Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte samboers kollegaer og deres partnere for første gang. Hvordan skal man være mot slike relasjoner? 

Hvordan skal jeg være for å oppfattes best mulig? Det er veldig viktig for min samboer at jeg oppfører meg så pent jeg bare kan, prater lite/passe og ellers er perfekt. Jeg kjenner jeg er litt nervøs så jeg trenger råd! 

Anonymkode: 44c85...aca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mot vanlig mennesker man ikke kjenner. Høflig, vise intrersse og stille spørsmål, smile og ha øyekontakt. Ikke fortelle historier om da man var skikkelig full i syden og spydde. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, tangent skrev:

Som mot vanlig mennesker man ikke kjenner. Høflig, vise intrersse og stille spørsmål, smile og ha øyekontakt. Ikke fortelle historier om da man var skikkelig full i syden og spydde. 

Nei, så klart ikke. Jeg er ellers en rolig person også. Ganske typisk husmor. 

Skrevet

Please husk på håndtrykk! Slappe håndtrykk er fader i meg noe av det ekleste jeg vet! Håndhils ordentlig og ps! husk navnene.

Si noe om omgivelsene eller borddekking, eller noe, gi uttrykk for at det er hyggelig å være der. Hvis noen sier noe til deg, så husk å få med deg hva de sier. Både navn og hva de forteller, er flaut å glemme om dere kommer tilbake til noe. Folk liker at andre viser en viss interesse. Se folk i øynene og smil, uten at du går rundt og gliser. Elkers så kan du jo kanskje høre med samboeren din hva han mener? 

• Liker 3
Skrevet

Får litt creepy vibber av samboeren din. Hvorfor har dere snakket om dette i det hele tatt? Mannen min har aldri følt at han trenger å gi meg pointere på hvordan jeg skal oppføre meg rundt hans kolleger og deres partnere.

Anonymkode: 89371...640

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får litt creepy vibber av samboeren din. Hvorfor har dere snakket om dette i det hele tatt? Mannen min har aldri følt at han trenger å gi meg pointere på hvordan jeg skal oppføre meg rundt hans kolleger og deres partnere.

Samme her! Har dere veldig ulike yrker / bransje?

Anonymkode: 22960...40d

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Please husk på håndtrykk! Slappe håndtrykk er fader i meg noe av det ekleste jeg vet! Håndhils ordentlig og ps! husk navnene.

Si noe om omgivelsene eller borddekking, eller noe, gi uttrykk for at det er hyggelig å være der. Hvis noen sier noe til deg, så husk å få med deg hva de sier. Både navn og hva de forteller, er flaut å glemme om dere kommer tilbake til noe. Folk liker at andre viser en viss interesse. Se folk i øynene og smil, uten at du går rundt og gliser. Elkers så kan du jo kanskje høre med samboeren din hva han mener? 

Veldig avslappende atmosfære, ingenting pent dekket og man er som regel ute.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd å oppføre meg dårlig ovenfor noen rundt han. Jeg er likt av hele hans familie og venner hans. Via hans venner har jeg fått vennskap som er gode også. Så jeg blir ekstra nervøs når han poengterer hvor viktig det er med folka på jobben hans. Han jobber kun med godt voksne menn, tror de er 10-20 år eldre enn oss. Noen av de har barn på alder med oss, vi er alle likevel over 25. Det vil bli litt alkohol, men jeg er så redd for å gjøre feil at jeg ikke vil drikke. Selv om jeg kun holder meg til maks to enheter.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Har dere veldig ulike yrker / bransje?

Anonymkode: 22960...40d

Det er faktisk veldig like bransjer, jeg jobber også kun med menn i denne aldersgruppen. 

Skrevet

Har du spurt ham hvorfor han terper slik på dette? Hvorfor snakker han om hvordan du må oppføre deg?

• Liker 1
Skrevet

Syns du skal si til han hvordan du synes det føles at han krever at du "oppfører deg ordentlig" jeg. Det høres ikke greit ut... 

Skrevet (endret)
På 12.9.2019 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Skal møte samboers kollegaer og deres partnere for første gang. Hvordan skal man være mot slike relasjoner? 

Hvordan skal jeg være for å oppfattes best mulig? Det er veldig viktig for min samboer at jeg oppfører meg så pent jeg bare kan, prater lite/passe og ellers er perfekt. Jeg kjenner jeg er litt nervøs så jeg trenger råd! 

Hadde det vært beskjeden jeg fikk av min samboer før jeg skulle være med henne noe sted :ler: så hadde jeg holdt meg hjemme! Sånn partner en får selvtillit av 🤪

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Bare vær deg selv. Si til han at du er deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...