AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Hei! I juli søkte jeg på en jobb som jeg ikke har fått tilbakemelding fra, og jeg lurer på om det er greit å sende en mail for å få fortgang på dette - altså enten om det blir avslag eller intervju. Hvordan kan jeg gjøre det uten å virke masete? Jobben er i Disney World, Florida. De rekrutterer nordmenn hele tiden og har mange søkere, derfor var jeg forberedt på at det kunne bli lang ventetid. Min samboer og jeg søkte samtidig. Jeg har jobbet der før (2015), mens han søkte på sitt første program. Han fikk tilbakemelding i løpet av en uke, og har nå meldt seg opp til intervju som er i oktober. Når han fikk intervju sendte jeg en mail for å høre hvordan min status var. Jeg fikk da beskjed om at søknadsprosessen kunne ta lengre tid for meg ettersom jeg har jobbet der før og de sjekker mitt tidligere "record card". Denne mailen er det altså nesten to måneder siden jeg fikk. Jeg har fortsatt ikke hørt noe, men dersom det blir avslag skulle jeg fått beskjed om det. Jeg er så utålmodig, og det er vanskelig å ikke ha noe å forholde seg til! Virker jeg masete hvis jeg sender en mail igjen for å få en oppdatering? Hvordan formulerer jeg meg? Eller kan jeg ødelegge sjansene mine hvis jeg maser? Anonymkode: 4df27...b79
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Har du ikke hørt tilbake før nå, så har du ikke fått jobben. De har sikkert fått hundretalls søknader, de kan ikke svare negativt på alle som ikke har fått jobben. Anonymkode: 1f365...c85
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke hørt tilbake før nå, så har du ikke fått jobben. De har sikkert fått hundretalls søknader, de kan ikke svare negativt på alle som ikke har fått jobben. Anonymkode: 1f365...c85 Grunnen til at jeg skrev innlegget så detaljert var for å unngå svar som dette.. Det kan ta flere måneder før man hører noe fra Disney. De holder intervjurunder i Norge i oktober, så man skal gjerne høre tilbake innen sept/okt uavhengig av når søknaden ble sendt, men for meg som har jobbet der før blir det som sagt annerledes. Hvorvidt jeg har fått jobben var heller ikke spørsmålet. TS Anonymkode: 4df27...b79
Jodi Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Jeg hadde sendt de en email og spurt om de hadde sett på søknaden din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå