Gå til innhold

Kvinner 40+ ish: hvor ofte trenger/ønsker du sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte "trenger" du sex dersom du kunne bestemme selv og få det omtrent slik du ville?

Anonymkode: ff08d...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kan legge opp sexlivet vårt helt etter eget ønske og uforstyrret av andre faktorer, så ville jeg ha sagt 2-3 ganger i uka. Også ville jeg ha sørget for god variasjon mellom tid og sted, spontan morgensex, "planlagt" helgesex, kjappis på badet, helaften i stua +++

Anonymkode: ed5a7...cc6

• Liker 5
Skrevet

Min sexlyst har dessverre forsvunnet. Aner ikke hvorfor. Hadde det kun vært opp til meg kunne vi levd i sølibat. 

Anonymkode: 20127...ecf

• Liker 3
Skrevet

I en drømmeverden; hver dag. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hver eneste dag.

Er du kvinne?

Anonymkode: 60a2f...e0d

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne?

Anonymkode: 60a2f...e0d

Av og til.

Skrevet
Just now, Hr. Aktiv said:

Av og til.

Er du seriøs eller saboterer du tråden?

Anonymkode: 1efb5...544

• Liker 1
Skrevet

Kunne tenke meg det ca 5 ganger i uken, og at 2 av dagene så har vi sex minst 3 ganger den dagen. Og ja jeg er kvinne i 40 årene.

Anonymkode: de377...08c

Skrevet

Når jeg har lyst såklart, og det varierer. Det går ikke an å komme med fasit på slik for min del, for dagene og ukene er aldri like. 

Anonymkode: bc744...8ea

• Liker 5
Skrevet

Ikke så stor sexlyst, så vil nok si 2-3 ganger i året

Anonymkode: 82899...046

• Liker 4
Gjest Middelmådig
Skrevet

Det varierer etter syklus og overskudd men omtrent 3-5 ganger i god uker til 1-2 ganger de ukene jeg er sliten og premenstruell 

Skrevet

Ikke så viktig lenger, 2-3 ganget i måneden er perfekt for meg:)

Anonymkode: 6f811...a66

• Liker 3
Skrevet

Nja ikke så ofte, liker best en kjapp en, men det holder med en gang og to i uka, andre ganger en gang og to i mnd

De kjappe skulle foregått mens det enda er dag sånn ca, så senga er til å sove i, og ikke noe sex press der

Anonymkode: a43af...892

Skrevet

Hadde jeg fått styrt dette, ville det vært hver dag, noen dager mer enn en gang. Og andre steder enn i senga. Spontant og vilt. Men det får ikke jeg styre, så da blir det kanskje 3-4 ganger i måneden...

Anonymkode: 5f880...85f

• Liker 2
Skrevet

Er singel så er sjelden. 

Ønsket hadde vært 3-5 ganger i uken 😄

Anonymkode: 77007...a6e

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er singel så er sjelden. 

Ønsket hadde vært 3-5 ganger i uken 😄

Anonymkode: 77007...a6e

Kom hit? Er selv singel og 30 år gammel.😂

Anonymkode: b7e8c...c53

• Liker 1
Skrevet

Med riktig partner flere ganger i uken, kroppen min har begynt å funke igjen etter mange år i "dvale" pga sykdom. Merker at lysten kommer mer og mer tilbake også, er snart 47. 

Problemet er imidlertid at jeg ikke tenner på mannen lengre. 

Anonymkode: f7248...c77

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg kan legge opp sexlivet vårt helt etter eget ønske og uforstyrret av andre faktorer, så ville jeg ha sagt 2-3 ganger i uka. Også ville jeg ha sørget for god variasjon mellom tid og sted, spontan morgensex, "planlagt" helgesex, kjappis på badet, helaften i stua +++

Enig i dette👌

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette, bare 3-4 ganger i uken.

Det er dessuten jeg som må sørge for variasjon. Jeg skulle gjerne ønske at han hadde tatt mer initiativ til variasjon. 

Anonymkode: 8f9f9...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...