Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Noen som har tips til hvordan man gjør dette på best mulig måte? Vet det er subjektivt, men har lite erfaring med det, og føler ikke helt at jeg får det til.. Hjelp?.. Vil lære meg å nyte dette! Kan jo legge til at jeg slapper ganske bra av hvis jeg er uforstyrret, men likevel har man forstyrrende tanker pg forventninger som ødelegger så mye. Men det er ikke slikt tråden skal handle om, hvis det er opp til meg. Er mer opptatt av hvordan dere gjør det, medsøstre... Stilling osv... rett og slett teknikk. Hilsen Jente
Webguri Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Jeg er slett ikke erfaren på dette området, men det hender jo i nød... Jeg ligger stort sett avslappet på rygg. Starter gjerne med å kjæle brystene mine, før jeg beveger meg nedover. Bruker glidekrem og konsentrerer meg mest om klitoris. Har en dildo som jeg ev. bruker til å støte innover med også. Selv om jeg av og til får skjedeorgasmer, er jeg nok mest glad i klitoris-kos.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå