Gå til innhold

Lave kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere kvinner under 165 om høye menn ? Er selv 1.91 og tenner veldig på lave kvinner 😊 

Anonymkode: 4cec0...044

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenner på det. veldig mye.. er selv 1.63 

hvorfor tenner du på lave jenter?

Anonymkode: c4f81...4a1

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenner på det. veldig mye.. er selv 1.63 

hvorfor tenner du på lave jenter?

Dem er bare så fine spes om rumpa er liten i tillegg 😉

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dem er bare så fine spes om rumpa er liten i tillegg 😉

liker du tanken på at du har mest makt over dem? for jeg selv liker høye menn, siden jeg føler meg så liten og svak med dem 

• Liker 9
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva synes dere kvinner under 165 om høye menn ? Er selv 1.91 og tenner veldig på lave kvinner 😊 

Under 165 er jo ikke spesielt lavt da, snittet er 167.

Tenner kun på lave kvinner selv 😊 Klarer ikke å finne høye kvinner feminine, men smaken er som baken og folk liker forskjellige ting

Anonymkode: 2c1bd...4ab

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

liker du tanken på at du har mest makt over dem? for jeg selv liker høye menn, siden jeg føler meg så liten og svak med dem 

Alle høye menn liker vel lave kvinner inkludert meg selv. 189

• Liker 5
Skrevet

Er selv 150. For meg blir menn over 190 i meste laget.. 180 er ok. 

Anonymkode: 8297a...563

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😳

Anonymkode: aad69...13b

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alder da? 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en grunn til at høye menn liker lave damer. Mye veksthormoner, men relativt lite testosteron, det gir liten penis. 

Lave damer liker høye menn fordi de oftesr har liten penis. 

Noen som kjenner seg igjen 😉

23/18 over og ut.

Anonymkode: f8904...9f0

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke høye menn er noe som helst tiltrekkende. Ser dem nærmest som aseksuelle vesener. Kvinne 1.63.

Anonymkode: c9da2...44e

• Liker 5
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Liker høye menn.

Selv er jeg 158 😊

Skrevet

Jeg er 159 cm, og har alltid opplevd at høye menn liker at jeg er såpass liten. Den tiden jeg var mye på byen, så var det gjerne de høyeste typene som prøvde å slå av en prat/sjekke meg opp.

Jeg har hatt kjærester som har vært mellom 175 og 188 høye (og klinte en gang en hel kveld med en på 195), men det var ikke høyden som gjorde at jeg ble tiltrukket av dem. 

Faktisk så følte jeg vel at jeg ble som en liten dukke sammen med den høyeste av dem (vi var sammen i fire år), og jeg hadde konstant kink i nakken av å strekke meg opp for å kysse ham. 😂

Mannen min er «bare» 167, men det passer meg utmerket. Jeg vet at for mange andre kvinner er han altfor liten, men for meg er han helt perfekt. ❤️

Anonymkode: f669a...97f

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tenne på dem. De får brannskader av det. Har vi ikke lært noe av Amazonas?

• Liker 18
Skrevet

1.58 her, alle de jeg har vært sammen med har vært mellom 180-190.

Anonymkode: 4abd2...54b

Skrevet

Nei. Føles bare dumt. Liker å se ansiktet på de jeg snakker med uten å nærmest knekke nakken for det. Jeg er 1.58 og hvis jeg bare skulle gå etter høyde ligger min preferanse på 160-175.

Anonymkode: 0819d...ad2

• Liker 1
Skrevet

157 cm, og du er alt for høy for meg. Om jeg får velge en idealhøyde på menn ligger den på rundt 170 cm, han kan også være lavere, men helst ikke så mye høyere. Liker å føle meg på samme nivå som kjæresten.

• Liker 3
Skrevet

Er 1.55, har hatt mange kjærester, fra 1.68 til 1.85. Samboer er 1.80, og vi begge er fornøyde, jeg føler meg trygg når jeg kjenner den store mannen holde rundt meg, og han føler seg sterk og mandig + syns det er attraktivt. Men jeg må innrømme at det er syykt slitsom å kysse stående😧 vondt i nakken. 

Bryr meg ikke om høyde, du må være en god mann, at jeg tenner på visse ting ved deg er ikke grunnlag for et forhold.

Anonymkode: 2bcea...ca1

• Liker 2
Skrevet

Er 161cm. Jeg finner høye menn ekstremt tiltrekkende. Jo høyere jo bedre egentlig. Min samboer er "bare" 187cm. Men jeg er tilfreds og føler meg veldig feminin/petite med han. 

Anonymkode: 040be...8a4

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såpass lave ja😅 liker kvinner på 175 ish er mann på 190😎

Anonymkode: aac5b...a99

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...