AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Jeg var på kjøpesenter i går og der var det noen av damer som snakket om det var ikke pent å vise trusekant. Slik jeg forstod det så var det snakk under buksa ved rompa det var ille å vise det der. Det var noe som tydeligvis ikke var så fint. Da begynte jeg å tenke på en ting det at trusekanten stikker over buksa, er det noe finere? Det blir nesten som rørleggenrsprekk. Vel damer nå får dere forklare meg hvorfor det ene er finere eller styggere enn det andre, og hva er det dere tenker på dette. PS!Jeg er mann så derfor spør jeg dumt, men vil finne ut hva dette er for noe. Håper det er ok at jeg spør Hilsen mann 32 år Anonymkode: bf1ab...87b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Kanten/strikken på boxeren kan stikke ut over buksekanten, det er ok, alt annet er nei. Det mest sexy som finnes for meg er en mann som kan kle seg ordentlig da, hvor klærne sitter ordentlig. Anonymkode: 253df...aec
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var på kjøpesenter i går og der var det noen av damer som snakket om det var ikke pent å vise trusekant. Slik jeg forstod det så var det snakk under buksa ved rompa det var ille å vise det der. Det var noe som tydeligvis ikke var så fint. Da begynte jeg å tenke på en ting det at trusekanten stikker over buksa, er det noe finere? Det blir nesten som rørleggenrsprekk. Vel damer nå får dere forklare meg hvorfor det ene er finere eller styggere enn det andre, og hva er det dere tenker på dette. PS!Jeg er mann så derfor spør jeg dumt, men vil finne ut hva dette er for noe. Håper det er ok at jeg spør Hilsen mann 32 år Anonymkode: bf1ab...87b På kvinner er begge deler sett på som en uting, men jeg vil si trusekant over bukselinningen er verre enn å se trusekanten gjennom stoffet på buksa på rumpa. Ved å bruke stringtruse får man ikke sistnevnte trusekant og det samme gjelder sømløse truser. For mannfolk har ingen av delene noe å si, mye bedre å se bokserkanten enn å se rumpesprekk.. Anonymkode: a7906...670
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Jeg er glad jeg ikke bryr meg om slikt. Men ja, det å vise trusekant både oppe og nede er visst ille, på menn er det såklart helt ok. Anonymkode: 9fbfc...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå