Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg selv skal stemme på stine og anders av den grunn at de er yngst og vil derfor tjene best på å vinne huset,samtidig som stine er ei jente med ben i nesa som virker rettferdig og samtidig fort forstod spillet som ble drevet der inne... og anders fordi han jobbet vanvittig mye og var dyktig!

hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt å bruke ei krone på å stemme ;)

Men syns vel kanskje at det yngste paret fortjener å vinne.Har ikke sett så mye på det akkurat, men pga alder og sånn og de har vel heller ikke vært så fremtredende i krangler ol.

Skrevet
Har ikke tenkt å bruke ei krone på å stemme ;)

Men syns vel kanskje at det yngste paret fortjener å vinne.Har ikke sett så mye på det akkurat, men pga alder og sånn og de har vel heller ikke vært så fremtredende i krangler ol.

Enig med du!

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes Stine og Anders kan vinne, men vet ikke om jeg kommer til å stemme. De er yngst og kan få størst nytte av huset.

Skrevet

Skulle jeg stemt skulle jeg ha stemt på Stine og Anders. Men jeg stemmer aldri på slike ting som dette.

Synes faktisk at slik telefonstemming er noe tull......TV2 får penger fra reklamen og bør ikke bli finansiert på sånn stemme greier....Ok, dette er en annen diskusjon, men altså stine og andres

Gjest skindeep
Skrevet

Det koster meg kun 5,-, så jeg har sendt en stemme, det den har gått til Stine og Anders.

Fordi jeg selv har lyst på et hus, og er sånn omtrent like gamle som de er..

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg stemmer aldri på slikt, men jeg håper Stine og Anders vinner.

De er unge og i etableringsfasen og er antakelig de som trenger dette huset mest.

Skrevet

Jeg stemmer heller aldri på slikt, men håper inderlig Stine og Anders vinner.

Skrevet

Gidder nok ikke sende noen stemme, men håper Stine og Anders vinner.

Skrevet

Jeg skal jaggu meg bruke 5 kr på Stine og Anders. Huset er er bare sååå velfortjent.

Heia heia :-D

Gjest gjesta
Skrevet

Skal ikke stemme men håper S & A vinner :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Vet ikke om jeg kommer til å stemme, men hvis jeg gjør det, blir det på Stine og Anders

Skrevet

Jeg stemte på Stine og Anders. For de fortjener det mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...