AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Om kvinnen får barn med mannens far eller bror, vil farskapstesten da vise at mannen hennes ikke er biologisk far - eller har han så mye felles arvemateriale med far og bror, at den slår ut som at det kan være ham allikevel? Har gått og grublet på dette flere ganger, så fant ut at jeg like gjerne kan lage en tråd om det og (forhåpentligvis) få visshet en gang for alle 😂 Anonymkode: 24724...923
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om kvinnen får barn med mannens far eller bror, vil farskapstesten da vise at mannen hennes ikke er biologisk far - eller har han så mye felles arvemateriale med far og bror, at den slår ut som at det kan være ham allikevel? Har gått og grublet på dette flere ganger, så fant ut at jeg like gjerne kan lage en tråd om det og (forhåpentligvis) få visshet en gang for alle 😂 Anonymkode: 24724...923 Det sto på farskaptesten at hvis en bror eller mannens far kan være faren til barnet så må en ta en ny test. Bortsett fra det var den så godt som 100% sikker. Anonymkode: 8f401...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det sto på farskaptesten at hvis en bror eller mannens far kan være faren til barnet så må en ta en ny test. Bortsett fra det var den så godt som 100% sikker. Anonymkode: 8f401...d7c Takk for svar Da trengs det kanskje en annen og grundigere type test om det er mannens far eller bror som kan være faren da? Anonymkode: 24724...923
solmåneogstjerner Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 (endret) Dette er jo ikke en reell problemstilling om man bare klarer å holde seg unna broren og faren (i samme syklus til og med!). Og det burde alle kunne klare uansett hvor 'frigjorte' de er. Endret 12. september 2019 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Da trengs det kanskje en annen og grundigere type test om det er mannens far eller bror som kan være faren da? Anonymkode: 24724...923 Ja tydligvis. Forsto det sånn at testen er helt sikker med mindre mannens far eller bror kan være barnets far. Da trenger de visst en grundigere test ja. Anonymkode: 8f401...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Dette er jo ikke en reell problemstilling om man bare klarer å holde seg unna broren og faren. Og det burde alle kunne klare uansett hvor 'frigjorte' de er. Det er sant. Men jeg har hørt om folk som blir utsatt for overgrep f.eks så det kan absolutt skje selv om man ikke er "frigjort". Spørsmålet er egentlig bare stilt fordi jeg har gått og lurt på hvordan det funker i forhold til farskapstestene, altså om de klarer å skille arvemateriale som er så likt. Er jo greit å høre, og å få et svar enn å gå og lure Anonymkode: 24724...923
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tydligvis. Forsto det sånn at testen er helt sikker med mindre mannens far eller bror kan være barnets far. Da trenger de visst en grundigere test ja. Anonymkode: 8f401...d7c Takker så mye for svar - da har jeg en ting mindre å lure på i denne verden 😀 Anonymkode: 24724...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå