AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Snakker ikke BDSM eller noe, bare enkelt og greit at jeg får aller minst ut av å ri, mens typen får mest ut av at jeg rir. Akkurat som jeg får mest ut av stillinger der han er den aktive parten, mens han får minst ut av dette. Vi har vært sammen i tre år og "konflikten" har vært der hele tiden, men i starten da alt var nytt og spennende gikk det veldig greit. Begge to strakk seg for å tilfredsstille den andre. I dag er det i praksis slik at jeg rir han 90 prosent av tiden for jeg vil jo at han skal ha det bra, mens han tydeligvis ikke tenker så mye sånn. Har vi sex i misjonær eller doggy så vet jeg at det er et spørsmål om sekunder før han sier "vil ha deg oppå meg" e.l. og det begynner å bli fryktelig turn-off selv om en del av meg fortsatt tenner på at han "kommanderer" meg dit han vil ha meg og at han begjærer meg så veldig når jeg er øverst. Begge har høy sexdrift og vi har fortsatt mye sex, oralsexen funker veldig bra og kjemien i bunn er egentlig veldig god. Men penetreringsdelen begynner å bli en parodi og jeg merker at det går utover kjemien. Vi har snakket om det flere ganger, men han har visst gullfiskhukommelse på temaet. What to do? Anonymkode: 4b857...892 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Du må snakke med ham og fortelle ham dette. Anonymkode: a9748...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Ta det opp med han på nytt. Dere får evt være den aktive annet hvert samleie. Selv er jeg motsatt. Liker godt at dama rir, men kommer sjelden da. Må være den aktive. Hun liker godt å ri. Anonymkode: 6c271...fc1 4
MuffinStud Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Tipper dette er ganske vanlig. Det er "usexy" å snakke om "arbeidsfordeling" i senga. Og, som du sier, når man er ivrige på hverandre så har man et annet driv enn når hverdagen langsomt setter inn. Skjønner godt hva du mener med at han avbryter det du ikke føler engang er påbegynt, og sier no'slikt som "jeg vil ha deg oppå meg" og så bare legge seg til. Tror du ikke kommer utenom at han må få beskjeden på en eller annen måte. Kanskje best å snakke om det i forkant og heller spørre om hvordan han vil snakke om slike ting. Å ha en "krangel" midt i akten og så gå hvert til sitt har sikkert også vært starten på langvarig tørke for mange. Men du bør få sagt ifra. Få en kveld i ny og ne hvor riding ikke skal være en del. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 TS her. Takk for oppfordringer til å snakke mer med han. Kan utdype litt om hvordan vi har pratet om dette. Jeg har tatt det opp tre eller fire ganger. Jeg har forklart han hva jeg trenger for å få orgasme under samleie, og at dette bare er noe jeg foreløpig bare får til i misjonær og doggy, gitt at det varer lenge nok og at jeg kan slappe av vel vitende om at han holder på lenge nok. Med andre ord har jeg lagt vekt på at jeg trenger det for å komme. Hver gang vi har snakket om det så har han forstått det. Og han virker så klar på at han vil lære seg til å fokusere mer på min nytelse. Likevel, når han er kåt og vi er i gang, virker det som om han faller tilbake i det samme mønsteret det han tror at hans nytelse er min nytelse. Han "sikrer seg" liksom med å gi meg en orgasme oralt sånn at han får det som han vil etterpå. Det har blitt et så kjedelig mønster! Har fundert på dette med å være mer kravstor mens vi holder på. Si ting som at nå MÅ du fortsette, ta meg hardere, den sjargongen der. Men det føles så lite meg. Men er kanskje det jeg må prøve? Anonymkode: 4b857...892 1
nomore82 Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Foreslå alternative løsninger når han har kommet? Utfordringen for mannfolk er at når en har hatt utløsning så blir penis slapp for de fleste(men ikke alle). Vi mannfolk er og ofte programmert til at da er økten over, og nå er det sovetid. Det betyr IKKE at det må stoppe der, men dette må trenes på og uvanen må brytes. I fellesskap. At du ligger der og fortsatt er kåt står da ikke lenger øverst på gjøremålslisten. Dette må da snus. Og det har ikke så mye å si hvor mange ganger du har tatt dette opp. Det som har noe å si er hvordan det tas opp og hvordan dere jobber med det. Det hjelper lite å snakke om det 9 ganger uten at det skjer noe. Da er det bedre å ta det opp 1 gang og få resultater.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 Hjelper ikke å snakke om det, når man har legning som ikke passer sammen. Anonymkode: 5fdfd...bbd
MuffinStud Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 Ja, vanskelig å nyte misjonær/doggy når du forventer at han avbryter om noen titalls sekunder. Og det samme å nyte oralsex'en når du vet at det blir pliktløp etterpå. Samtidig ser jeg hans side også. Oral orgasme på kvinnen først og så penetrering er en ikke uvanlig suksessformel, det. Da er det ofte at kvinnen fortsetter å ri orgasme bølgen uavhengig av stilling. Og så vil han avslutte med sin yndlingsstilling for selv å komme. Hva med å ikke starte med oralsex på deg? Slik at ikke samleiebiten er på "hans tur"/"avslutningen"? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 14 minutter siden, MuffinStud skrev: Ja, vanskelig å nyte misjonær/doggy når du forventer at han avbryter om noen titalls sekunder. Og det samme å nyte oralsex'en når du vet at det blir pliktløp etterpå. Samtidig ser jeg hans side også. Oral orgasme på kvinnen først og så penetrering er en ikke uvanlig suksessformel, det. Da er det ofte at kvinnen fortsetter å ri orgasme bølgen uavhengig av stilling. Og så vil han avslutte med sin yndlingsstilling for selv å komme. Hva med å ikke starte med oralsex på deg? Slik at ikke samleiebiten er på "hans tur"/"avslutningen"? Unnskyld, men hvor lenge tror du en orgasme varer....? Anonymkode: fbf3b...188 2
Gjest Middelmådig Skrevet 13. september 2019 #10 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, MuffinStud skrev: Ja, vanskelig å nyte misjonær/doggy når du forventer at han avbryter om noen titalls sekunder. Og det samme å nyte oralsex'en når du vet at det blir pliktløp etterpå. Samtidig ser jeg hans side også. Oral orgasme på kvinnen først og så penetrering er en ikke uvanlig suksessformel, det. Da er det ofte at kvinnen fortsetter å ri orgasme bølgen uavhengig av stilling. Og så vil han avslutte med sin yndlingsstilling for selv å komme. Hva med å ikke starte med oralsex på deg? Slik at ikke samleiebiten er på "hans tur"/"avslutningen"? Men, oral orgasme.. den er jo den mildeste orgasmen som finnes (hos meg). Om jeg hadde blitt avspist med en oral orgasme og deretter penetrering til han kom hver gang, hadde jeg heller bare onanert..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #11 Skrevet 13. september 2019 Hvordan får han minst ut av å være den aktive? Det er jo sånn det skal være, han som har kjønnet som peker ut, han som skal bevege den inn og ut Anonymkode: 09149...d09 2
nomore82 Skrevet 13. september 2019 #12 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får han minst ut av å være den aktive? Det er jo sånn det skal være, han som har kjønnet som peker ut, han som skal bevege den inn og ut Anonymkode: 09149...d09 Nei. Man kan bruke samme argument om analsex og oralsex. Damer har tre hull, og alle skal brukes. Som en da sikkert ser så spiller personlig preferanser inn. Noen liker ikke oralsex, andre liker ikke analsex. Noen liker til og med ikke vaginalsex. Og ofte viser det seg at ikke alle vil være den aktive i senga heller. Utrolig nok.
MuffinStud Skrevet 13. september 2019 #13 Skrevet 13. september 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Unnskyld, men hvor lenge tror du en orgasme varer....? Min erfaring er at oralsex til orgasme og rett til penetrering for mange kvinner er oppskrift på multiple orgasmer hvis man bare holder koken. Dette er ukjent for deg?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #14 Skrevet 13. september 2019 8 timer siden, MuffinStud skrev: Min erfaring er at oralsex til orgasme og rett til penetrering for mange kvinner er oppskrift på multiple orgasmer hvis man bare holder koken. Dette er ukjent for deg? Tror du har blitt lurt der altså. Anonymkode: a7b18...c61 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #15 Skrevet 13. september 2019 10 hours ago, Middelmådig said: Men, oral orgasme.. den er jo den mildeste orgasmen som finnes (hos meg). Om jeg hadde blitt avspist med en oral orgasme og deretter penetrering til han kom hver gang, hadde jeg heller bare onanert.. "Avspist"??? Så du blir slikket til orgasme og så pult mens du er helt passiv? Du høres rimelig egoistisk ut 😂 Anonymkode: 09bd9...118
Gjest Middelmådig Skrevet 13. september 2019 #16 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Avspist"??? Så du blir slikket til orgasme og så pult mens du er helt passiv? Du høres rimelig egoistisk ut 😂 Anonymkode: 09bd9...118 🤔 hvem sa jeg var passiv? Jeg bare påpekte at dersom sexen kun besto av det der så hadde jeg nok ikke vært så keen til å gjøre dét så mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå