AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Siden fine jenter er tryggere på seg selv enn de som er mindre heldig med utseendet er de kanskje ikke like redde for uforpliktende sex. Dere som liker uforpliktende sex, er dere over gjennomsnittlig pene? Anonymkode: 88e25...095 2
MuffinStud Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Hvordan hun føler seg innvendig har lite å gjøre med hvor mye du har lyst til å se henne naken. Hvorfor tror du frykt er det som står mellom jenter generelt og uforpliktende sex (med deg)? Hvilken type frykt skulle det være snakk om siden du mener at man skulle hatt mindre av denne frykten ved å være pen? Ikke usannsynlig at jenter som liker uforpliktende sex vil oppfattes som over gjennomsnittlig attraktive. Men det er vel mer koblet med at de i større grad har skaffet seg "game".
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Hvem bestemmer hvem som er pen, og hvem som er "mindre heldig med utseendet" ? Anonymkode: 2beff...67e 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden fine jenter er tryggere på seg selv enn de som er mindre heldig med utseendet er de kanskje ikke like redde for uforpliktende sex. Dere som liker uforpliktende sex, er dere over gjennomsnittlig pene? Anonymkode: 88e25...095 Tror den virkelighetsoppfatningen du baserer hypotesen din på kanskje må justeres litt. Jeg kjenner mange jenter med "normalt" utseende som er trygge på seg selv og "pene" jenter som ikke er trygge på seg selv overhode. Selv foretrekker jeg helt klart den første kategorien og uforpliktende sex tror jeg forekommer i begge kategoriene. Uforpliktende sex kan også være så mangt. Jeg har ingen problemer med å ha sex uten å være gift med vedkommende, men ONS gir meg i 90% av tilfellene niks og nada. Det må være en dypere connection der, uten at det nødvendigvis er snakk om et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 50382...026 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 10 minutter siden, MuffinStud skrev: Hvordan hun føler seg innvendig har lite å gjøre med hvor mye du har lyst til å se henne naken. Hvorfor tror du frykt er det som står mellom jenter generelt og uforpliktende sex (med deg)? Hvilken type frykt skulle det være snakk om siden du mener at man skulle hatt mindre av denne frykten ved å være pen? Ikke usannsynlig at jenter som liker uforpliktende sex vil oppfattes som over gjennomsnittlig attraktive. Men det er vel mer koblet med at de i større grad har skaffet seg "game". Du tar feil. Jenter vet det når noen har lyst til å se dem nakne, på samme måte som menn vet hvis noen virkelig vil se dem nakne, og det forsterker selvfølgelig selvtilliten. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem bestemmer hvem som er pen, og hvem som er "mindre heldig med utseendet" ? Anonymkode: 2beff...67e Det bestemmer naturen. Anonymkode: 88e25...095
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Tror ikke det avhenger av utseendet, men selvtillit.. Jeg kjenner mange pene jenter som har hatt store komplekser for utseende og kropp. Jeg er ganske så midt på treet utseendemessig, og veier for mye, men har få komplekser for å vise meg naken. Og elsker god sex. Har hatt stor glede av å ha ff når jeg var singel. Anonymkode: 31f9c...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det avhenger av utseendet, men selvtillit.. Jeg kjenner mange pene jenter som har hatt store komplekser for utseende og kropp. Jeg er ganske så midt på treet utseendemessig, og veier for mye, men har få komplekser for å vise meg naken. Og elsker god sex. Har hatt stor glede av å ha ff når jeg var singel. Anonymkode: 31f9c...f6b Sant, men selvtillit når det kommer til sex avhenger vel ofte av et tiltalende utseende, selv om det finnes unntak. Anonymkode: 88e25...095
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 Stygg som fy og ganske overvektig, har fortsatt hatt ff... Anonymkode: f6473...e94 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 Man kan få tilbud, som meg i dette tilfelle. Hatt samboer i 10år, hatt en ff for en god tid tilbake. Avsluttet det nå. De siste 3årene har en gift mann vært etter meg og vil ha en "bit" av meg. Har aldri gjort noe med han. I disse tilfellene har aldri jeg tatt initiativet, så går ut ifra at utseende spiller en rolle her. Anonymkode: 7ebde...47d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #11 Skrevet 12. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem bestemmer hvem som er pen, og hvem som er "mindre heldig med utseendet" ? Anonymkode: 2beff...67e Med en ganske så liten minoritet som unntak så er det en ganske så universell sjønnehtsstandard for hva menn liker når det gjelder kvinnelig kropp. Bortsett fra hvis du hører på hva mennene på KG skriver i håp om å få seg noe da hvor de tilsynelatende ikke har noen preferanser i det hele tatt. Og den sjønnhetsstandarden treffer slike som victorias secret, playboy, osv ganske så bra med de modeller de velger ut. Anonymkode: 7f97c...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #12 Skrevet 12. september 2019 Kvinner som er trygge på at de lett og fort vil finne seg en bra mann når de går inn for det, har lettere for å få en avslappet innstilling til kortvarige, uforpliktende forhold. Vi har tid til å være single og utforske seksualiteten vår (hvis det er det vi vil) fordi vi ikke frykter at de gode sjansene forsvinner mens vi holder på. Sånn tenkte i hvertfall jeg mesteparten av 20-årene og da jeg kjente at det var på tide med en livspartner var det bare å endre innstilling til dating og menn og vipps så var han der. Anonymkode: b58a5...0da
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #13 Skrevet 12. september 2019 Motbydelige jenter vil i hvert fall det. Pen eller stygg spiller ingen rolle. Anonymkode: acfcd...2f6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #14 Skrevet 12. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bestemmer naturen. Anonymkode: 88e25...095 Virkelig? Siden hvem som er pen, er subjektivt. Jeg er pen for noen, men "uheldig med utseende" for andre. Så hva er det? 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med en ganske så liten minoritet som unntak så er det en ganske så universell sjønnehtsstandard for hva menn liker når det gjelder kvinnelig kropp. Bortsett fra hvis du hører på hva mennene på KG skriver i håp om å få seg noe da hvor de tilsynelatende ikke har noen preferanser i det hele tatt. Og den sjønnhetsstandarden treffer slike som victorias secret, playboy, osv ganske så bra med de modeller de velger ut. Anonymkode: 7f97c...ee0 Merkelig at jeg kjenner mange som ikke syns disse modellene er pene da. Anonymkode: 2beff...67e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #15 Skrevet 12. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som er trygge på at de lett og fort vil finne seg en bra mann når de går inn for det, har lettere for å få en avslappet innstilling til kortvarige, uforpliktende forhold. Vi har tid til å være single og utforske seksualiteten vår (hvis det er det vi vil) fordi vi ikke frykter at de gode sjansene forsvinner mens vi holder på. Sånn tenkte i hvertfall jeg mesteparten av 20-årene og da jeg kjente at det var på tide med en livspartner var det bare å endre innstilling til dating og menn og vipps så var han der. Anonymkode: b58a5...0da Nøyaktig mitt poeng. 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stygg som fy og ganske overvektig, har fortsatt hatt ff... Anonymkode: f6473...e94 Av mangel på alternativer eller fordi du hadde lyst? Anonymkode: 88e25...095
Gjest Paramount Skrevet 12. september 2019 #16 Skrevet 12. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med en ganske så liten minoritet som unntak så er det en ganske så universell sjønnehtsstandard for hva menn liker når det gjelder kvinnelig kropp. Bortsett fra hvis du hører på hva mennene på KG skriver i håp om å få seg noe da hvor de tilsynelatende ikke har noen preferanser i det hele tatt. Og den sjønnhetsstandarden treffer slike som victorias secret, playboy, osv ganske så bra med de modeller de velger ut. Anonymkode: 7f97c...ee0 Her bommer du veldig. Jeg ser sikkert 10-talls jenter hver eneste dag som for meg har en mye penere kropp enn profesjonelle modeller. Noen er slanke, noen er tynne og noen har litt ekstra på kroppen. Ingen av de er like, men alle er attraktive, for meg. Alle har sin skjønnhetsstandard, sin egen standard. Selvsagt er det mange fellestrekk, mange trekk som går igjen hos flere, men en universell standard finnes ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #17 Skrevet 12. september 2019 *pen* er jo subjektivt, da... Når det er sagt, så blir jeg ofte oppfattet som *pen" og har jevnt en hale med interesserte mannfolk som tar kontakt. Jeg synes imidlertid at sex er best med noen man er glad i, og er derfor ikke interessert i ff. Problemet mitt med disse interesserte mannfolka er at jeg blir skeptisk til intensjonene deres, for for mange av dem er jeg bare et *trofe* som de vil nedlegge. Av den grunn...singel og kjent som isprinsesse. Anonymkode: 71d96...04b 1
Gjest no-no-noir Skrevet 12. september 2019 #18 Skrevet 12. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som er trygge på at de lett og fort vil finne seg en bra mann når de går inn for det, har lettere for å få en avslappet innstilling til kortvarige, uforpliktende forhold. Vi har tid til å være single og utforske seksualiteten vår (hvis det er det vi vil) fordi vi ikke frykter at de gode sjansene forsvinner mens vi holder på. Sånn tenkte i hvertfall jeg mesteparten av 20-årene og da jeg kjente at det var på tide med en livspartner var det bare å endre innstilling til dating og menn og vipps så var han der. Anonymkode: b58a5...0da Kjenner meg igjen i dette. Vil ikke beskrive meg som veldig pen, men jeg er attraktiv og jeg er trygg i meg selv. I perioder der jeg har hatt lyst på FF har jeg aldri følt på de bekymringene jeg vet en del andre føler på. Som du sier har jeg følt meg trygg på at jeg vil få meg en fantastisk mann til sist uansett hvordan jeg "sløser" med tid og følelser i mellomtiden. Og ikke minst har jeg følt meg trygg på at hvis jeg skulle utvikle følelser for ff-en så skal jeg alltids få han som kjæreste også. Ting blir ganske ukomplisert når man har den tryggheten.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #19 Skrevet 12. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: *pen* er jo subjektivt, da... Når det er sagt, så blir jeg ofte oppfattet som *pen" og har jevnt en hale med interesserte mannfolk som tar kontakt. Jeg synes imidlertid at sex er best med noen man er glad i, og er derfor ikke interessert i ff. Problemet mitt med disse interesserte mannfolka er at jeg blir skeptisk til intensjonene deres, for for mange av dem er jeg bare et *trofe* som de vil nedlegge. Av den grunn...singel og kjent som isprinsesse. Anonymkode: 71d96...04b Hva tenker du er de riktige intensjonene? Jeg synes det er vanskelig å forestille meg at noen menn vil ha deg (eller andre) som et nedlagt trofé. Anonymkode: 88e25...095
bandit Skrevet 12. september 2019 #20 Skrevet 12. september 2019 Min erfaring er at det er de veldig pene jentene som har minst selvtillit. Pene er stort sett alle kvinner, på hver sine måter. Jeg har hatt best sex med de som ikke er smellvakre men vakre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå