AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Jeg bruker litt tid på å få orgasme med vibrator, og så når jeg først har fått det er klitoris veldig følsom og hvis jeg da fortsetter får jeg en helt SINNSYK orgasme etterpå.. flere som har det sånn? Og kan dere få uendelig mange orgasmer med vibrator? Anonymkode: 87c0b...755
Coachshinny Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker litt tid på å få orgasme med vibrator, og så når jeg først har fått det er klitoris veldig følsom og hvis jeg da fortsetter får jeg en helt SINNSYK orgasme etterpå.. flere som har det sånn? Og kan dere få uendelig mange orgasmer med vibrator? Anonymkode: 87c0b...755 Ja, har det sånn. Nesten, men ikke uendelig mange da.😊 Endret 12. september 2019 av Coachshinny 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker litt tid på å få orgasme med vibrator, og så når jeg først har fått det er klitoris veldig følsom og hvis jeg da fortsetter får jeg en helt SINNSYK orgasme etterpå.. flere som har det sånn? Og kan dere få uendelig mange orgasmer med vibrator? Anonymkode: 87c0b...755 Du bør begrense å bruke vibrator på klitoris så du ikke ender opp med en klitoris som ikke er så følsom lenger. Finnes utallige eksempler på kvinner som har ødelagt alt av nervetråder nedentil, og for å tilfredsstille seg selv så må du bruke trykkluftbor. Bilde er kun en illustrasjon, men du skjønner helt sikkert tegninga. Anonymkode: 3f350...823 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør begrense å bruke vibrator på klitoris så du ikke ender opp med en klitoris som ikke er så følsom lenger. Finnes utallige eksempler på kvinner som har ødelagt alt av nervetråder nedentil, og for å tilfredsstille seg selv så må du bruke trykkluftbor. Bilde er kun en illustrasjon, men du skjønner helt sikkert tegninga. Anonymkode: 3f350...823 Er det sant? Anonymkode: 87c0b...755
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Anonymkode: 87c0b...755 Nei.. 😂 Anonymkode: a6cf1...389 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Anonymkode: 87c0b...755 Nei, holder med denne 😁 Anonymkode: bf6c9...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå