Gå til innhold

Dødt sexliv etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i ett forhold på det 10ende året, og begge er 29 år. 

Vi fikk vårt første barn på nyåret, og det har tatt knekken på samlivet vårt. Vi har hatt sex en "halv" gang, da måtte vi avbryte pga. Baby. Barnet vårt krever mye, sover liten på dagtid og starter dagen grytidlig. På kveldene er det lite overskudd. 

Samboer har mistet lysten totalt, og sier at han fortsatt sliter med å få i gang lysten etter å ha vært med på fødselen. Jeg har fortsatt noen ekstra kilo som jeg jobber med å få av meg , men syns ikke jeg ser SÅ ille ut at man ikke skal ha litt lyst en gang.

Jeg har ikke den store sexlysten selv etter å ha fått barn, men tenker at den kommer tilbake bare vi kommer over kneika. Kler meg ordentlig og sminker meg hver dag for å være mest mulig fresh for han, uten at dette gjør noen forskjell. 

Begynner å bli ganske lei av å leve i ett sexløst forhold, føles mest som at jeg bor med en kompis.

Er det noen som har slitt med noe av det samme, hvor det er mannen som ikke vil?  Hva gjorde dere eventuelt for at det skulle bli bedre?

Han sier at han tror lysten vil komme tilbake etterhvert, men gjør lite for at det faktisk skal skje. Er heller ikke særlig interessert i å snakke om problemet..

Anonymkode: 1ab29...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. dette var en nøtt.. hos oss var det omvendt, jeg mistet nesten helt sexlysten etter vi fikk baby, fikk liksom så overdose kos med babyen og ville ha kroppen min litt i fred.. helt til 1-årsdagen hennes da jeg sluttet å amme, plutselig var jeg veldig kåt, mye mer enn han! Det er en veldig frustrerende følelse å ha mer lyst enn han, jeg har til slutt kjøpt meg en vibrator (syyyyyykt fantastisk) og han har blitt mye mer interessert i meg etter jeg sluttet å klage på lite sex. Nå tar han initiativet i blant og jeg storkoser meg med vibratoren hver gang jeg er alene hjemme 👍

Anonymkode: e91ab...64c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer har mistet lysten totalt, og sier at han fortsatt sliter med å få i gang lysten etter å ha vært med på fødselen. J

Klassisk tabbe. Dette kan du takke deg selv for. 

Anonymkode: 475c7...427

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. dette var en nøtt.. hos oss var det omvendt, jeg mistet nesten helt sexlysten etter vi fikk baby, fikk liksom så overdose kos med babyen og ville ha kroppen min litt i fred.. helt til 1-årsdagen hennes da jeg sluttet å amme, plutselig var jeg veldig kåt, mye mer enn han! Det er en veldig frustrerende følelse å ha mer lyst enn han, jeg har til slutt kjøpt meg en vibrator (syyyyyykt fantastisk) og han har blitt mye mer interessert i meg etter jeg sluttet å klage på lite sex. Nå tar han initiativet i blant og jeg storkoser meg med vibratoren hver gang jeg er alene hjemme 👍

Anonymkode: e91ab...64c

Ser ut som at jeg og må på shopping! 😅

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk tabbe. Dette kan du takke deg selv for. 

Dust. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dust. 

Du kan ikke forvente at mannen skal ha lyst på deg etter å ha sett deg revne herfra til Nordkapp??

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke forvente at mannen skal ha lyst på deg etter å ha sett deg revne herfra til Nordkapp??

Hvor har jeg nevt at jeg revna ? 

Uansett , i wont feed u anymore! ;)

• Liker 4
Skrevet

Bryter opp trolling med råd med verdi.

kommunikasjon! Det er en klisje, men det er sant! Etter 15 år har kommunikasjon holdt sexlivet vårt i gang. Det har ikke vært lett, særlig å få han i tale, men vi fant vår måte. Jeg introduserte han for en fetisjside hvor han på sin profil kunne velge ulike tagger, for sine egne fantasier. Sånn kunne kan veldig enkelt, og relativt anonymt kommunisere hva han tente på, og vi var helt fordomsfrie og eventyrlystne. Det har åpnet en ny verden. Vi har utforsket, og kommunisert hva som funker eller ikke funker. Vi tekstet også en del i begynnelsen, da det var enklere for han å skrive enn å snakke.

Prøv å snakke om dette. Finn ut av hva du kan gjøre annerledes, og kommuniser hva han kan. Ikke del skyld, ikke ta skyld. Prøv å være løsningsorienterte begge to, med stoltheten på hylla. Dere må våge å være sårbare. God sex krever også mye tillit, på et helt nytt nivå. Hjelp han å hjelpe deg.

Anonymkode: 99a83...7a3

• Liker 2
Skrevet

Vi tekstet også en del i begynnelsen, da det var enklere for han å skrive enn å snakke.

Synes det er mye lettere å skrive ting enn å si det rett ut jeg også. 

Anonymkode: 91bf9...68e

Skrevet

Dette med fødsel er traumatisk for sexlivet for mange menn tror jeg.😅 Nesten så det er bedre å ha med ei god veninne på fødelsen enn mannen. Det at en baby kommer ut der og alt annet gørr, gjør nok mye med tenningen til mannen i ettertid. Og ofte ser og føles ikke underlivet ut som før fødselen.

Anonymkode: bfef6...0c5

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette med fødsel er traumatisk for sexlivet for mange menn tror jeg.😅 Nesten så det er bedre å ha med ei god veninne på fødelsen enn mannen. Det at en baby kommer ut der og alt annet gørr, gjør nok mye med tenningen til mannen i ettertid. Og ofte ser og føles ikke underlivet ut som før fødselen.

Anonymkode: bfef6...0c5

Helt enig! Å være med på fødsel satte en betydelig demper på sexlysten en god stund etterpå. Heldigvis var exen et skikkelig sexdyr og en super elskerinne, så etter en tid ble alt som før igjen.

Skrevet
8 minutter siden, Resignert skrev:

Helt enig! Å være med på fødsel satte en betydelig demper på sexlysten en god stund etterpå. Heldigvis var exen et skikkelig sexdyr og en super elskerinne, så etter en tid ble alt som før igjen.

Hvorfor går du ikke tilbake til henne da? Venter du på at samboeren din finner brukeren din og slår opp selv?

Anonymkode: 84564...e31

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor går du ikke tilbake til henne da? Venter du på at samboeren din finner brukeren din og slår opp selv?

Anonymkode: 84564...e31

Det er ikke alt i denne verden som er reversibelt, eller har angrefrist. Men det endrer ikke det faktum at exen går (gikk) laaangt utapå alle andre damer jeg harhatt sex med. Enorm forskjell, omtrent som en langrennsduell  mellom Therese Johaug og Else Kaass Furuseth......

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg nevt at jeg revna ? 

Uansett , i wont feed u anymore! ;)

Det er jo rart at kvinner ikke skjønner at fødsel krasjer sexlivet. 

Skrevet

Det er jo rart at kvinner ikke skjønner at fødsel krasjer sexlivet. 

Så ingen som har født har sex igjen mener du? I og med at de fleste menn i våre dager er med på fødselen. 

Anonymkode: 8d448...fc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg var med på fødselen og som flere sier så jeg på når barnet vårt kom ut. Men vil på ingen måte si at det endret min sexlyst på noen som helst måte etterpå. Kona var bare etter noen mnd tilbake der som jeg ble kjent med henne, eller var kanskje blitt enda litt strammere.

Anonymkode: 91bf9...68e

Skrevet

Mannen min var selvfølgelig med på fødselen, men fikk ikke vike fra skulderen min. Jeg ville IKKE at han skulle se der nede 😂

Når jeg ammet baby ble mannen min ufattelig tent, av å se meg som matet babyen hans. Vi hadde sex en måned etter fødselen.

Kan dere ha sex når baby begynner i bhg? Vi henter 30min senere innimellom for å ha sex først, spesielt i perioder hvor mini er vanskelig å legge.

Anonymkode: 1a87d...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...