Gå til innhold

Hva koster det med flyttefirma?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet sånn ca? Leilighet på 72 kvadrat. Skal ikke ha med noen hvitevarer. I bergen.

Spisebord, 6 stoler, svær sofa, tv, dobbelseng, klær, stuebord, tepper.

Anonymkode: 914e2...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send forespørsel til flyttebyråer.

Skal du flytte langt så bør du ta kontakt med byråder som holder til der du skal flytte til. Er du heldig så har de et oppdrag til Bergen og ingen oppdrag i retur ennå. Det kan gi deg en god pris.

Anonymkode: 00c5c...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte for flytting fra Akershus (Follo) til Oslo i 2016. Da ga jeg 5500,- og flyttekarene bar og løftet alt. Rørte ikke en finger selv (unntatt pakkingen da). Flyttekarene var polske og snakket kun engelsk, men det jobbet så svetten silte, uten pauser. Slepte og løftet og bar alt opp trappene til 3.etg (ingen heis....). 

Mener å huske at flyttebyrået het Berger Transport. 

Anonymkode: e24f3...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skalbetale 1500 i timen medflyttsmat(?). Nedvask profft derimot koster skjorta. Må opp i 6000 for ca 72 kvadrat her pgså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet fra Fredrikstad til Oslo, ca halvannen times kjørevei. De kom med to store biler. Flyttet fra en leilighet på ca 120 kvm. Jeg pakket, men de bar alt både ut og inn. 

Vaskemaskin, tørketrommel, stor sofa, salongbord, spisestue, dobbeltseng, to store kommoder, minst 20 store pappesker, en haug med søppelsekker, osv osv. 

Jeg betalte 4000. 

Anonymkode: 6e828...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut flyttejobb på Mittanbud for et par år sidene, 65 Kvam fra 4. etg uten heis, til innad i samme by. Prisene varierte fra 3500 til 15000.. fikk inntrykk av at prisene fra de seriøse (som drev lovlig?) lå fra 10’ - 15.000

Anonymkode: a83a0...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baserer på hvor mange mann du trenger, deretter anslagsvis en timespris. Men du må nok hente anbud fra forskjellige i ditt lokal distrikt, dermed vil du få en pekepinn.

Men billig er det ikke. 

Men et tips er at du baserer din henvendelse på kundeservice og ikke pris. Uten kundeservice, så er det ikke verdt å benytte bedriften. 

Anonymkode: 648b3...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...