Gå til innhold

Halsbetennelse etter choking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg var med en fyr hjem i helgen, og vi koste oss. Ting gikk litt røft for seg, med spesielt mye choking, noe jeg personlig ikke har noe imot. Da jeg våknet på søndag var jeg øm i og på halsen, men tenkte ikke noe videre over dette. Men da dette ikke stoppet å forverre seg mistenkte jeg at det kunne være en halsbetennelse. Jeg dro til legen, og hadde rett. Går nå på antibiotika mot betennelsen. Men mitt spørsmål er jo da: kan det være noen sammenheng mellom chokingen og halsbetennelsen, eller er det bare en litt komisk tilfeldighet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen sammenheng overhodet.

Anonymkode: 4725d...5a9

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, lalela skrev:

Går nå på antibiotika

Det er neppe det eneste du går på.

Anonymkode: 6dcb2...d37

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er neppe det eneste du går på.

Haha, hva annet tenker du at jeg går på? 

Skrevet

Vanskelig å vite eksakt, men noe må det jo være ..,,

Skrevet

Forstår virkelige ikke at folk lar seg kvele, og spesielt av fremmede menn. Tenker du ikke noe på at kvelning kan føre til at hjerte begynner å slå saktere og i verste fall hjertestopp? 

Anonymkode: c0d0f...ce5

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du ikke noe på at kvelning kan føre til at hjerte begynner å slå saktere og i verste fall hjertestopp? 

Anonymkode: c0d0f...ce5

Joda, jeg tenker vel på det også. Men akkurat i akten forsvinner det ut av hodet ;) 

Skrevet

Man kan få klamydia i halsen og den slår ut som halsbetennelse så ville sjekket meg for det. Og nei det er ikke kødd. 

Anonymkode: eea39...a5b

• Liker 7
Skrevet

Halsbetennelse kommer av bakterier, ikke ytre påvirkning. Var nok helt tilfeldig

Anonymkode: 7d160...7e4

• Liker 2
Skrevet

Hvordan i himlens navn mener du at choking kan føre til en bakterieinfeksjon i halsen? Seriøst.

Anonymkode: f6d60...b0a

• Liker 1
Skrevet

At dama blir sår av dyp oral penetrering er jo noe en erfarer. Men så er hun ikke sverdsluker av yrke heller. 

Så for min del så lar jeg henne styre det selv. Hun gjør det alltid når hun kommer under 69. Tenker hun bevisst forsterker egen orgasme på den måten. For min del merker jeg at hun liker å bli hold i et bamsegrep når hun kommer på denne måten. Etterpå er det en lykkelig kvinne som gjør hva som helst for å gjøre det godt for meg. Da blir det ofte lenge med seige tak mens en nyter kroppen hennes, brystene, øynene hennes som ser ned på min kuk som penetrerer henne og hvordan hun legger hodet mot høyre rett før hun kommer igjen. Herlig. 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 92dcc...616

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halsbetennelse kommer av bakterier, ikke ytre påvirkning. Var nok helt tilfeldig

Anonymkode: 7d160...7e4

Og hvor tror du bakterier kommer fra? Høyst sannsynlig at det kommer av ytre påvirkning, som sagt kan klamydia slå ut som halsbetennelse. En halsbet. kan forøvrig være både viral og  bakteriell. 

• Liker 1
Skrevet

😳såpass

Anonymkode: 35cf3...729

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og hvor tror du bakterier kommer fra? Høyst sannsynlig at det kommer av ytre påvirkning, som sagt kan klamydia slå ut som halsbetennelse. En halsbet. kan forøvrig være både viral og  bakteriell. 

Dette ☝🏼

Anonymkode: 9c751...1df

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du får jo ikke bakterier i halsen av choking 🙄

Anonymkode: 5946c...2e5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun mente gaging? 

Anonymkode: 4fff0...aee

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Kvelning kan gi vevsskader mekanisk, og disse er innfallsporter for bakterier som finnes i normalfloraen i halsen, men ikke skaper infeksjon fordi slimhuden er intakt. Ved kraftig manipulering av halsen fra utsiden, kan det skapes rifter og skader på slimhuden på innsiden. Disse vil lett infiseres. Bakteriene finnes der allerede, og får nå en mulighet til å invadere vevet.

Anonymkode: 206da...7de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...