Gå til innhold

Hva gjør dere når dere ligger nederst, og hvordan rir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ligger nederst er jeg redd jeg er kjedelig, hvordan er dere når dere er nederst? Ligger dere der bare, eller hjelper dere til/ er med på andre måter?

og når dere rir, hvordan er dere da? Sitter dere rett opp og ned, fort eller sakte, hva gjør dere? Jeg opplever også at den gang på gang «faller ut», hva gjør jeg feil da?

ønsker gjerne synspunkt fra menn også, på hva som er å foretrekke og ikke :)

Anonymkode: 5de99...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg ligger nederst er jeg redd jeg er kjedelig, hvordan er dere når dere er nederst? Ligger dere der bare, eller hjelper dere til/ er med på andre måter?

og når dere rir, hvordan er dere da? Sitter dere rett opp og ned, fort eller sakte, hva gjør dere? Jeg opplever også at den gang på gang «faller ut», hva gjør jeg feil da?

ønsker gjerne synspunkt fra menn også, på hva som er å foretrekke og ikke :)

Anonymkode: 5de99...ae9

Faller den ut er det nok bare fordi du ikke har deg med en mann med voksent nok utstyr.

Det du trenger er en ordentlig grov stake så kommer dette av seg selv

-DigBick

Anonymkode: 4e8a3...bc0

Skrevet

Det varierer. Det er nok det viktigste. 

Når jeg ligger nederst kan jeg lukke øynene og nyte mens jeg stryker ham med armer og hender eller kose med egne pupper f.eks. Jeg kan også ha øyekontakt og bevege fingrene mer ertende steder om du skjønner. Jeg kan variere på om mine ben ligger litt utover, nesten rett nedover, opp i lufta, holder rundt ham og presser ham mot meg eller ta det ene benet over på andre siden (men da er det avhengig av at han ikke dunker så langt inn).

Når jeg rir er det vanligst at jeg har knærne ved siden av ham og hendene ved siden av hodet hans, men hendene kan godt være oppå brystkassa, på mine pupper, i håret hans eller mitt eller på sengegavlen. Jeg kan også ha føttene ved siden av ham og liksom sitte på huk. Det liker han veldig godt, men det er slitsomt i lengden. Eller jeg kan sitte feil vei, men da må jeg være forsiktig så ikke jeg bøyer ham for langt i feil retning. Uansett varierer jeg på å bevege meg frem og tilbake så hans bekkenben treffer klitoris (det er sånn jeg kommer lettest) eller løfte meg opp og ned så han går ut og inn (det er sånn han kommer lettest). 

Anonymkode: f2a12...af4

• Liker 2
Skrevet

Det første har nok vært veldig avhengig av mannen. I etterpåklokskapens lys innser jeg at jeg har ligget mye stille og bidratt lite. Med mannen min som er helt rå i senga er jeg all over han. Kysser og småbiter der jeg til enhver tid kommer til, armene mine går som vindusviskere på ryggen, rumpa og armene hans, jeg jukker mot med underlivet når jeg føler for det, og jeg lager helt naturlig lyder av vellyst. Det er "vår" måte å ha sex på, vi spiser hverandre liksom opp, men jeg tror at jeg helt fint kunne ha gjort noen av disse tingene med tidligere partnere og fått mye bedre sex!

Varierer hvordan jeg rir. Både hvordan jeg har overkroppen (sittende oppreist, liggende nedpå han, mellomting), hvordan han sitter/ligger og hvordan jeg beveger underlivet. Det blir sjelden bare opp og ned, det vanligste er en blanding mellom opp og ned og frem og tilbake i en sirkulær bevegelse, hvis det gir mening. Funker godt for begge. For å komme selv så lett som mulig så funker ren frem og tilbake best.

Det er forøvrig begges ansvar at den holder seg inne, han må presse litt mot, du må kjenne "grensene" for bevegelsen du gjør. Og så hjelper det selvfølgelig med størrelse, men enda viktigere at han faktisk er ordentlig hard!

Anonymkode: 2b3b9...31a

• Liker 3
Skrevet

Ligger du underst så bruker du hånda på deg selv mens han holder på 😊

Anonymkode: 50684...231

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Beveger hoftene og bruker henda på meg, og han. 

Sitter jeg øverst er det lettere å variere, men vrir hoftene rundt og rundt, i 8 tall, opp og ned, frem og tilbake. Hvis jeg sitter på huk, blir det opp og ned bare. 

Skrevet

Ehh.. jeg nyter når jeg ligger der. Det er det man skal fokusere på, ikke hvordan man beveger seg, det blir jo helt feil fokus

Anonymkode: bae0a...842

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehh.. jeg nyter når jeg ligger der. Det er det man skal fokusere på, ikke hvordan man beveger seg, det blir jo helt feil fokus

Neivel, da er du ei fryktelig kjedelig elskerinne  zzzz...

Hilsen Mann

Anonymkode: a1838...069

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner pleier å skryte av at vi kan gjøre flere ting på én gang. Å nyte samtidig som jeg fokuserer på å gjøre ting som er deilig for partneren: no problem. Skjønner ikke hvordan i all verden det kan være feil fokus!

Anonymkode: 2b3b9...31a

• Liker 1
Skrevet

Jeg får kun orgasme av penetrering. Og beveger meg i grunn ganske mye når jeg ligger nederst. Gjør motstøt og bruker underlivsmuskler.  Føler meg litt unormal, for kjæresten min var tydeligvis ikke vant med det. Og han maste hele tiden i starten om at jeg må ta meg på klitten osv. Heldigvis har han nå skjønt at jeg ikke får orgasme på den måten.

Når det gjelder å ri har jeg kommet ut av trening i løpet av mange år som frivillig singel. Så har ikke helt fått taket på det igjen. Jeg bare beveger meg så godt jeg kan, mens jeg samtidig bruker underlivsmuskelaturen.

Kan ikke si at jeg liker det så godt med kjæresten min. For han ligger bare der. Ute av stand til  å bevege seg. Av frykt for å komme. 

Vil bare kommentere noe som ble sagt lenger opp om at man ikke kan fokusere på å bevege seg. Men det er jo ikke det der handler om. I hvertfall ikke for meg. Det med bevegelse skjer bare automatisk.  Det er som et naturlig instinkt.

Anonymkode: 6672e...af7

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer du, hvis du ikke beveger på deg? Det blir jo ekstra deilig når man roterer hoftene. 

Endret av #Rasshøl
Skrevet

Når jeg ligger, så kysser vi masse om han er nærme nok, stryker han på rygg og armer, ser han i øynene, gjør smååå motstøt om vi puler sakte, snakker (sier at det er deilig, at jeg elsker han, fortsett sånn, bare et enkelt ja om han har forandret tempo og jeg vil det skal fortsette sånn).

Rir ikke. Kjenner ingen verdens ting da. Har av og til grublet på om det kanskje er litt dumt, men her en dag takket mannen for at jeg lar han ha kontrollen i senga, for han tenner sånn på det. Så jeg er bare superfornøyd med oss. Trenger ikke ha den stillingen med i sexlivet bare fordi, liksom. 

Anonymkode: b600c...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...