AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #21 Skrevet 12. september 2019 Jeg måtte se lenge før jeg så hva «feilen» var. Bare slapp av, det der er det bare du som ser! Anonymkode: e6ac3...8b7 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #22 Skrevet 12. september 2019 Jeg måtte lese innleggene her før jeg fant "feilen"... slapp av, det der er det ingen som tenker over.. Anonymkode: 4db1b...6d6 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #23 Skrevet 12. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Blir veldig glad når dere skriver slikt, er en liten oppvekker på at dette kanskje er noe som kun jeg legger ekstra merke til.. men ønsket heller da at begge ørene hadde denne hudfolden eller at begge ikke hadde det.. slik at de kunne være like på begge sider Anonymkode: 18d89...dde Husk at det er kjempevanskelig å se inni begge ørene dine samtidig. Om folk skal legge merke til at de ikke er like må de nesten ta et bilde av det ene, for så å studere det andre sammen med bildet. Har du venner/bekjente som gjør slikt, kan du trygt kutte de ut Anonymkode: 11b13...77b 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #24 Skrevet 12. september 2019 Jeg har sett på bildene i to lange minutter og klarer ikke se hva som er "feil". Anonymkode: 99c35...82f 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #25 Skrevet 12. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett på bildene i to lange minutter og klarer ikke se hva som er "feil". Anonymkode: 99c35...82f Hyggelig at det ikke ser så unormalt for andre som det gjør for meg, men dette er «feilen» Anonymkode: 18d89...dde
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #26 Skrevet 12. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er kjempevanskelig å se inni begge ørene dine samtidig. Om folk skal legge merke til at de ikke er like må de nesten ta et bilde av det ene, for så å studere det andre sammen med bildet. Har du venner/bekjente som gjør slikt, kan du trygt kutte de ut Anonymkode: 11b13...77b Ja du har nok rett! Har heldigvis ingen sånne venner.. er nok bare jeg som gjør det, her kan du se forskjellen fra øre til øre Anonymkode: 18d89...dde
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #27 Skrevet 12. september 2019 Det der hadde jeg ALDRI merket så lenge jeg hadde kjent deg, Aldri! Anonymkode: 4db1b...6d6 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #28 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja du har nok rett! Har heldigvis ingen sånne venner.. er nok bare jeg som gjør det, her kan du se forskjellen fra øre til øre Anonymkode: 18d89...dde Øv deg på å ikke tenk på det. Jeg sjekket mine ører nå, de er heller ikke like, så her er det naturen som har failet! Man er ikke symmetriske:) Anonymkode: 11b13...77b 3
Gjest Krampus Skrevet 12. september 2019 #29 Skrevet 12. september 2019 Herregud, det hadde jeg aldri lagt merke til. Det er så mange forskjellige ører ute og går, og jeg husker aldri hvordan noen av dem ser ut. Jeg kunne ikke engang beskrevet mitt. Så lite betyr ører for "Mannen i gata"
udiskutert Skrevet 12. september 2019 #30 Skrevet 12. september 2019 Du har helt normale og fine ører. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #31 Skrevet 10. februar 2021 Hei! Ser dette er en gammel tråd. Men hvilken klinikk opererte du deg hos? Jeg gjorde det samme i januar 2020. Og AKKURAT sånn er mitt også.. jeg er også veldig misfornøyd, så skjønner deg utrolig godt. Anonymkode: fd144...d81
desperatforsvar Skrevet 2. desember 2023 #32 Skrevet 2. desember 2023 Hei! Jeg er også interessert i hvilken klinikk/lege? Noen som har utført dette på Fornebuklinikken? Dr. Tvedt? Eller kan anbefale andre steder?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #33 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2019 den 12.48): Når jeg endelig sparte opp penger og opererte ørene tenkte jeg at jeg kunne begynne å føle meg selvsikker og fin rundt andre med håret opp.. Men på grunn av hudfolden i det ene øret er jeg tilbake hvor jeg startet.. jeg syntes hudfolden er utrolig stygg og uattraktiv! Jeg er skikkelig redd for at noen skal legge merke til den og vil ikke gå med håret opp nå heller.. Anonymkode: 18d89...dde Det er ingenting galt med ørene dine og det var det sannsynligvis heller ikke før du opererte dem. Problemet er ikke ørene dine. Problemet ditt ligger mellom ørene dine. Du kan ikke operere deg til bedre selvfølelse og mer selvsikkerhet, du vil alltid finne noe anet. Anonymkode: c6c0d...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #34 Skrevet 2. desember 2023 Tror d har hengt deg øitt for mye opp i de ørene dine. Dette måtte jeg lese meg frem til, hva d faktisk mente var feil. Jeg ser fortsatt helt vanlige ører. Så jeg skjønner virkelig ikke at dette skal gi deg dårlig selvtillit. Ingen i hele verden kommer til å legge merke til det, eller tenke noe om det Anonymkode: e0997...bb7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #35 Skrevet 2. desember 2023 Det er jo ingen som ser begge ørene dine samtidig uansett. Jeg ville aldri lagt merke til dette hvis ikke du fortalte meg at det var noe. Ser ut som helt normale, fine ører. Anonymkode: 6c4ca...051
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #36 Skrevet 2. desember 2023 Håper TS har slått seg til ro med dette etter 4 år. Jeg leser tråden siden den ble tatt opp igjen med fascinasjon over hvordan enkelte får sånne rare kroppslige hang-ups. Veldig fascinerende. Objektivt sett så klødde jeg meg i hodet før TS sirklet inn på "problemområdet". Aner ikke hvordan mine egne ører ser ut, om de har en fold inne der eller ikke. Gidder ikke sjekke. Ikke at jeg ikke selv har hang-ups, altså. Jeg kan få det av magen som tyter litt ut av jeansen. Men den er mer vanlig. En hudfold på et øret er ikke det. Anonymkode: 09010...fa2 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #37 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 23.11): Hei! Ser dette er en gammel tråd. Men hvilken klinikk opererte du deg hos? Jeg gjorde det samme i januar 2020. Og AKKURAT sånn er mitt også.. jeg er også veldig misfornøyd, så skjønner deg utrolig godt. Anonymkode: fd144...d81 Opererte meg hos Christiania Park Klinikk i Oslo… Anonymkode: 18d89...dde
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #38 Skrevet 2. desember 2023 desperatforsvar skrev (7 timer siden): Hei! Jeg er også interessert i hvilken klinikk/lege? Noen som har utført dette på Fornebuklinikken? Dr. Tvedt? Eller kan anbefale andre steder? Det var hos Christiania Park Klinikk i Oslo. Anonymkode: 18d89...dde
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #39 Skrevet 2. desember 2023 Hvordan gikk det, ts? Anonymkode: 77a7c...9e9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #40 Skrevet 2. desember 2023 Jeg så om igjen og om igjen på bildene og så ingenting unormalt. Vi mennesker er rare, vi lager oss komplekser som ingen andre legger merke til, men som tar opp all vår tid. Anonymkode: 6eb4a...378 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå