AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Hei! Hvilket ullundertøy synes dere er best til barn som går i barnehagen? Anonymkode: 23992...549
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Jeg liker Pierre Robert godt. Det er tynt, så kan bli fort bli slitt på knærne om barnet krabber mye, men det har fin passform og fine design/farger. Anonymkode: 39075...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Her har vi brukt mye forskjellig. Jeg synes egentlig reflex sitt som ofte er på tilbud hos barnas hus til 129/99 pr del er helt topp til barnehagebruk! Ellers er vi fornøyd med Janus, joha og name it. Liker også godt hust&claire- men de koster da, så her blir det gjerne brukt som "finere" ull🤣 Anonymkode: 2268a...867
myrfivel Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Bruker mest Pierre Robert, vossatassar og Janus, litt Joha, devold, Helly Hansen og ulvang. Kjøper det jeg finner på salg, synes deg meste har grei kvalitet. Unntaket er buksene til Joha, de synes jeg nupper og blir slitte med en gang, overdelene derimot holder veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Jeg har 3 tre barn i alderen 3-10 år og syns det meste fungerer bra, enten det er Cubus eller Devold. Og når billig er like greit som dyrt kjøper jeg gjerne det. F eks Reflex, Cubus, Name it, Janus, Joha, Pierre Robert. Anonymkode: ab2e0...002
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Liker best janus, joha og reflex. Slitesterkt, mykt og varmt. Og ofte på salg! Kjøper sjeldent til fullpris. Pierre Robert føler jeg får hull med en gang. Dårlige sømmer og tynt stoff. devold er også utrolig bra, jenta på 4 har et ullundertøysett hun har arva og det kan lillesøster også fint arve. Holdt seg kjempefint i vask etter vask! Det er litt mer kostbart, da. Anonymkode: 682b4...abf 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 Woolland. Anonymkode: 5639b...97d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 Vi har prøvd ørten merker, og har ikke merket noe merke som har utmerket seg (hjelpe meg for en setning, men altså..). Vi har vel vært misfornøyd med en del ting vi har kjøpt på Name it, uten at jeg husker merke (type hull på buksene etter én gangs bruk), men ellers har vi kjøpt masse fra joha, reflex, pierre robert, og vært fornøyd med det. Anonymkode: 35703...6ce 3
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 Her brukes egentlig alt. Reflex, name it, kappahl, janus osv. Tynt ullundertøy
Gjest Dorey Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 Pierre Robert, Lindex og Cubus. Hust&Claire har veldig god kvalitet, men det er så dyrt at jeg bare kjøper helt unntaksvis.
Olsen Skrevet 12. september 2019 #11 Skrevet 12. september 2019 Nå i overgangsperioden går jeg for ull/silke fra Joha. De er tynne og kjempegode før og etter vinteren. Også gode vinterstid dersom man har litt ømfintlig hud som ikke tåler ren ull. Ikke problem for oss, men jeg har hørt at noen kan bruke ull/silke-blandingen selv om de ikke kan bruke ren ull. Litt dyrt, men svært elastisk, så det kan brukes over tid.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #12 Skrevet 12. september 2019 Vi har vært fornøyd med nesten alt av ull av de vanlige merkene som er der ute. Pierre Robert har vært slitesterkt men minus for stygt design, joha er greit, ofte på salg til 50-70% rabatt, Hust &Claire har vi opplevd at tråder blir dratt ut av og dårlig kvalitet på noen plagg mens noen pysjamaser har holdt i flere år vask etter vask, woolland er overpriset men det ene settet vi har har holdt seg godt og er pent å se med fint snitt, reflex er ca samme kvalitet som Pierre Robert, name it er også helt greit, har noen søte bodyer derfra med blondekant til jente. Lillelam er pent og holder godt, de er også utrolig fleksible på reklamasjon. Anonymkode: 3fb6d...7f8
Olsen Skrevet 12. september 2019 #13 Skrevet 12. september 2019 Har forresten hatt ull fra Moods of Norway. Det har vært slitesterkt. Må vel kjøpes brukt nå...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #14 Skrevet 12. september 2019 Vi bruker hovedsakelig ull og ull/bomull fra Joha, Janus og Vossatassar. Har brukt litt ull fra Reflex også, men synes det blir så fort hull i klærne. 😛 Anonymkode: 51588...4fe
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #15 Skrevet 12. september 2019 WoolLand 🙌🏻 Anonymkode: b15ee...e70 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #16 Skrevet 12. september 2019 Vi er veldig glad i Safa krabbebukse i ull. Den har forsterkning og antiskli både på knærne og under føttene, og tåler myyye slitasje. Disse brukes masse hjemme. Barnehagen foretrekker stillongs og sokk så det er lettere å skifte når bare foten er våt, men jeg har dessverre ikke funnet ullongs som er særlig slitesterke. Name it sine er kanskje det beste jeg har funnet. Med body og gensere synes jeg alle merker fungerer like fint, de blir sjeldent særlig slitt. Anonymkode: 90619...d52
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #17 Skrevet 12. september 2019 Devold sverger jeg til. Jeg er ikke så glad i ull, men Devold har bomull på innsiden, så det klår ikke. Det tåler vask etter vask etter vask. Tror jeg har hatt mitt i syv år nå. Anonymkode: 2f702...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #18 Skrevet 12. september 2019 Vi har vært mest fornøyd med Devold, Helly Hansen og Ullvang Anonymkode: d9003...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå