Gå til innhold

Å ta avstand fra venner. Er det av og til ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange venner, men ingen som er veldig nær dessverre. Det henger nok sammen med at vi ikke er helt like på forskjellige områder. Jeg liker å være med de, men jeg er også en person som trives veldig godt alene. 

Greien er at vi ofte samles flere. F.eks at en venn har med et par andre venner igjen osv. Noen ganger er det ok, andre ganger liker jeg det ikke. Det er rett og slett noen jeg bare ikke kommer overens med og vi er veldig ulike. Jeg blir veldig tilbaketrukket dersom jeg er med personer jeg ikke kommer overens med. Selvsagt later jeg som alt er ok. Men det suger ut energien min. Har derfor begynt å unngå og komme med unnskyldninger om jeg vet disse personene skal være med også. Men jeg lurer på om noen har begynt å lure litt på hvorfor jeg ikke alltid kan nå som jeg har hyppigere har funnet opp en unnskyldning. Jeg vil jo for all del ikke si grunnen! Alle er ulike og de trives godt sammen selvsagt. 

Jeg forsøker å invitere mine venner av og til da slik at bare vi er sammen uten venners venner. Men det blir ikke så hyppig. For det virker som de andre trives godt med å være mange. 

Hva tenker dere? Burde jeg bare skjerpet meg å "stått i det" selv om jeg mistrives?

Anonymkode: e04fe...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...