Gå til innhold

Noen menn som har fleslight? Eller andre sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det?

Anonymkode: 089ed...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleshlight STU kan anbefales, ja. Noen ganger syntes jeg den ble litt vel trang i det jeg kom, men det kan være jeg hadde litt lite glidemiddel i de gangene. 

Anonymkode: 0b14a...18b

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Fleshlight STU kan anbefales, ja. Noen ganger syntes jeg den ble litt vel trang i det jeg kom, men det kan være jeg hadde litt lite glidemiddel i de gangene. 

Anonymkode: 0b14a...18b

Vil ikke an anbefale den nettopp pga den er altfor trang, spesielt ideet du kommer. Ødelegger orgasmen.. 

Anonymkode: f4823...122

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke an anbefale den nettopp pga den er altfor trang, spesielt ideet du kommer. Ødelegger orgasmen.. 

Men hvilken vil du anbefale?

Skrevet

Har vanlig fleshlight, ganske fornøyd med den, men litt slitsom å vaske.

Har også Venus for men (lagd av de som lager sybian), den nok det perfekte sexleketøy for menn, enklere å rengjøre og føles nesten som ekte BJ. Bakdelen er selvfølgelig prisen da...

Anonymkode: df901...bf7

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vanlig fleshlight, ganske fornøyd med den, men litt slitsom å vaske.

Har også Venus for men (lagd av de som lager sybian), den nok det perfekte sexleketøy for menn, enklere å rengjøre og føles nesten som ekte BJ. Bakdelen er selvfølgelig prisen da...

Anonymkode: df901...bf7

Vasker du med vann bare? 

Skrevet (endret)

Kan anbefale kvinner 😂😂 (misforstå meg rett)

Endret av bandit
Skrevet

Bruker vannmelon. Holder i massevis. 

Anonymkode: af729...9a6

Skrevet

Kjøper dere på nett eller går dere i butikk?

Anonymkode: 7b407...d44

Skrevet

Jeg fikk overraskelsesgave av samboer for et par år siden.. Veldig fornøyd med den, enkelte ganger, hvis jeg merker samboer ikke er hyppen på sex så kan jeg være så frekk å spørre om hun vil bruke den på meg. 

Mye bedre enn en håndjager. 

Terningkast 9.

Løp og kjøp 

Anonymkode: 78de8...c9e

Skrevet

Jeg kjøpte til mannen. Han liker den godt. :) Var en helt enkel. Treinee unit tror jeg at den heter. Sto noe om at den var egnet til å trene opp utholdenhet. 

Nå trenger han ikke øve seg på slikt, men prisen var behagelig, og jeg var ikke så sikker på at han ville ta godt imot dette, så ville ikke legge så mye penger i det. 

Han nyter det virkelig, og jeg synes det er opphissende også. Dessuten mindre krevende enn å runke eller suge ham fra start til slutt, når jeg ikke er disponibel noen dager. Hender den dras frem i forspill også. 

Legg den litt i varmt vann før lek, det er absolutt å anbefale! Føles tydeligvis mye deiligere da. Veldig deilig, basert på ansiktsuttrykk og stønn. :)

Jeg synes den er lett å vaske. 

Vil si at den var verdt hver krone, er helt sikker på at han er enig, og vi kjøper sikkert en litt dyrere med vibrering også snart. Tror ikke nødvendig egentlig, men gøy å forsøke noe nytt. :)

Anonymkode: 9f703...474

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette fitter også?

Anonymkode: 8b2f1...74d

Skrevet

Gir ikke sexleketøy for menn litt taper stempel?

Anonymkode: 2f204...c03

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir ikke sexleketøy for menn litt taper stempel?

Du kvinne du kvinne... Alt som krydrer sexlivet bedre enten under sex eller mastrubering er veldig bra enten du er kvinne eller mann. Holdningene dine er  1800 talls.

Anonymkode: cd33a...2b4

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette fitter også?

Anonymkode: 8b2f1...74d

Nei aldri opplevd at ei trang fitte ødelegger orgasmen, heller tvert imot. Blir som regel mere intens.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kvinne du kvinne... Alt som krydrer sexlivet bedre enten under sex eller mastrubering er veldig bra enten du er kvinne eller mann. Holdningene dine er  1800 talls.

Det skyldes sikkert kjønnsrolle- og vanetenkning, men for meg (og andre kvinner jeg har snakket om det med) er det noe stakkarslig og umandig over det.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes sikkert kjønnsrolle- og vanetenkning, men for meg (og andre kvinner jeg har snakket om det med) er det noe stakkarslig og umandig over det.

For trangsynte kvinner som ikke har skjønt det er full likestilling også på kjønnsmarkedet, er det nok litt rart ja. For resten av oss er det like naturlig og mandig å ville få full utnyttelse av seksuelle nytelser, som for kvinner.

Anonymkode: 98e9f...883

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...