AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Kjæresten min sier han vil ha sex med meg hele tiden, men han sier hele tiden at jeg er den beste han har hatt sex med utenom at jeg er litt for tykk, for å si d mild føler eg meg utrolig stor, vi har en baby sammen, han sa når han var full at d var eneste grunnen til at han var sammen med meg var pga, han, noe eg tror på, han edret på d etter på men jeg tror ikke på d siden jeg har arvet veldig mye etter min far, han døde og tror helt ærlig d e Eneste grunnen til at han e sammen m meg, vet jo aldri men føler d, i tillleg så Sier han at han egentlig bare tiltrekkes av tynne jenter men jeg e søt nokk siden jeg har Hannes barn og jeg tror fsen ikke på d når han sier d sånn? Vet faen ikke om jeg skal tro han og forsette og være med han eller om jeg skal finne meg en som liker meg for den jeg er eller hva faen jeg skal gjøre, vil egentlig ha samme bby men samme far men vet seriøst ikke lengre...han sier han vil være med meg i ene øyeblikk og hater meg i ene øyeblikk for At eg ikke tok baort i 2 øyeblikk så vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: 1cc41...83a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Hvor har du lært å skrive? Hørt om tegnsetting? Anonymkode: 7d362...cf8 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 På tide å skru på korken og heller sove litt? Anonymkode: e5c43...21d 2
frubaluba Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg