Gå til innhold

å glemme han...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har hatt ett av og på forhold til en kar i ett år nå. Jeg har bare truffe han 3 ganger faktisk (umulig av forskjellige årsaker å treffes mer) men i løpet av dette året har vi blitt godt kjent via laaange telefon samtaler...

I det ene øyeblikket har han vært super kjærlig i telefinen, og sagt masse fine ting, og så plutselig hører jeg ikke fra han på en uke+-. Det som har vært like frustrerende er at han nekter og skrive sms.Det liker han bare ikke sier han!men jeg mener at hadde han brydd seg så hadde han gjort det...

Og nettopp det er problemet..Den siste måneden nå harjeg oppført meg litt vell desperat og skreve noen få meldinger om at han ikke bryr seg og at jeg ikke gidder mer og sånt... og nå har han antageligvis fått nok og jeg har ikke hørt fra han på en uke!

Jeg må bare glemme han-for jeg mener faktisk det at om han hadde brydd seg så hadde han ringt!

Så nå er nummeret hans slettet og alle bildene av han er slettet.

Jeg må bare glemme han.... offf...kjenner at jeg har pusha litt for mye... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Kjenner meg nesten igjen her....

Er vi bare så teite og desperater vi damer, at vi bare må mase og mase til dem blir lei.....?????

Men nå må jeg jo si det.....et år...og hvis han fortsatt ikke gidder å svare på mld...eller ringe....etc...kanskje han ikke er interessert.

Tror du lurer deg selv om du venter på han...nei nå må

vi ta skjea i egen hand...la dem vente....

Som alle sier til meg....der er en der for deg og....Vet at det ikke er det du vil høre.

Men synes bare at han der karen din virker for slapp om du skjønner....så synes du gjorde det beste...og om det nå skulle vise seg at han nå ringer tilbake...ja da har du jo nummeret igjen....kan alltid lagres på nytt vet du :P

Har tilogme gjort det sjøl....etter råd fra en god venninne...sletta alt...vondt først...men gud så godt at ikke navnet hans dukka opp hver eneste gang man tråler gjennom tlf.boka.

Vel...ikke mye råd å gi....men føler med deg....men tror ærlig talt...du har gjort et godt valg denne gang.

Good Luck. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstartern

han ringte i går kveld i 12 tiden...3 ganger..sikkert full. Men je tok ikke tlf og har ikke tenkt å ringe han eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten..igjen

Stili Nu kan han smake sin egen medisin...

Du e tøff....

Digge deg....

Åsså e du sterk...står i mot...la han bare lide.....

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
han ringte i går kveld i 12 tiden...3 ganger..sikkert full. Men je tok ikke tlf og har ikke tenkt å ringe han eller.

Med andre ord så kan han smake sin egen medisin nå. For han er vel interessert når han faktisk ringer..Selv om han er full. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten

Jepp!! Støtter deg fullt ut:) Han kan få sin egen medisin. Dessuten fortener han ikke deg når han skal oppføre seg slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ny morgen

..men ingen ler når såret ligger åpent

for salte tårer svir i åpne sår

og derfor er den kjente jakkeryggen

din liten og bedrøvet når du går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...