AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #21 Skrevet 13. september 2019 Hadde vært mer oppgitt over min samboer som har spilt vekk 2,5 million?!?!?! Anonymkode: d11eb...7d1 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #22 Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært mer oppgitt over min samboer som har spilt vekk 2,5 million?!?!?! Anonymkode: d11eb...7d1 Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke er oppgitt over ham???????????????????? -Ts Anonymkode: 2df02...920
The Kitten Skrevet 13. september 2019 #23 Skrevet 13. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke er oppgitt over ham???????????????????? -Ts Anonymkode: 2df02...920 At du er rasende på Kredinor. Har selv god erfaring med å forhandle med dem. Var et helt annet tilfelle enn ditt, og et krav jeg ikke var skyldig i. Ikke var det snakk om millioner heller. Som sagt så er ikke dette Kredinor sin feil. Din samboer har dratt det veldig langt når det kommer til tvangssalg av bolig. Hvorfor skulle de forresten gi beskjed til deg om at en eierandel du ikke eier kan bli tvangsslolgt? Det er din samboer som burde åpnet kjeften sin for lenge siden. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #24 Skrevet 13. september 2019 Burde ikke i det minste mannen din selv ringe rundt til kreditorene og forhandle ? Anonymkode: ad024...8d1 1
The Kitten Skrevet 14. september 2019 #25 Skrevet 14. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke i det minste mannen din selv ringe rundt til kreditorene og forhandle ? Anonymkode: ad024...8d1 Mulig Kredinor ville vært litt mer samarbeidsvillige da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #26 Skrevet 14. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode svar! Nå har jeg tatt over alt av økonomi, lønna hans går inn på konto han ikke har tilgang på, og så får han lommepenger. Han har også kontaktet lege for å få henvisning til psykolog. Vi var gjennom en slik runde for 10 år siden, da måtte jeg skrive under på en halv million i ekstra gjeld (jeg var gravid og brukte ikke hodet). Så har jeg ikke sett noen tegn etter det. Før nå. Men denne gangen skrev jeg ikke under på noe. Men det er hårreisende at kreditorer kan ta pant i hjemmet ditt uten at du vet noe som helst... Man aner fred og ingen fare helt til varsel om tvangssalg dumper ned i postkassen. Det skulle ikke kunne gått an!!! Men jeg satser på at dette løser seg. Han skal til psykolog, jeg skal til psykolog, vi må i parterapi og jeg må leke regnskapsfører. Ungene vet heldigvis ingenting, og jeg er evig takknemlig for at svigers stilte opp for å hjelpe. Nå må vi fokusere på å bygge en stødig fremtid. Men Kredinor.... De folka der skal dere få gratis av meg. FOR en gjeng med uempatiske folk!!! Igjen; takk for støtte og gode ord! ♥️ Anonymkode: 2df02...920 Den som er uempatisk er samboeren din som setter deg, forelderene og ungene sine i en sånn situasjon! Anonymkode: 1c5d3...a58 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #27 Skrevet 14. september 2019 Hvorfor skal Kredinor forhandle? Da blir det jo bare mindre bonus på de ansatte. https://www.finansforbundet.no/finansfokus/2019/02/01/fet-bonus-i-kredinor/ Anonymkode: 21c1a...ab7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå