Arwen Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har en paioppskrift som er til en stor pai, kunne tenkt meg å laget prosjonsformer med pai til i morgen og trenger tips. Jeg har ikke masse små paiformer - hva kan jeg bruke da? Hvor mye må jeg korte ned steketiden?
Nella Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Sånne sandkakeformer går jo ann om de skal være så små. Evnt muffinsformer? Steking vet jeg ikke noe om for jeg lager ostekake uten steking
Nella Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Hadde hodet et helt annet sted litt nå... Bursdagselskap planlegging. Men uansett.. De formene går jo kanskje.
Arwen Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2005 kanskje, har jo hvertfall noen sånne store muffinsformer - det kan vel gå? Ellers kan jeg kanskje lage noen med sølvpapir...
Nella Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 Sølvpapir er ingen dum ide... Smart! Og forhåndsteker du paibunn litt først så bevarer den nok lettere formen også. + et par lag med sølvpapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå