AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Del Skrevet 11. september 2019 Jeg var ansatt ett sted fram til 31.juli og begynte i ny jobb 1.august. Nå er jeg dårlig med feber. Var på jobb i hele dag, men er usikker på om jeg orker i morgen. Det er jo typisk, hadde ikke en eneste sykedag mellom sommerferien 2018 og sommerferien 2019.... Spørsmålet er: jeg har vel ikke rett til å bruke egenmelding før det har gått to måneder? Eller gjelder ikke det når man har vært sammenhengende i arbeid i forkant? Funker sykemelding i så fall? Anonymkode: b391b...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Del Skrevet 11. september 2019 Det har ingenting og si at du har jobbet en annen plass før. Du må jobbe 2 måneder før egenmelding kan brukes. Så du må ha sykemelding Anonymkode: f1b57...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Del Skrevet 11. september 2019 Du må ha vært ansatt i 2 mnd før du kan bruke egenmelding. https://www.infotjenester.no/artikler/dette-maa-du-vite-om-egenmelding/ Anonymkode: 069b2...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå