Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Fordeler og ulemper med å ha 2 forlovere? Fryktelig usikker. Vingler veldig mellom to venninner, vil gjerne ha begge. Mye pga at jeg er redd for å såre den ene ved å velge den andre. Er det noen her som har erfaring med dette?
Kristin S Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Jeg skal ha to forlovere. Ser ingen ting i veien med det! Tror det blir veldig fint! =) Kommer ikke på noe negativt ved det. Og de to synes det er veldig greit å ha hverandre i den situasjonen også!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #3 Skrevet 17. mai 2005 jeg skal også ha 2 forlovere, har det på samme måte som deg, kunne ikke velge. så jeg valgte begge to jeg, bedre å ha 2 forlovere, enn at en av de skal bli såret fordi de ikke ble valgt. det er iallefall ikke noe hyggelig oppstart på bryllupsplanleggingen.
Gjest gjesta Skrevet 17. mai 2005 #4 Skrevet 17. mai 2005 Du kan jo godt velge begge Jeg ville ha kun en, så den andre valgte jeg til toastmaster - passer perfekt til det da hun er veldig morsom og utadvendt!
Junibruden Skrevet 18. mai 2005 #5 Skrevet 18. mai 2005 Både jeg og mannen har to hver. Kjempekjekt!! Men husk å være klar på at bare en av dem kan signere papirene og dermed er offisiell forlover
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har aldri skjønt vitsen. Det er bare en som kan skrive under, en som står som vitne på forlovererklæringen, bare en som kan sitte ved siden av deg i kirken................. Så hvordan velger du mellom to forlovere, hvem skal være hovedforlover og hvem skal være forloverassistent?
Kristin S Skrevet 18. mai 2005 #7 Skrevet 18. mai 2005 Jeg har aldri skjønt vitsen. Det er bare en som kan skrive under, en som står som vitne på forlovererklæringen, bare en som kan sitte ved siden av deg i kirken................. Så hvordan velger du mellom to forlovere, hvem skal være hovedforlover og hvem skal være forloverassistent? Bare en som kan sitte ved siden av i kirken? Forlover(e) sitter jo bak. Ikke noe problem å ha to? Begge sitter jo bak!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #8 Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke alle kirker som har plass til å ha forloveren bak. Min satt ved siden av meg, selvom det var god plass. Men jeg skjønner fremdeles ikke poenget med å ha to. Hvorfor skal man ha to?
Kristin S Skrevet 18. mai 2005 #9 Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke alle kirker som har plass til å ha forloveren bak. Min satt ved siden av meg, selvom det var god plass. Men jeg skjønner fremdeles ikke poenget med å ha to. Hvorfor skal man ha to? Grunnen til at jeg skal ha to er at jeg har to veldig gode venninner, og i stedet for å velge mellom de to synes jeg det er koselig å ha begge! Hva er det som er så galt med det da?
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #10 Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke noe "galt" i det hvis det er sånn du vil ha det. Men for meg blir det litt tullete, litt Ole Brumm på en måte. Hvis du ikke kan velge mellom to kjoler, hvis du ikke kan velge mellom to brudebuketter, hvis du ikke kan velge mellom to gifteringer, to par sko, to som skal følge deg opp, to biler, to smykker....... Skal du ha to av det da...?
tommeline Skrevet 18. mai 2005 #11 Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke noe "galt" i det hvis det er sånn du vil ha det. Men for meg blir det litt tullete, litt Ole Brumm på en måte. Hvis du ikke kan velge mellom to kjoler, hvis du ikke kan velge mellom to brudebuketter, hvis du ikke kan velge mellom to gifteringer, to par sko, to som skal følge deg opp, to biler, to smykker....... Skal du ha to av det da...? Ehhh... det er da forskjell å velge mellom to venninner og to kjoler? De to forloverne blir sannsynligvis glade for å bli spurt, enten de nå er alene om oppgaven eller to. Kjolene bryr seg ikke....
Kristin S Skrevet 18. mai 2005 #12 Skrevet 18. mai 2005 Det er ikke noe "galt" i det hvis det er sånn du vil ha det. Men for meg blir det litt tullete, litt Ole Brumm på en måte. Hvis du ikke kan velge mellom to kjoler, hvis du ikke kan velge mellom to brudebuketter, hvis du ikke kan velge mellom to gifteringer, to par sko, to som skal følge deg opp, to biler, to smykker....... Skal du ha to av det da...? Har aldri vært noe stort problem for meg å velge mellom kjoler, blomster, smykker og sko osv så det trenger jeg ikke tenke på. Men når det kom til forlovere så syntes jeg det var veldig vanskelig å velge! Derfor valgte jeg begge to. Og alle er strålende fornøyde! =)
Junibruden Skrevet 18. mai 2005 #13 Skrevet 18. mai 2005 quote="Tex"]Det er ikke noe "galt" i det hvis det er sånn du vil ha det. Men for meg blir det litt tullete, litt Ole Brumm på en måte. Hvis du ikke kan velge mellom to kjoler, hvis du ikke kan velge mellom to brudebuketter, hvis du ikke kan velge mellom to gifteringer, to par sko, to som skal følge deg opp, to biler, to smykker....... Skal du ha to av det da...?
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #14 Skrevet 18. mai 2005 Det går ikke ann å finne en -mellomting-venninne og det er ikke bare-bare å velge en alltid. Ha litt respekt og svar på spørsmålet. Synsing er greit, men ikke slik 'jalla' opplegg som dette. Utrolig! Kan jeg gjette at den som skrev innlegget er ganske ung og barnslig, om ikke i år så ihvertfall i livserfaring? Du har visst monopol på vettet du da! Jeg har lyst å appelere til ditt umodne sinn og sier derfor: Ingen setter pris på pisspreiket ditt, ha deg vekk din lortunge. Å gifte seg krever en viss modenhet, og det mangler visst du. Ja, her demonstrerer du virkelig hvordan voksne skal oppføre seg.......... For øvrig er jeg godt gift, godt voksen og godt nok utstyrt på intelligens-siden.
Junibruden Skrevet 18. mai 2005 #15 Skrevet 18. mai 2005 Hmm, som du du tydeligvis ikke har sett så har jeg skrevet at jeg har lyst til å appelere til ditt umodene sinn og derfor ordla jeg meg slik. Du trodde du var smart nå og liksom hadde 'tatt' andre i å være like barnslige som deg? At du er voksen og gift og selv mener du er inteligent er irrelevant! Denne siden er for at vi skal hjelpe hverandre, ikke komme med tull, så jeg ber deg vennligst ta til etterretning at hvis du ikke har råd å komme med så kan du for en gang skyld holde munn? Jeg takker på forhånd, og har ikke tenkt å legge meg ut i en diskusjon med deg. Du får bare tåle at folk sier ifra!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #16 Skrevet 18. mai 2005 Jeg takker på forhånd, og har ikke tenkt å legge meg ut i en diskusjon med deg. Det er smart av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå