AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Er det teit av meg at jeg vil menn skal dra etter sex?:) orker ikke ha dem etter det.. ihvertfall ikke når vi ikke er i et forhold eller noe sånt. Er egentlig ganske asosial så vil heller ikke henge lenge med venner. Anonymkode: cb80b...3bc
SoWhat? Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Du bør avtale det på forhånd. Tror ikke noen liker så godt å bli bedt om å gå etter sex sånn uten videre.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det teit av meg at jeg vil menn skal dra etter sex?:) orker ikke ha dem etter det.. ihvertfall ikke når vi ikke er i et forhold eller noe sånt. Er egentlig ganske asosial så vil heller ikke henge lenge med venner. Anonymkode: cb80b...3bc Jeg er også slik. Best å dra hjem til et ONS, ikke ta de med hjem til meg. Så stikker jeg når jeg ønsker. Anonymkode: 1c653...43c 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Eksen min var i praksis sånn, bortsett fra at jeg ikke dro lenger enn stua da vi var i et forhold. Følte at hun var mannen i forholdet og jeg kvinnen innimellom, da hun helst ville være for seg selv og gjerne sove etter sex. Jeg derimot vil gjerne være sosial etter en runde, og blir ikke søvnig av det. Jeg forstår ikke denne trangen til å hive folk på dør etterpå, men det er ikke noe spesielt ved det. Anonymkode: 3c04d...51f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Tar aldri menn hjem til meg, det er oppskriften på å få en gæren stalker. Drar hjem til dem, da bestemmer jeg selv når det er på tide å gå. Anonymkode: 71d41...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Du bør avtale det på forhånd. Tror ikke noen liker så godt å bli bedt om å gå etter sex sånn uten videre. Ja, prøver å si det på forhånd.. men føler det blir feil så venter litt og hinter dem til å dra. Anonymkode: cb80b...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 Du er på ingen måte programforpliktet til å være snill, grei og omsorgsfull mot menn bare fordi du er kvinne. Hvis en mann hadde vært som deg hadde han høstet kred fra andre menn for det. Du vil ikke få bifall fra andre fordi du er kvinne, men du trenger ikke ha dårlig samvittighet i alle fall. Jag dem hjem eller gå når du er lei så lenge de ikke er kjæresten din. Du har ingen forpliktelser da. Anonymkode: 0175f...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min var i praksis sånn, bortsett fra at jeg ikke dro lenger enn stua da vi var i et forhold. Følte at hun var mannen i forholdet og jeg kvinnen innimellom, da hun helst ville være for seg selv og gjerne sove etter sex. Jeg derimot vil gjerne være sosial etter en runde, og blir ikke søvnig av det. Jeg forstår ikke denne trangen til å hive folk på dør etterpå, men det er ikke noe spesielt ved det. Anonymkode: 3c04d...51f Vel for meg er det mest fordi jeg ikke er sosial av meg og føler ikke jeg orker å henge mer med dem. Også når det ikke er noe følelser ut av det bare sex. Ts Anonymkode: cb80b...3bc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er på ingen måte programforpliktet til å være snill, grei og omsorgsfull mot menn bare fordi du er kvinne. Hvis en mann hadde vært som deg hadde han høstet kred fra andre menn for det. Du vil ikke få bifall fra andre fordi du er kvinne, men du trenger ikke ha dårlig samvittighet i alle fall. Jag dem hjem eller gå når du er lei så lenge de ikke er kjæresten din. Du har ingen forpliktelser da. Anonymkode: 0175f...d0e Takk for så ærlig og fint svar. Ts Anonymkode: cb80b...3bc
SoWhat? Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, prøver å si det på forhånd.. men føler det blir feil så venter litt og hinter dem til å dra. Anonymkode: cb80b...3bc Kan jo ikke snakke for alle, men jeg vet ikke om noen som ville likt det. Men det er nok de som ikke bryr seg og ønsker det samme. Jeg syns jo at det er litt dårlig gjort, selv om jeg kan forstå ønsket ditt sånn sett. Er nok best å si noe om det på forhånd. Sånn at de ikke misforstår og tror at de gjorde noe galt?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #11 Skrevet 12. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tar aldri menn hjem til meg, det er oppskriften på å få en gæren stalker. Drar hjem til dem, da bestemmer jeg selv når det er på tide å gå. Anonymkode: 71d41...9c9 Hva legger du i en "gæren stalker" da? En som tar kontakt med deg etter sex? Anonymkode: a31d9...42d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #12 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Kan jo ikke snakke for alle, men jeg vet ikke om noen som ville likt det. Men det er nok de som ikke bryr seg og ønsker det samme. Jeg syns jo at det er litt dårlig gjort, selv om jeg kan forstå ønsket ditt sånn sett. Er nok best å si noe om det på forhånd. Sånn at de ikke misforstår og tror at de gjorde noe galt? Ja, jeg skjønner hva du mener:) skal jeg begynne å fortelle litt om min need 2 be alone mener du? Anonymkode: cb80b...3bc
SoWhat? Skrevet 12. september 2019 #13 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skjønner hva du mener:) skal jeg begynne å fortelle litt om min need 2 be alone mener du? Anonymkode: cb80b...3bc Ja, hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #14 Skrevet 12. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i en "gæren stalker" da? En som tar kontakt med deg etter sex? Anonymkode: a31d9...42d Nei. En som ikke tar nei for et nei når du ikke vil ha mere kontakt, og som nå vet hvor du bor så han dukker opp akkurat når han vil. Snakker av erfaring. Tok med en fyr hjem som skiftet personliget helt da han kom innenfor døra, jeg sa nei til sex, ba han dra, og han lot meg ikke være ifred etter det. Han var overalt. Anonymkode: 71d41...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå