AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Del Skrevet 12. september 2019 Hei! Jeg er nå i praksis i hjemmesykepleien og trenger virkelig tips om gode sko å bruke i en sånn jobb. Noen som vet om noen gode og bra sko til en rimlig pris for en student? Anonymkode: 7b743...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Del Skrevet 13. september 2019 Crocks Anonymkode: 8911c...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Del Skrevet 13. september 2019 Birkenstocks.. Anonymkode: 37dec...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Del Skrevet 13. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er nå i praksis i hjemmesykepleien og trenger virkelig tips om gode sko å bruke i en sånn jobb. Noen som vet om noen gode og bra sko til en rimlig pris for en student? Anonymkode: 7b743...f85 finn deg noen gode joggesko! skal du jobbe innendørs anbefaler jeg mer i retning av sandaler Anonymkode: 45941...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Del Skrevet 13. september 2019 Kjøp sko med hardere såle. Skal man gå på hardt underlag skal du ikke ha myke såler. Spotech er mye brukt, samt Birkenstock Anonymkode: 728f1...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #6 Del Skrevet 13. september 2019 Samboer brukte vanlige "utesko" da han var i hjemmesykepleien som lærling. Det var så mye ut og inn av bil at han ikke følte behov for noen andre sko, og de måtte uansett bruke skoovertrekk inne hos brukere. Men på sykehjem og i bolig sverger han til gode joggesko, det gjør også mange av de kvinnelige kollegaene hans. Det er så stress å miste sandalene når man plutselig må løpe fordi det skjer et eller annet som er krise. Anonymkode: aa6ef...524 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #7 Del Skrevet 13. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp sko med hardere såle. Skal man gå på hardt underlag skal du ikke ha myke såler. Spotech er mye brukt, samt Birkenstock Anonymkode: 728f1...539 NEI. Meget smertefullt. Kjøp Hoka. Anonymkode: e350a...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #8 Del Skrevet 13. september 2019 Gode joggesko/sneakers. Fint med lukkede sko som kan vaskes (du vet aldri hva du kommer borti), og som kan løpes i. Anonymkode: 016c6...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #9 Del Skrevet 13. september 2019 Gode joggesko! Anonymkode: fde50...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udiskutert Skrevet 13. september 2019 #10 Del Skrevet 13. september 2019 Hvis du har gåruter, ville jeg investert i sko med god såle. Hvis du skal kjøre mye bil, går det greit med billige joggesko som du kun bruker i praksis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 13. september 2019 #11 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Hei Jobber ikke i helsevesenet selv, men har mamma som sverger til Hoka Bondi. Den er ganske dyr, så det satt veldig langt inne å kjøpe det for henne (hun liker ikke bruke mye penger på klær) men etter at kollegene hennes snakket varmt om det, prøvde hun det. Hun gikk fra smerter i føtter når hun gikk, til å elske å gå fordi føttene ikke lenger var vonde. Skulle trodd jeg er ambassadør for Hoka, men de er bare veldig veldig veldig veldig gode hvis man går mye på hardt underlag. Kan fint brukes ute på asfalten også! Endret 13. september 2019 av Skilpadden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #12 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg klarer ikke å ta sykepleiere i crocks seriøst Anonymkode: 70435...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #13 Del Skrevet 13. september 2019 Noen gode joggesko er best det har du kanskje fra før av også? Anonymkode: 59c7d...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 13. september 2019 #14 Del Skrevet 13. september 2019 Hjemmesykepleie = gode joggesko. Anbefaler virkelig hoka som en arbeidsko. OBS. hvis du bruker hoka som løpesko ville jeg byttet ut disse med noen andre. Hørte på løpelabbet at man ikke bør ha sko med så mye demping både på jobb og arbeid. De anbefalte virkelig hoka til jobb I hjemmesykepleien er det heller ikke så strenge krav til at skoene må kunne vaskes på høye temperaturer osv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #15 Del Skrevet 13. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ta sykepleiere i crocks seriøst Anonymkode: 70435...854 Haha 😂 Anonymkode: 7b743...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #16 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg bruker sandaler fra ecoo. Som å gå på en sky:) Bruker smått også joggesko med god demping, mine er fra mizuno, men har også hatt asics. Anonymkode: 1b7fb...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #17 Del Skrevet 14. september 2019 Skechers! Sverger til disse, er aldri sliten i bena. Jeg vil ikke bruke sandaler, ønsker heldekkende sko Anonymkode: 662c5...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #18 Del Skrevet 14. september 2019 Gaitline 👌🏻 Anonymkode: 5951c...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå