Gå til innhold

Orgasme med vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker litt tid på å få orgasme med vibrator, og så når jeg først har fått det er klitoris veldig følsom og hvis jeg da fortsetter får jeg en helt SINNSYK orgasme etterpå.. flere som har det sånn? Og kan dere få uendelig mange orgasmer med vibrator?

Anonymkode: 87c0b...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker litt tid på å få orgasme med vibrator, og så når jeg først har fått det er klitoris veldig følsom og hvis jeg da fortsetter får jeg en helt SINNSYK orgasme etterpå.. flere som har det sånn? Og kan dere få uendelig mange orgasmer med vibrator?

Ja, har det sånn. Nesten, men ikke uendelig mange da.😊

Endret av Coachshinny
  • Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør begrense å bruke vibrator på klitoris så du ikke ender opp med en klitoris som ikke er så følsom lenger. Finnes utallige eksempler på kvinner som har ødelagt alt av nervetråder nedentil, og for å tilfredsstille seg selv så må du bruke trykkluftbor. 

Bilde er kun en illustrasjon, men du skjønner helt sikkert tegninga. 

28-0.jpg

Anonymkode: 3f350...823

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør begrense å bruke vibrator på klitoris så du ikke ender opp med en klitoris som ikke er så følsom lenger. Finnes utallige eksempler på kvinner som har ødelagt alt av nervetråder nedentil, og for å tilfredsstille seg selv så må du bruke trykkluftbor. 

Bilde er kun en illustrasjon, men du skjønner helt sikkert tegninga. 

28-0.jpg

Anonymkode: 3f350...823

Er det sant?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant?

Nei.. 😂

Anonymkode: a6cf1...389

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant?

Nei, holder med denne 😁Wacker-Neuson_AS-50_Studio-1-e1430294176599.thumb.jpg.f5d726f470bab6a2eacfb5dde28d0c2a.jpg

Anonymkode: bf6c9...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...