AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Hallo Lurer på om noen vet om et bra bilsete til barn? Jenta mi er 2 år. Har nå britax multi tech (babybilsetet og vogna er gull) , og den gjør jo jobben sin, men den er et rent helvete å vaske. Trekket går ikke i maskinen, og for å ta av trekket, må jeg demontere alt av belter, og man må ha mastergrad i ingeniør for å sette alt på plass.. Nærmest. Altså, jeg er ikke dum, men dette setet får meg til å føle meg dum. Hvilket bilsete har du? Er det praktisk å vaske? Er den enkel? Hva anbefaler du? Anonymkode: 0b0e4...34f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 .. vi har aldri vasket bilstolen, vi..? Vårt barn er 1,5 år. Er det ifbm oppkast/bleieuhell man gjør sånt..? (spør ikke for å dømme altså, men bare lurte plutselig på om vi er ekle eller noe sånt :p ) Vet ikke med vasking, altså, men det mest praktiske setet vi har vært borti var et fra britax som kunne snus, så man kunne dreie det mot døren når man skulle ta ungen inn og ut. HerreGUD så praktisk i forhold til vårt sete.. Selv om vårt sete i teorien holder helt til ungen er 4, vurderer vi å kjøpe et sånt i stedet, bare fordi det var så villt praktisk i forhold til å buksere ungen inn i det vi har nå, med hodedunking og ryggvondt.. Anonymkode: 57d49...a52
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: .. vi har aldri vasket bilstolen, vi..? Vårt barn er 1,5 år. Er det ifbm oppkast/bleieuhell man gjør sånt..? (spør ikke for å dømme altså, men bare lurte plutselig på om vi er ekle eller noe sånt 😛 ) Vet ikke med vasking, altså, men det mest praktiske setet vi har vært borti var et fra britax som kunne snus, så man kunne dreie det mot døren når man skulle ta ungen inn og ut. HerreGUD så praktisk i forhold til vårt sete.. Selv om vårt sete i teorien holder helt til ungen er 4, vurderer vi å kjøpe et sånt i stedet, bare fordi det var så villt praktisk i forhold til å buksere ungen inn i det vi har nå, med hodedunking og ryggvondt.. Anonymkode: 57d49...a52 Vi har bare vasket den to ganger 😂 men det er pga oppkast og smelta sjokolade. Barnet som satt i den kastet opp stakkars. Jeg synes ikke det holder bare med å tørke av 😕 Kanskje det var den two way eller noe? Må inn å se på nettet 😊 Anonymkode: 0b0e4...34f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har bare vasket den to ganger 😂 men det er pga oppkast og smelta sjokolade. Barnet som satt i den kastet opp stakkars. Jeg synes ikke det holder bare med å tørke av 😕 Kanskje det var den two way eller noe? Må inn å se på nettet 😊 Anonymkode: 0b0e4...34f Two way kan ikke snus til siden. Det er nok Dualfix eller Swingfix. Selv hadde jeg nok kjøpt Max Way Plus. Anonymkode: 82574...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Vi har Cybex sirona s i-size som kan svinges og har avtagbart trekk som kan vaskes i maskin. Vi er foreløpig veldig fornøyd til vårt barn på 2 år, men jeg vet at mange ikke er helt fornøyd med sittestillingen i den. Anonymkode: 20ba8...d0d
Moi123 Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Ville gått for et beltemontert som varer til 125cm/25kg. Som klippan century, maxway plus og axkid minikid. Varer lenge, har dog ikke hatt behov for å vaske trekk på vår minikid så vet ikke hvordan det er å få trekket av. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå