AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Jeg fikk en tekstmelding fra Bergen Fiber som sier at de har forsøkt å kontakte med i forbindelse med mine Altibox-tjenester. De har ikke ringt til meg nylig, så jeg skjønner ikke helt på hvilken måte de har forsøkt å kontakte meg. De sier de skal forsøke igjen og at jeg kan kontakt med et nummer. Nummeret tilhører Consort AS. Jeg kjenner at jeg er mistenksom. Jeg har jo ikke blitt oppringt av noen nylig, og de sier at de har forsøkt å kontakt. Er dette bare en snikete måte å få kunden til å ringe dem slik at de kan prøve å selge noe? Er det noen som har fått en lignende sms? Anonymkode: 2dc88...e3e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Det står også at de skal "forsøke igjen", så jeg må strengt tatt ikke gjøre noe. Anonymkode: 2dc88...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå