Gå til innhold

Hele Portveien 2 (1985-1987) tilgjengelig i NRK-appen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Dette skal sees hver kveld med 2-åringen! Så de to første episodene i kveld, Jarl Goli er så hyggelig og flink, ikke rart han ble årets TV-navn i 1985! (Hans virke i nyere tid lar vi forbigå i stillhet..)

https://tv.nrk.no/serie/portveien-2

Anonymkode: 12396...c10

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna her i huset likte det ikke. Ville heller se på animert. 

Prøvde til og med Sesam stasjon, vi bor rett i nærheten, men nei, kjedelig...så jeg lot det stå på i ren og skjær trass. Elsket den type barne-TV.

Anonymkode: e2acc...ed3

• Liker 4
Skrevet

Det fenger dessverre ikke dagens barn, men er jo gøy for oss som vokste opp med det. 😁

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hører fortsatt på Tenn lys hver adventssøndag.

Endret av SVK
Skrevet

Vokste opp med dette selv, så dette skal mitt barn få slippe. Synes det er så treigt og lavpanna.

Anonymkode: e4021...267

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vokste opp med dette selv, så dette skal mitt barn få slippe. Synes det er så treigt og lavpanna.

Anonymkode: e4021...267

Nå får det være nok!!

• Liker 9
Skrevet

Introen vekker lykke og gamle minner men så går det fryktelig sakte. Og dette er vel de nyere episodene med Terje Strømdal, Jarl Goli er ikke med.

Skrevet
4 minutter siden, kvinneguide skrev:

Introen vekker lykke og gamle minner men så går det fryktelig sakte. Og dette er vel de nyere episodene med Terje Strømdal, Jarl Goli er ikke med.

Joda. Alle episodene er der, bare å bla seg nedover.

• Liker 1
Skrevet

Dagens barn er vel så overstimulerte og stresset, at barne-tv serier som Portveien 2 og liknende nok blir for tregt, dessverre.

Anonymkode: 9539e...7a9

• Liker 5
Skrevet

Kommer aldri til å tvinge ungen til å se Portveien 2. Men Lillefot og vennene hans tvang jeg guttungen til å se. Sånn er det bare! :opplyser:

Anonymkode: 0f228...5d2

Skrevet

Her har mannen i huset allerede begynt tvangsforingen med 80-talls barne-TV 😂

Anonymkode: 2f4f1...420

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har mannen i huset allerede begynt tvangsforingen med 80-talls barne-TV 😂

Anonymkode: 2f4f1...420

Slår det an?

Anonymkode: c6ba5...940

• 3 uker senere...
Skrevet

Det var jo kjempekjedelig. 

Skrevet
På 13.9.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Dagens barn er vel så overstimulerte og stresset, at barne-tv serier som Portveien 2 og liknende nok blir for tregt, dessverre.

Anonymkode: 9539e...7a9

Vi hadde jo ikke så mye annet å velge mellom, så da ble det enten barne-tv eller mørk skjerm. Hvis NRK hadde hatt noe konkurranse på den tiden så skal vi ikke se bort fra at vi også hadde valgt noe med mer fart og moro. 

• Liker 1
Skrevet

Håper de legger ut "huset med det rare i" etterhvert

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsket det programmet, rent bortsett fra at jeg i en lang periode var redd for sjiraffen :laugh: :ler2: har fortsatt en gammel sangbok med mange sanger fra Portveien, spiller og synger fra den med jevne mellomrom :) 

• Liker 1
Skrevet
På 1.10.2019 den 17.07, Hjarte skrev:

Vi hadde jo ikke så mye annet å velge mellom, så da ble det enten barne-tv eller mørk skjerm. Hvis NRK hadde hatt noe konkurranse på den tiden så skal vi ikke se bort fra at vi også hadde valgt noe med mer fart og moro. 

Dette er jo helt sant. Jeg syntes jul i Skomakergata var utrolig kjedelig som barn. Men det ville foreldrene mine se, for de så det i sin barndom. Som voksen vil jeg se jul i blåfjell og Amalies jul. Det vokste jeg opp med 😊

Anonymkode: e5f00...757

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...