AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Noen som har stilling innenfor denne kategorien? Hva tjener dere? Hva er normalt å forvente å ha? Anonymkode: ad05d...c0f
Rotehodet Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har stilling innenfor denne kategorien? Hva tjener dere? Hva er normalt å forvente å ha? Anonymkode: ad05d...c0f Du må nesten være mer spesifikk, hvilken bransje, hvor stort selskap, hvor mange ansatte osv. Det sier seg selv at en Office manager i en familiebedrift med 8 ansatte i en bygd innafor dalstroka, som kun leverer begrenset antall produkter til kommunen ikke har den samme lønnen som en som bor i Oslo, bedriften har 399 ansatte, leverer produkter på tvers av alle kundegrupper og i hele verden. Så lønn kan være alt fra 425 tusen til 825 tusen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 7 minutter siden, Rotehodet skrev: Du må nesten være mer spesifikk, hvilken bransje, hvor stort selskap, hvor mange ansatte osv. Det sier seg selv at en Office manager i en familiebedrift med 8 ansatte i en bygd innafor dalstroka, som kun leverer begrenset antall produkter til kommunen ikke har den samme lønnen som en som bor i Oslo, bedriften har 399 ansatte, leverer produkter på tvers av alle kundegrupper og i hele verden. Så lønn kan være alt fra 425 tusen til 825 tusen. 300 ansatte, privat bedrift, globalt selskap Anonymkode: ad05d...c0f
Rotehodet Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 (endret) 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: 300 ansatte, privat bedrift, globalt selskap Anonymkode: ad05d...c0f Mulig jeg tar feil, men da er ikke forhandlingsgrunnlaget stort å spille på. Dette fordi budsjettet allerede er satt for den posten. Har du lang erfaring eller nyutdannet så spiller det også en forskjell. Jeg har ingen anelse hva lønna skal være, inkluderer det personalansvar eller bare fagansvar - resultatansvar eller bare ansvar for egne arbeidsoppgaver? Desto mer ansvar du har i stillingen så øker selvfølgelig lønna, men til syvende og sist, forutsatt at det ikke er en nyopprettet stilling, så er allerede lønna hugd i stein på budsjettposten. Hvis lønn med sosiale goder ikke er mulig å forhandle så finnes det utallige andre ting man kan forhandle på, fast hjemmekontordag, internett hjemme, mobil, bilgodtgjørelse i tillegg til kjøregodtgjørelse m.m. Siden du spør så antar jeg du er relativt nyutdannet, lite erfaring med stillingen, lite erfaring i bransjen - kanskje 100 tusen mindre enn en senior - så kanskje lønna vil falle på 575, + andre tillegg som nevnt ovenfor. Overtid kan du selvfølgelig se langt etter. Lykke til Endret 12. september 2019 av Rotehodet
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 54 minutter siden, Rotehodet skrev: Mulig jeg tar feil, men da er ikke forhandlingsgrunnlaget stort å spille på. Dette fordi budsjettet allerede er satt for den posten. Har du lang erfaring eller nyutdannet så spiller det også en forskjell. Jeg har ingen anelse hva lønna skal være, inkluderer det personalansvar eller bare fagansvar - resultatansvar eller bare ansvar for egne arbeidsoppgaver? Desto mer ansvar du har i stillingen så øker selvfølgelig lønna, men til syvende og sist, forutsatt at det ikke er en nyopprettet stilling, så er allerede lønna hugd i stein på budsjettposten. Hvis lønn med sosiale goder ikke er mulig å forhandle så finnes det utallige andre ting man kan forhandle på, fast hjemmekontordag, internett hjemme, mobil, bilgodtgjørelse i tillegg til kjøregodtgjørelse m.m. Siden du spør så antar jeg du er relativt nyutdannet, lite erfaring med stillingen, lite erfaring i bransjen - kanskje 100 tusen mindre enn en senior - så kanskje lønna vil falle på 575, + andre tillegg som nevnt ovenfor. Overtid kan du selvfølgelig se langt etter. Lykke til Ikke personalansvar. Kun fagansvar, men sette på plass innkjøpsprosesser innenfor Facility og eiendom på flere lokasjoner i Norge. Sitter selv i Oslo. Vært i bedriften i 2 år, men ikke i den stillingen. Har Ryddet mye opp etter tidligere ansatt, da jeg overtok denne stillingen for en stund siden. Det er først nå lønnsforhandlingen fra tidligere stilling startet. Fra før har jeg kun 1 år prosjektledelsesutdanning men jobbet før dette firmaet 5 år innen administrasjon jeg er usikker på hva jeg kan «kreve» uten mye utdanning, men jeg har gitt dem gode resultater og de har valgt meg fordi jeg har gjort en god jobb... Anonymkode: ad05d...c0f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Er det ingen innspill??... Anonymkode: ad05d...c0f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 Jeg jobber i et multinasjonalt firma, kontoret her har en office manager. Hun fortalte meg at lønna hennes er lav, men vet jo ikke hva hun legger i det da. Men neppe godt betalt vil jeg tro Anonymkode: 9f623...972
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i et multinasjonalt firma, kontoret her har en office manager. Hun fortalte meg at lønna hennes er lav, men vet jo ikke hva hun legger i det da. Men neppe godt betalt vil jeg tro Anonymkode: 9f623...972 Hmmm.. og lavt er relativt.. 😬 Anonymkode: ad05d...c0f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Er det noen med innspill? Anonymkode: ad05d...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå