Gå til innhold

Brukerdebatt?


Gjest LeiaO

Anbefalte innlegg

@Sol Rampelyset

Er det brukerdebatt, når en bruker svarer en annen:

"... Du er også en av de brukerne som jevnlig over veldig lang tid flisespikker, og gjør narr av ting som absolutt ikke har noe med etikk å gjøre. ..."?

Jf. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=24033954

Tråden er akkurat moderert, men det har fått stå. Hvorfor?

 

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott. Jeg rapporterte før du modererte, og forstod ikke hvorfor slikt fikk stå. Takk for at du fjernet det.

Endret av LeiaO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

@Gurinah Dette er en tråd hvor man kan ta opp de problemstillingene du diskuterer i tråden om CBE. Det er dumt om vi skal oppleve at moderator blir lei av alle avsporingene og stenger tråden. Eller at enkelte brukere får refs/blir utestengt, det har skjedd før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pust skrev:

@Gurinah Dette er en tråd hvor man kan ta opp de problemstillingene du diskuterer i tråden om CBE. Det er dumt om vi skal oppleve at moderator blir lei av alle avsporingene og stenger tråden. Eller at enkelte brukere får refs/blir utestengt, det har skjedd før.

Kunne ikke brydd meg mindre. Ingen brydde seg om avsporinger i den tråden jeg startet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
1 time siden, Gurinah skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre. Ingen brydde seg om avsporinger i den tråden jeg startet!

Det er faktisk ikke sant. Moderatorene jobber ikke hele tiden, og da de kom innom ble tråden ryddet og de tok en rask beslutning om å ikke tillate bloggeren diskutert med begrunnelse om å unngå brukerdebatt og avsporing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Det er faktisk ikke sant. Moderatorene jobber ikke hele tiden, og da de kom innom ble tråden ryddet og de tok en rask beslutning om å ikke tillate bloggeren diskutert med begrunnelse om å unngå brukerdebatt og avsporing. 

Det er bra. Det er noe vi har etterlyst lenge :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gurinah skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre. Ingen brydde seg om avsporinger i den tråden jeg startet!

Du bryr deg jo tydeligvis. Like mye som @Trine123 og @Tone238 og @Lisee  gjorde ... 

Pussig at ingen av de spretter frem fra dvalen og forsvarer både deg og KM 😉😉😇

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Det er faktisk ikke sant. Moderatorene jobber ikke hele tiden, og da de kom innom ble tråden ryddet og de tok en rask beslutning om å ikke tillate bloggeren diskutert med begrunnelse om å unngå brukerdebatt og avsporing. 

Nå mente jeg at dere brukere ikke brydde dere om avsporinger, ikke moderatorene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lady T skrev:

Du bryr deg jo tydeligvis. Like mye som @Trine123 og @Tone238 og @Lisee  gjorde ... 

Pussig at ingen av de spretter frem fra dvalen og forsvarer både deg og KM 😉😉😇

I rest my case too...Dere er jo bare helt håpløse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gurinah skrev:

I rest my case too...Dere er jo bare helt håpløse..

Hvorfor er vi håpløse? Hadde jo vært litt gøy om dere alle 4 svarte i denne tråden. 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gurinah Kan vi ikke heller diskutere hva som er avsporing og hva som er brukerdebatt slik at vi kan få en klarhet i det og kan unngå det for fremtiden?
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Pust skrev:

@Gurinah Kan vi ikke heller diskutere hva som er avsporing og hva som er brukerdebatt slik at vi kan få en klarhet i det og kan unngå det for fremtiden?
 

 

Jeg gidder ikke diskutere med dere. Det er som å diskutere med en gjeng barnehagebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lady T skrev:

Hvorfor er vi håpløse? Hadde jo vært litt gøy om dere alle 4 svarte i denne tråden. 😁

Denne kommentaren sier vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gurinah skrev:

Denne kommentaren sier vel det.

Hva mener du med det? Det er 3 andre brukere som også digger KM like mye som deg. Det er jo ikke så mange andre som digger KM her. Tenkte det hadde vært hyggelig for deg om de støttet deg litt her da 😌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Gurinah skrev:

Jeg gidder ikke diskutere med dere. Det er som å diskutere med en gjeng barnehagebarn!

Mener du virkelig at jeg debatterer som et førskolebarn? Det var skuffende å høre. Jeg mener selv at jeg har stilt adekvate spørsmål og skrevet kommentarer ment som innspill til videre debatt, men så feil kan man ta. 
Beklager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges da opprinnelig spørsmål er besvart og det ikke er kommet noen nye spørsmål. Dersom dere har spørsmål opprett gjerne en ny tråd. 

Sol, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...