Gå til innhold

Brudesalonger i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal tilbringe noen dager i Oslo denne høsten i forbindelse med jobb. Tenkte derfor å benytte anledningen til å prøve/få kjøpt brudekjole. Siden jeg har begrenset med tid hadde det vært veldig fint å få noen anbefalinger på brudesalongene i byen. Jeg rekker ikke å besøke alle, så må velge meg ut noen få. Hadde vært fint å få høre både positive og negative erfaringer. 👰

Anonymkode: 84435...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har besøkt diin brud & selskap, Brudekjolen, White by Green, Kristins brudesalong, Sofies brudesalong, etc.? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Brudekjolen, det var helt ok. Litt lite engasjert personale, kanskje. Opplevde det hele som ganske upersonlig.

Kjøpte kjolen min på Ski brudesalong, så om du har tid ville jeg absolutt dratt dit. Veldig hyggelig dame som driver det, og som har god kunnskap om kjolene hun selger. 

Anonymkode: 0e05e...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! 😊 Har vurdert Brudekjolen på grunn av Pronovias, men da blir det muligens Kristins brudesalong i stedet for.

Litt usikker på om jeg rekker åpningstidene til Ski brudesalong, men skal definitivt sjekke det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...