AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Fikk plutselig kontrabeskjed fra Rådhuset i Haugesund om at bystyresalen ikke var ledig allikevel den dagen vi skal gifte oss (august 2020). Har noen et godt forslag til et nytt sted? Siden datoen er satt og kommunen ikke kan vie den dagen, blir det humanetisk forbund som skal stå for vielsen, men sliter med å Google meg frem til andre lokaler en bystyresalen. Det skal være ca 40 gjester, pappa skal følge meg opp "midtgangen" og det skal være sang under vielsen (en sånn typisk kirkevielse, men ikke i kirken). Vil helst ha det i Haugesund, men åpen for andre steder i regionen også. På forhånd takk! 😊 Anonymkode: 7d640...60f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Det er et rådhus i Kopervik på Karmøy. Anonymkode: 94e79...b8a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Takk for tips 😊 Helt til vi så hvor trangt det var, så var planen å ha festen på Ryvarden fyr. Da blir Kopervik litt langt unna. Men nå er vi jo muligens på jakt etter et lokale å ha festen i også og da er Karmøy aktuelt likevel. Hadde vært snertent med et sted som hadde nok rom til både vielse og fest! Helst ikke et hotell. Anyone? Anonymkode: 7d640...60f
A. Nonym Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 Hei! Dersom du ikke har booket enda, så kan jeg anbefale billedgalleriet :)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 Billedgalleriet, sjøhuset, bedehusets bar og bazaar (er ikke et bedehus lenge 😅) Anonymkode: c37d9...4a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Sjøhuset Haugesund på facebook, det ligger på Bakarøy, der kan man ha festen og 😊 Anonymkode: c37d9...4a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #8 Skrevet 5. februar 2020 Samme med Bedehuset bar og bazaar.. sorry spammingen 😂 Anonymkode: c37d9...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå