet 14. september 2019 Kjøp deg Zyx på apoteket, er reseptfri. Sugetabletter som lindrer vond hals og har en lett bedøvende effekt. Kan ta den tre ganger om dagen i ei uke. Hadde veldig god effekt da datteren min hadde kyssesyke og hadde så vondt i halsen at hun nesten ikke klarte å svelge sitt eget spytt. https://www.apotek1.no/produkter/zyx-3mg-sugetabletter-sitron-20stk-436348p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #31 Del Skrevet 14. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan fint drikke alkohol og amme. Anonymkode: 5e9be...033 Det synes ikke jeg er greit men deg om det. De aller fleste som ammer klarer å holde seg unna alkohol. Anonymkode: 5d097...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #32 Del Skrevet 14. september 2019 Hvis du ikke klarer svelge spyttet ditt skal du være ops det ikke er epiglotitis !!! Min mor var hos legen to ganger med halsbetennelse , så fikk hu nesten ikke puste til sist og spyttet gurgla over og måtte babu babu med helikopter og fikk slange nede i halsen, døde nesten. Det var epiglottitis !! det kan også være en byll !!! Særli hvis duckun har vondt på en side Ikke at du har det, men kom bare på det da du sa du ikke kunne svelge for det var sånn dt startet med mamma.... er nok bare en vanli virus men jeg syns apsolutt ikke det er hysterisk å gå til legen for en sjekk❤️ Anonymkode: 7ada5...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #33 Del Skrevet 14. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det synes ikke jeg er greit men deg om det. De aller fleste som ammer klarer å holde seg unna alkohol. Anonymkode: 5d097...373 Hvorfor synes du ikke det er greit? Anonymkode: 5e9be...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå