AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Har åpen kjøkkenløsning ut mot stua hvor det er panelvegger. Ganske lyst laminatgulv (lys beige/grå) og hvite kjøkkenskap. Hvitt spisebord med eikeføtter og grå sofa. Nå er alle veggene hvite og jeg kunne tenkt meg å male i én farge på kjøkkenet mellom skapene og en annen farge ute i stua. Liker godt Jotun sine farger men det blir så mye å velge mellom 😅 Tips til to farger som passer godt sammen og til et lyst gulv? 🤩 Anonymkode: 91c35...7b9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Sølvgrønn eller stillhet fra Jotun Anonymkode: b2e71...115 1
Million Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 (endret) Jeg elsker fargen som heter Evening Green fra Jotun! Den gir ro i sjelen. Endret 13. september 2019 av Million 1
Million Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Enda et forslag fra meg, for denne var så fin. Fargen "7637 Exhale" fra Jotun er ny og helt nydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, Million skrev: Enda et forslag fra meg, for denne var så fin. Fargen "7637 Exhale" fra Jotun er ny og helt nydelig! Ohh, denne var nydelig! 😍 De har så mange fine grønnfarger fra Jotun! Tenkte på en grønnfarge i stua, og muligens noe blått på kjøkkenet. Du har ikke noe tips til farge på kjøkkenet da? Tenkte å begynne å male der først bår jeg setter i gang.. Anonymkode: 91c35...7b9
Million Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ohh, denne var nydelig! 😍 De har så mange fine grønnfarger fra Jotun! Tenkte på en grønnfarge i stua, og muligens noe blått på kjøkkenet. Du har ikke noe tips til farge på kjøkkenet da? Tenkte å begynne å male der først bår jeg setter i gang.. Anonymkode: 91c35...7b9 Fargevalg på kjøkkenet er nok litt avhengig av to ting; størrelsen på kjøkkenet og hvor mye naturlig lys det slipper inn gjennom vinduer. Man kan ikke male det for mørkt hvis det er ett enkelt vindu og smalt, lite kjøkken, sies det jo. Er det mange vinduer hos deg? Er kjøkkenet romslig? Og kunne du tenke deg en noe mørkere farge der på veggene? Jeg liker veldig godt en som er ganske mørk, den er blågrønn og heter Balanse fra Jotun. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har åpen kjøkkenløsning ut mot stua hvor det er panelvegger. Ganske lyst laminatgulv (lys beige/grå) og hvite kjøkkenskap. Hvitt spisebord med eikeføtter og grå sofa. Nå er alle veggene hvite og jeg kunne tenkt meg å male i én farge på kjøkkenet mellom skapene og en annen farge ute i stua. Liker godt Jotun sine farger men det blir så mye å velge mellom 😅 Tips til to farger som passer godt sammen og til et lyst gulv? 🤩 Anonymkode: 91c35...7b9 Kanskje du kan ta med noen bilder til din lokale fargehandel og be om litt hjelp der? Da kan du nok også få noen testere du kan ta hjem og prøve. Anonymkode: a7b6c...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 6 timer siden, Million skrev: Fargevalg på kjøkkenet er nok litt avhengig av to ting; størrelsen på kjøkkenet og hvor mye naturlig lys det slipper inn gjennom vinduer. Man kan ikke male det for mørkt hvis det er ett enkelt vindu og smalt, lite kjøkken, sies det jo. Er det mange vinduer hos deg? Er kjøkkenet romslig? Og kunne du tenke deg en noe mørkere farge der på veggene? Jeg liker veldig godt en som er ganske mørk, den er blågrønn og heter Balanse fra Jotun. Takk, Balanse har jeg sett mye på før og synes er en fin farge 😊 Kjøkkenet i seg selv er ikke stort, men vi har en åpen kjøkkenløsning ut mot stua og med mange vinduer kan det bli veldig lyst. Med masse hvite skap på kjøkkenet er det ikke mye vegg å male på og tenkte derfor å velge en mørkere farge enn i stua. Anonymkode: 91c35...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå