Summ Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Har alltid sett ung ut, føler ikke det selv, ser meg selv i speilet som 10 år eldre og ringer under øynene.. prøver å sminke meg, men nå i sommer har det vært helt umulig, sminken svettet bort og rant nedover og det ble enda verre ringer under øynene... her om dagen skulle jeg hente sønnen min i bhg, og ei lita jente kom bort og spurte hvorfor jeg alltid hentet han. Jeg sa det var fordi jeg er mammaen hans. Jenta så rart på meg, og spurte hvordan jeg kunne være mamma når jeg var barn selv.... jeg var over 25 år når jeg ble gravid... jeg blir alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper alkohol og slikt. Til og med redbull! Det er så flaut og slitsomt. Jeg er over 170 høy, jeg er lubben, jeg har blondt hår, og jeg skjønner på ingen måte hvordan jeg kan se så ung ut... bruker dyre salver for å få bort ringene under øynene, men de er der, jeg har også begynt å få rynker rundt øynene. var med ei venninne på byen når hun hadde bursdag, de eneste som sjekket meg opp, var 18-22 åringer... fortalte dette til samboer når jeg kom hjem om natten, og han lo og sa at det er i den alderen de liker MILFer... hvordan kan man egentlig se eldre ut, eller ihvertfall sin egen alder? Er jo så flaut og alltid bli sett på som så ung, og folk som skal se legitimasjon tror det er «fake leg»....
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Hvordan man kler og presenterer seg generelt har mye å si. Jeg kom inn på klubb med 23årsgrense som 15 åring, bare fordi jeg miksa og triksa med antrekk og sminke. Blir alltid spurt om legitimasjon hvis jeg går uten sminke ellet går med veldig "unge" klær, og nå er jeg nærmere 30.. Anonymkode: 36b08...e6c 3
Gjest Hundedama Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Kjenner mdg igjen i d du skriver, nå er jeg 46,så noe eldre emn deg. Men før jeg ble 40 ble jeg spurt ofte om leg. Ikke nå lenger men blir "alltid" tstt for 7_10 år yngre enn jeg er, synes ikke selv at jeg ser så ung ut da
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 De som er lubne ser ofte yngre ut enn de er. Anonymkode: d401b...47b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Jeg fikk høre da jeg skulle hente poden i barnehagen for en del år siden at "nå kommer storesøstera til NN for å hente han!". Både en ansatt der, og meg selv, gjorde store øyne da, kan du si. Jeg var riktignok ung da jeg fødte ham, 23 år, og dette var noen få år etterpå, men likevel.. Jeg var forresten ikke særlig lubben da. Anonymkode: 1c018...dc3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Det kommer sannsynligvis av seg selv. Husker en gang jeg var i butikken rett før jeg skulle hente gutten min på 5 år. Foran meg i kassen var en dame som kjøpte bleier til babyen sin. Bleiene havnet på min side og dama lo og sa; "det var vel kanskje litt tidlig". Jeg ble paff ettersom jeg ikke er en spesielt ung mor heller..! Et par år senere ble jeg syk og nå ser jeg en del eldre ut. Alderen tar deg fortere enn du vet! Anonymkode: da434...39a 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan man kler og presenterer seg generelt har mye å si. Jeg kom inn på klubb med 23årsgrense som 15 åring, bare fordi jeg miksa og triksa med antrekk og sminke. Blir alltid spurt om legitimasjon hvis jeg går uten sminke ellet går med veldig "unge" klær, og nå er jeg nærmere 30.. Anonymkode: 36b08...e6c Okei, men da ser du eldre ut egentlig da. Eller så var det utestedet veldig tvilsomt. Anonymkode: f5a0a...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 Jeg får ofte høre at jeg ser ut som en 17 åring, det er 10 år siden jeg var 17! Men jeg blir like glad hver gang. Samboeren min er noen år yngre enn meg, men ingen tror at jeg er eldst. Hvis jeg sier min faktiske alder ender det som regel med at jeg må vi se legg 😂 Hvis jeg sier at jeg er 20 så kan jeg bli trodd. Anonymkode: f5a0a...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 Jeg er 28 år, men jeg ser nok ikke ut som jeg er mer enn 20 år. Dette kan være fordi jeg ikke kler meg typisk «damete» med tunika, bruker ikke store øredobber, ringer etc. Utseendet mitt er nok ikke hovedårsaken til at jeg ser ung ut, men det er nok hele pakken. I tillegg er jeg liten og nett, så det er nok også med på å påvirke hvordan andre oppfatter alderen min. Har to barn; en andreklassing og en 3-åring. Folk mener jeg er alt for ung for å ha en andreklassing, men jeg var jo 21 da hun ble født og det er ikke spesielt ungt. Anonymkode: 9f2d2...958
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg var jo 21 da hun ble født og det er ikke spesielt ungt. I Norge er det ungt ja, gjennomsnittlig førstegangsfødende MØDRE er 30, og gjennomsnittet på fedre som blir far for første gang er 32. Så fakta er at i Norge er du svært ung om du får barn som 21-åring. Og da er det ikke så rart at omgivelsene også mener det når de andre mødrene i barnehagen er i 30- og 40årene. Har overhodet ingen moralske meninger om at du eller andre får barn tidlig, bare nevner at du er ung som 21-åring Anonymkode: 88fda...89a 3
absinthia Skrevet 12. september 2019 #11 Skrevet 12. september 2019 Det får mest sannsynlig plutselig over. Når man blir sånn 42-44 dukker det ofte opp rynker på nye steder, som avslører alderen, eller at man ihvertfall er over 30.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #12 Skrevet 12. september 2019 Hvorfor synes du det er flaut? Jeg må også vise leg innimellom, men tar det med et smil. Det er jo ikke det verste som kan skje. At noen har spurt deg om leg for redbull må du bare legge i tabbekvote til de ansatte. De får opp en knapp hvor det står noe ala «er vedkommende gammel nok», og det har nok bare glippet ut. Det samme har skjedd med meg. Du ser nok ikke ut som du er 13. Det gjør i hvert fall ikke jeg. Har ei venninne som har to barn i skolealder, og hun selv ser ut som hun er 20. Hun blir tatt for å være søsteren til ungene sine av foreldre og ansatte, men verre er at hun blir fryst ut av de andre foreldrene. De antar hun er ung og dum, bare opptatt av utseende og sånt. Uten å kjenne henne. I slike tilfeller er det kjipt å se yngre ut enn man er. Anonymkode: 249a1...646 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #13 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De som er lubne ser ofte yngre ut enn de er. Anonymkode: d401b...47b Det er jeg ikke enig i. Jeg gikk ned 20KG, og etter det ble jeg behandlet som ungdommen i dag. Jeg fikk ikke kjøpe alkohol uten legitimasjon. Anonymkode: 69b8b...f28 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #14 Skrevet 12. september 2019 Er ikke det bare koselig da? Fikk inne kjøpt Nesespray da jeg var 26, og det var en dame som så meg hver dag.. Da hun så legitimasjon så sa hun "og jeg som trodde du var liten jente!". Flere har kommentert det, og egentlig synes jeg det er hyggelig.. 😂 Bedre enn "åå trodde du var myye eldre!" Anonymkode: 86c12...183 1
NBA Skrevet 12. september 2019 #15 Skrevet 12. september 2019 8 timer siden, Summ skrev: Har alltid sett ung ut, føler ikke det selv, ser meg selv i speilet som 10 år eldre og ringer under øynene.. prøver å sminke meg, men nå i sommer har det vært helt umulig, sminken svettet bort og rant nedover og det ble enda verre ringer under øynene... her om dagen skulle jeg hente sønnen min i bhg, og ei lita jente kom bort og spurte hvorfor jeg alltid hentet han. Jeg sa det var fordi jeg er mammaen hans. Jenta så rart på meg, og spurte hvordan jeg kunne være mamma når jeg var barn selv.... jeg var over 25 år når jeg ble gravid... jeg blir alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper alkohol og slikt. Til og med redbull! Det er så flaut og slitsomt. Jeg er over 170 høy, jeg er lubben, jeg har blondt hår, og jeg skjønner på ingen måte hvordan jeg kan se så ung ut... bruker dyre salver for å få bort ringene under øynene, men de er der, jeg har også begynt å få rynker rundt øynene. var med ei venninne på byen når hun hadde bursdag, de eneste som sjekket meg opp, var 18-22 åringer... fortalte dette til samboer når jeg kom hjem om natten, og han lo og sa at det er i den alderen de liker MILFer... hvordan kan man egentlig se eldre ut, eller ihvertfall sin egen alder? Er jo så flaut og alltid bli sett på som så ung, og folk som skal se legitimasjon tror det er «fake leg».... Du klager på at du føler du ser gammel ut, og at du blir tatt for å være ung i samme innlegg. Bestemme deg for hva som plager deg kanskje? 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #16 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år, men jeg ser nok ikke ut som jeg er mer enn 20 år. Dette kan være fordi jeg ikke kler meg typisk «damete» med tunika, bruker ikke store øredobber, ringer etc. Utseendet mitt er nok ikke hovedårsaken til at jeg ser ung ut, men det er nok hele pakken. I tillegg er jeg liten og nett, så det er nok også med på å påvirke hvordan andre oppfatter alderen min. Har to barn; en andreklassing og en 3-åring. Folk mener jeg er alt for ung for å ha en andreklassing, men jeg var jo 21 da hun ble født og det er ikke spesielt ungt. Anonymkode: 9f2d2...958 Vil jo si at tunika er litt kjerringaktig 😂 Anonymkode: 80cfe...30f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #17 Skrevet 12. september 2019 Jeg er 34 og blir stadig tatt for å være student og må alltid vise leg på polet. 😅 Elsker det, og gjemmer øyeblikkene og kommentarene i hjertet mitt til jeg blir så rynkete at det slutter. ❤️ Har aldri brukt en eneste dyr krem da, bruker bare arganolje i fjeset for å unngå tørr hud. Bruker ikke sminke heller. Spiser veldig sunt da. Og er slank og høy. 🤷♀️ Anonymkode: 95a6d...649 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #18 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, absinthia skrev: Det får mest sannsynlig plutselig over. Når man blir sånn 42-44 dukker det ofte opp rynker på nye steder, som avslører alderen, eller at man ihvertfall er over 30. Ikke si det, da kommer 40+ inn her og skal opplyse om at de ser ut som 25 😂 Anonymkode: 5e886...c52 2
NBA Skrevet 12. september 2019 #19 Skrevet 12. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jo si at tunika er litt kjerringaktig 😂 Anonymkode: 80cfe...30f Det var jo nettopp det vedkommende sa?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #20 Skrevet 12. september 2019 8 timer siden, Summ skrev: Har alltid sett ung ut, føler ikke det selv, ser meg selv i speilet som 10 år eldre og ringer under øynene.. prøver å sminke meg, men nå i sommer har det vært helt umulig, sminken svettet bort og rant nedover og det ble enda verre ringer under øynene... her om dagen skulle jeg hente sønnen min i bhg, og ei lita jente kom bort og spurte hvorfor jeg alltid hentet han. Jeg sa det var fordi jeg er mammaen hans. Jenta så rart på meg, og spurte hvordan jeg kunne være mamma når jeg var barn selv.... jeg var over 25 år når jeg ble gravid... jeg blir alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper alkohol og slikt. Til og med redbull! Det er så flaut og slitsomt. Jeg er over 170 høy, jeg er lubben, jeg har blondt hår, og jeg skjønner på ingen måte hvordan jeg kan se så ung ut... bruker dyre salver for å få bort ringene under øynene, men de er der, jeg har også begynt å få rynker rundt øynene. var med ei venninne på byen når hun hadde bursdag, de eneste som sjekket meg opp, var 18-22 åringer... fortalte dette til samboer når jeg kom hjem om natten, og han lo og sa at det er i den alderen de liker MILFer... hvordan kan man egentlig se eldre ut, eller ihvertfall sin egen alder? Er jo så flaut og alltid bli sett på som så ung, og folk som skal se legitimasjon tror det er «fake leg».... Du gjør jo alt for å se yngre ut med kremer og diverse, men så ber du om råd for å se eldre ut? Alle føler seg stygge, og de fleste må av og til vise leg eller får spørsmål fra et barn om man er 12år. Anonymkode: afcab...1cb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå