Ksfjord Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Damer merker dere noe forskjell om mannen bruker penisring eller ikke, vi vurdere å kjøpe men er usikkert om det vil utgjør noe forskjell, det er ikke sånn at vi sliter med ereksjonen, kun for gøy. Dessuten tenke jeg å kjøpe noe annet til dama, hadde dere gått for en vibrator, dildo eller womanizer?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Jeg opplever mannens penis som mye større og hardere med ring, liker det veldig godt😍 Jeg har nettopp kjøpt en rabbit som jeg koser meg masse med, ellers tenker jeg; jatakk, begge deler! Anonymkode: d3327...6e2 3
Ksfjord Skrevet 12. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever mannens penis som mye større og hardere med ring, liker det veldig godt😍 Jeg har nettopp kjøpt en rabbit som jeg koser meg masse med, ellers tenker jeg; jatakk, begge deler! Anonymkode: d3327...6e2 Takk for svar, bruker dere ring med vibrasjon eller uten? 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever mannens penis som mye større og hardere med ring, liker det veldig godt😍 Jeg har nettopp kjøpt en rabbit som jeg koser meg masse med, ellers tenker jeg; jatakk, begge deler! Anonymkode: d3327...6e2 Vi bruker penishylse med penisring i tillegg. Da blir den stor og hard.😅 Anonymkode: 964b8...b3e
Bamseklemmer Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever mannens penis som mye større og hardere med ring, liker det veldig godt😍 Jeg prøvde det en gang, kuken ble lilla og blodårene så ut som de eksploderte, mulig den ringen var for liten? Det skal jo være behagelig også🤔
SardintrollReturns Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 Det var ekstra digg da mannen prøve penisring, men dessverre så ble det vondt for ham å ha den på, så han måtte bare klippe den av. Heldigvis er han knallstiv uten, så det er ikke noen big deal.
Ksfjord Skrevet 12. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2019 Bør man altså kjøpe noe enkelt i forskjellige størrelser for å prøve seg frem, aner jo ikke ka størrelse man bør velge.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, Ksfjord skrev: Bør man altså kjøpe noe enkelt i forskjellige størrelser for å prøve seg frem, aner jo ikke ka størrelse man bør velge. Det er kjempe lurt Anonymkode: 7de55...319
Bamseklemmer Skrevet 12. september 2019 #9 Skrevet 12. september 2019 (endret) Jeg bestilte nettopp denne fra kondomeriet som er regulerbar, venter i spenning🤭 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/fifty-shades-again-and-again-ereksjonsring/?perform=category Ser jo i ettertid at det er noen som ikke anbefaler denne da, men skitt samma! Den er bestilt, jeg skal nok gi anmeldelse på den uansett😊 Endret 12. september 2019 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #10 Skrevet 12. september 2019 7 timer siden, Ksfjord skrev: Takk for svar, bruker dere ring med vibrasjon eller uten? Vi bruker en uten, men jeg har lyst på en med vibrasjon - for egen nytelse😊 Anonymkode: d3327...6e2 1
Ksfjord Skrevet 12. september 2019 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2019 Tro jeg går for et starterkit med diverse ting og tang, ring , vibrator og en del annet stasj .😉
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #12 Skrevet 12. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker penishylse med penisring i tillegg. Da blir den stor og hard.😅 Anonymkode: 964b8...b3e Hvilke modeller? Anonymkode: 7ff73...a3d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #13 Skrevet 13. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke modeller? Anonymkode: 7ff73...a3d Tom of Finland, fatboy cocksleeve blant annet. Anonymkode: 964b8...b3e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #14 Skrevet 13. september 2019 På 12.9.2019 den 15.24, Bamseklemmer skrev: Jeg prøvde det en gang, kuken ble lilla og blodårene så ut som de eksploderte, mulig den ringen var for liten? Det skal jo være behagelig også🤔 Ha ha ha dette må jeg prøve, for raketten blir stiv, men junior klarer bare ikke holde konsentrasjonen veldig lenge. Av en eller merkelig grunn. Kan være litt prestasjonsangst som er problemet. Så da får man forsøke å piske han på plass Er vel en fordel å teste dette ut før man er i hyrdestunden og sitter med en knute på pikken som ikke lar seg løse Anonymkode: 055c7...f23
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2019 #15 Skrevet 13. september 2019 Kan være en fordel å prøve litt i kjelleren først ja, brukte hårstrikk før, men måtte barbere meg for det lugget noe jævlig😂 At det skulle ha sånn effekt trodde jeg ikke var mulig. Bare ikke ha det for stramt over tid, så det går koldbrann i snoppen din😂
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #16 Skrevet 13. september 2019 Er penisring sexhjelpemiddel, smykke eller begge deler? Hva ville dere tenke om dere møtte en mann med penisring på nakenstranda? (Eller at dere hørte om det.) Anonymkode: f5794...24a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #17 Skrevet 13. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er penisring sexhjelpemiddel, smykke eller begge deler? Hva ville dere tenke om dere møtte en mann med penisring på nakenstranda? (Eller at dere hørte om det.) Anonymkode: f5794...24a Da har du tråkket over en grense. Penisring i senga eller innenfor husets fire vegger, ikke på en nakenstrand. Anonymkode: d3327...6e2
ablaze Skrevet 13. september 2019 #18 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er penisring sexhjelpemiddel, smykke eller begge deler? Hva ville dere tenke om dere møtte en mann med penisring på nakenstranda? (Eller at dere hørte om det.) Anonymkode: f5794...24a Du tenker på penispiercing vel..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå