AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Jeg vet ikke helt hvilken kategori dette hører til inn under, men prøver bare her: Jeg har behov for å koble av, slappeav helt, Har et par timer til det nå, men får det ikke til. Det skjer MYE om dagen. Hadde en uventet, helt ræva start på dagen, vet at det virker inn, prøver å si til meg selv at det ikke får ta så stor plass, men det går ikke. Har spist og skal se på TV, men selv om jeg veldig gjerne vil se på den serien, så føler jeg meg dum som liker den så godt. Så da slapper jeg ikke like mye av. Burde jo bare se på serie og nyte i et par timer. Hva gjør du for å koble av, nullstille deg, tenke på noe annet? Anonymkode: 7fe82...16e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Føler du deg dum som liker en serie godt, og ser på den? Anonymkode: 7b8ec...8de 1
lalela Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Prøv å gjøre noe som tvinger deg til å tenke på noe annet. Om det er en treningsøkt, å synge for full hals til favorittmusikken mens du danser i stua eller å lese en bok spiller ingen rolle. Forsøk bare på noe som krever full oppmerksomhet. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Jeg føler meg dum fordi serien er veldig gammel. Jeg har sett den mange ganger, men jeg liker den veldig godt. Det er godt drama og manus og mange dyktige skuespillere. Jeg føler meg dum fordi jeg tenker at jeg burde ha brukt tiden på å se meg opp på nyere serier på Netflix, feks. Og så føler jeg meg dum fordi jeg innerst inne vet at det er veldig dumt å tenke sånn - jeg vet at jeg burde la meg selv slappe av og senke skuldrene og ikke bry meg om hva andre måtte mene om dette... Anonymkode: 7fe82...16e
miaw Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Hvilken serie er det? 😁 Snakk om å være streng med seg selv... Alle har en favorittserie/film? Min er dirty dancing og min kjærestes er entourage.
TinyBean Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 Jeg skriver ned alt på en liste så jeg får samlet det et sted, legger den vekk til senere og nyter akkurat det jeg vil med god samvittighet. Gamle serier er det ikke noe å få dårlig samvittighet av. Det er lov å se ting man liker om igjen. Om jeg skulle fått dårlig samvittighet for hvor ofte jeg har sett Gilmore Girls hadde jeg slitt! Prøv å blande litt mellom seriene du ser på. En episode av gammelt, en av ny, osv. Poenget med avslapningstid er jo nettopp det: Slappe av. Uansett hva det innebærer.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 På 12.9.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hvilken kategori dette hører til inn under, men prøver bare her: Jeg har behov for å koble av, slappeav helt, Har et par timer til det nå, men får det ikke til. Det skjer MYE om dagen. Hadde en uventet, helt ræva start på dagen, vet at det virker inn, prøver å si til meg selv at det ikke får ta så stor plass, men det går ikke. Har spist og skal se på TV, men selv om jeg veldig gjerne vil se på den serien, så føler jeg meg dum som liker den så godt. Så da slapper jeg ikke like mye av. Burde jo bare se på serie og nyte i et par timer. Hva gjør du for å koble av, nullstille deg, tenke på noe annet? Anonymkode: 7fe82...16e Aksepter at du tenker på det og fikk en ræva start. Ikke prøv å sno deg vekk fra det. Så vil det føles litt mindre vondt å tenke på det, og det blir gradvis bedre. Så sett på en film/serie😊 Anonymkode: ed60f...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå