Gå til innhold

Klut

Lillesøster

Anbefalte innlegg

Klut for kjøkkenet. Hva er ditt beste tips. Jeg har brukt de typene som er blå, rosa og hvit, men jeg er usikker på om de er gode nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker Jordan mikrofiber kjøkkenkluter. Har 4-5 stykker som vi skifter hver andre dag og vasker i maskin sammen med håndklær og sengetøy. De er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microfiberkluter. Kjøpt de hos KID. De er fantastiske på f.eks ovnen hvor det er mye fett. Og andre flater selvfølgelig.

Jeg vasker de aldri sammen med annet tøy. Vasker alltid alle fiberklutene sammen for seg selv på kokevask. Fordi annet tøy f. eks. bomull kan loe litt, og da er ikke klutene så gode lenger.

Microfiberkuter har blitt en forbruksvare hos meg nesten. Bruker ikke annet.

(uff, dette hørtes nesten ut som en reklame...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker rikkekluter (de strikkede som du får i mange farger). Aner ikke om de er bra i forhold til f.eks. mikrofiber, men jeg blir så glad av å ha kluter i fine farger... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kluta

Bruker chifonet, og har nylig anskaffet mikrofiberklut. Sistnevnte er absolutt best til å få det reint med, men krever litt mer vedlikehold/vask. Derfor er jeg ikke sikker på om jeg kommer til å bli mikrofiberkjerring:) De førstnevnte er greie fordi de tørker fort og ikke stinker (med mindre man virkelig glemmer å skifte dem ut). Før brukte jeg sånne strikka hvite bomullskluter, men de er litt styrete å holde reine (evt må man ha veldig mange), særlig når man bor i kollektiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...