Lillesøster Skrevet 16. mai 2005 #1 Del Skrevet 16. mai 2005 Klut for kjøkkenet. Hva er ditt beste tips. Jeg har brukt de typene som er blå, rosa og hvit, men jeg er usikker på om de er gode nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. mai 2005 #2 Del Skrevet 16. mai 2005 Vi bruker Jordan mikrofiber kjøkkenkluter. Har 4-5 stykker som vi skifter hver andre dag og vasker i maskin sammen med håndklær og sengetøy. De er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 17. mai 2005 #3 Del Skrevet 17. mai 2005 Microfiberkluter. Kjøpt de hos KID. De er fantastiske på f.eks ovnen hvor det er mye fett. Og andre flater selvfølgelig. Jeg vasker de aldri sammen med annet tøy. Vasker alltid alle fiberklutene sammen for seg selv på kokevask. Fordi annet tøy f. eks. bomull kan loe litt, og da er ikke klutene så gode lenger. Microfiberkuter har blitt en forbruksvare hos meg nesten. Bruker ikke annet. (uff, dette hørtes nesten ut som en reklame...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 18. mai 2005 #4 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg bruker Chifonet. Synes de er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #5 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg bruker rikkekluter (de strikkede som du får i mange farger). Aner ikke om de er bra i forhold til f.eks. mikrofiber, men jeg blir så glad av å ha kluter i fine farger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kluta Skrevet 18. mai 2005 #6 Del Skrevet 18. mai 2005 Bruker chifonet, og har nylig anskaffet mikrofiberklut. Sistnevnte er absolutt best til å få det reint med, men krever litt mer vedlikehold/vask. Derfor er jeg ikke sikker på om jeg kommer til å bli mikrofiberkjerring:) De førstnevnte er greie fordi de tørker fort og ikke stinker (med mindre man virkelig glemmer å skifte dem ut). Før brukte jeg sånne strikka hvite bomullskluter, men de er litt styrete å holde reine (evt må man ha veldig mange), særlig når man bor i kollektiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå