Gå til innhold

Vil pene jenter oftere ha FF?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei vi er svært kresne og vil ha de beste mennene, som også stiller opp for oss!

Anonymkode: fc7c2...a9a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vi er svært kresne og vil ha de beste mennene, som også stiller opp for oss!

En ff stiller per definisjon ikke opp? 🤔

Anonymkode: b58a5...0da

• Liker 1
Skrevet

Jeg er pen og liker uforpliktende sex. 

Når det er sagt så tror jeg ikke mitt tilsynelatende attraktive utseende og min hang mot uforpliktende sex henger sammen. Interessant teori da, skal jeg bli med på tanken for moro skyld og prøve å finne en sammenheng så kan det ha med at om man bare kan velge og vrake så er det vanskelig å skulle binde seg til en? 

Men det blir litt søkt, jeg kjenner mindre pene som foretrekker uforpliktende sex fremfor forhold, og jeg kjenner kjempepene som føler one night stands er helt utenkelig.

For min del tror jeg det har mest med at jeg er veldig glad i sex å gjøre, og at jeg har vanskelig for å bli stupforelsket, men kan lett kjenne på sterke følelser av seksuell tiltrekning og interesse for andre mennesker. Legg på litt høy selvtillit, hang til hedonisme og kanskje en dæsj kynisme, så har du en som tar det hun vil ha, og hun vil ha mye. Og så får jeg alt jeg vil ha på toppen av det hele.

Anonymkode: c5244...876

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bestemmer hvem som er pen, og hvem som er "mindre heldig med utseendet" ? 

Anonymkode: 2beff...67e

At det var..? Alle er nok ikke 100 % enige i vurderingen av enkeltmennesker, men du mener vel ikke at alle mennesker er nøyaktig like mye/lite attraktive? :)

Endret av Hedersbrukeren
Skrevet
On 9/12/2019 at 6:42 PM, AnonymBruker said:

Hehe🙋🏽‍♀️

Anonymkode: d9baf...b7f

Skrevet
On 9/12/2019 at 1:08 PM, AnonymBruker said:

*pen* er jo subjektivt, da... Når det er sagt, så blir jeg ofte oppfattet som *pen" og har jevnt en hale med interesserte mannfolk som tar kontakt. Jeg synes imidlertid at sex er best med noen man er glad i, og er derfor ikke interessert i ff. Problemet mitt med disse interesserte mannfolka er at jeg blir skeptisk til intensjonene deres, for for mange av dem er jeg bare et *trofe* som de vil nedlegge. Av den grunn...singel og kjent som isprinsesse.

Anonymkode: 71d96...04b

Samme her. Sykt skeptisk til deres intensjoner, et sted på veien bare sluttet jeg å tro på at menn ønsker noe mer enn å nedlegge «trofeet», som de kan skryte av til kompisene sine. Må også ha dypere følelsesmessig kontakt for å nyte sex, så ff er utelukket. Er forresten selvsikker og har ingen komplekser med min nakne kropp.

Anonymkode: e33a1...4b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ei helt vanlig dame, men jeg har utelukkende fått skryt.. Ikke at jeg har ett tonn selvtillit men jeg tror at uansett gjelder også det på innsiden jeg da.. 😜

Anonymkode: 038c0...98f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her. Sykt skeptisk til deres intensjoner, et sted på veien bare sluttet jeg å tro på at menn ønsker noe mer enn å nedlegge «trofeet», som de kan skryte av til kompisene sine. Må også ha dypere følelsesmessig kontakt for å nyte sex, så ff er utelukket. Er forresten selvsikker og har ingen komplekser med min nakne kropp.

Anonymkode: e33a1...4b4

Ja vi er flere her! Gidder ikke menn overhodet lenger, what so ever, har fått barnet jeg ville ha, ergo er menn totalt uinteressante og de kjeder meg  bare utelukkende pga mangel av intellektuell kapasitet og manglende evne til å tenke med det øverste hodet, på alle måter..🙄

Menn er bare tapere, på alle måter,all den tid de kun styres av sine lyster og seksuelle behov, helt latterlig..

• Liker 1
Skrevet

Vil tro de mindre pene damene har FF i større grad enn de pene.

De pene damene kan ha forhold med pene menn, mens de mindre pene damene kun kan ha sex med pene menn

Anonymkode: 3682d...b43

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro det er de jentene som er i øvre halvdelen av hvor seksuelle vesener de er som har FF. Det er uavhengig av utseendet. 

Anonymkode: 0597b...e23

• Liker 1
Skrevet
På 12.9.2019 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Siden fine jenter er tryggere på seg selv enn de som er mindre heldig med utseendet er de kanskje ikke like redde for uforpliktende sex. Dere som liker uforpliktende sex, er dere over gjennomsnittlig pene?

Anonymkode: 88e25...095

Det er nok noe sant i det du skriver. Spesielt om de pene har en dårlig personlighet med behov for bekreftelse på sin "attraktivitet"

Anonymkode: 1f30e...573

Skrevet

Hvem ligger så disse "pene" damene med når de har sine FF? Pene menn eller velutstyrte menn? Det er jo som kjent ikke det samme, eller er det? 

Som mann treffer en på andre som sliter. Åpne om det, søkende. Par som er løsningsfokuserte, ekstroverte sådan. Men spørsmålet mitt er nå enkelt. Er det voksent å søke det ytre, den ytre løsningen, den ytre bekreftelsen. Eller er det mer voksent å løse det sammen? Som par?

Anonymkode: b1b07...171

Skrevet

Heller motsatt. Pene kvinner får ofte mye oppmerksomhet og er dermed ikke så avhengig av bekreftelse, verken i sex eller kjærester. 

Anonymkode: 35b9a...e2f

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller motsatt. Pene kvinner får ofte mye oppmerksomhet og er dermed ikke så avhengig av bekreftelse, verken i sex eller kjærester. 

Anonymkode: 35b9a...e2f

Det der er okke som. Alle er ulike og har ulike behov uavhengig av utseende.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro de mindre pene damene har FF i større grad enn de pene.

De pene damene kan ha forhold med pene menn, mens de mindre pene damene kun kan ha sex med pene menn

Anonymkode: 3682d...b43

Det er mange pene menn som havner i forhold med ganske alminnelige damer. Men som sagt, så har alle sine preferanser og det at man er pen betyr ikke at man liker alle andre som går for å være pene. 

Skrevet

Jeg er stygg og har fwb😂😂

Anonymkode: 61468...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...