Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i blokk og naboen har pusset i opp i 3,5 måned, boring og banking. Holder på fra 1600-2100 hver ettermiddag og hver lørdag fra 0900-1600. Fatter ikke at det er mulig å bruke så lang tid på å pusse opp knappe 60 kvm. Mannen må enten ha 20 tommeltotter eller ikke peiling på hva han driver med. Si det er lov å hate litt nå.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I blokk? Sjekk om det ikke skal være ro fra oppussing kl 19 i hverdager, det var det i den blokka jeg bodde i før, samt kl 18 på lørdag og fred søndag selvsagt.

Anonymkode: 13500...89a

• Liker 1
Skrevet

Bare til å kaste bort energi på å hate, men han gjør ingenting galt.

Anonymkode: 81c0a...857

• Liker 1
Skrevet

Nei, han er innenfor reglene, men å bruke så laaang tid ? Kunne bygget seg et nytt hus på den tiden. 

Skrevet

Spilles høyt, når det er stille hos naboen.

• Liker 1
Skrevet

Du kan bare slappe av TS. Det der er ingenting. Jeg har en nabo som har holdt på i flere år....

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Loke37 skrev:

Nei, han er innenfor reglene, men å bruke så laaang tid ? Kunne bygget seg et nytt hus på den tiden. 

Har du noensinne pusset opp selv eller bygget et hus? Hvis man ikke er håndverker er det faktisk mye å lære seg og det tar TID om det skal bli pent. 

Anonymkode: 81c0a...857

Skrevet

Min egen leilighet ble totaloppusset fra gulv til tak i fjor. 1 mann jobbet fra 8-16, man-fre. Brukte 4 uker. Derfor jeg syntes 3,5 mnd er lenge. 

Skrevet

Jeg hadde klikka for lengst.  Begynne tidlig en lørdag??    Ja haaaaat.  Kjøp deg ørepropper.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Loke37 skrev:

Min egen leilighet ble totaloppusset fra gulv til tak i fjor. 1 mann jobbet fra 8-16, man-fre. Brukte 4 uker. Derfor jeg syntes 3,5 mnd er lenge. 

Jobba treigt han, da.. Timesbetalt?

Skrevet
3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jobba treigt han, da.. Timesbetalt?

Han som pusset opp hos meg, hadde fast pris etter anbud. Synes ikke 4 uker var lang tid. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Loke37 skrev:

Stor forskjell på å jobbe fulltid på dag kontra hobbyoppussing etter arbeidstid. Må være lov å holde på til 21 på kveldstid, hvis ikke blir de jo virkelig aldri ferdig. Noe av ulempene med blokklivet dette, nabostøy.

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, keops skrev:

Stor forskjell på å jobbe fulltid på dag kontra hobbyoppussing etter arbeidstid. Må være lov å holde på til 21 på kveldstid, hvis ikke blir de jo virkelig aldri ferdig. Noe av ulempene med blokklivet dette, nabostøy.

Han får lov ja, sier ikke noe på det.

Endret av Loke37
Skrevet
25 minutter siden, Loke37 skrev:

Da har du vært så heldig at det nesten ikke finnes ord til å beskrive det. Naboen din er mye nærmere normalen enn deg.

Anonymkode: a16b2...fb6

Skrevet

Synes vi må ha litt strengere regler på dette med å drive med oppussing på kveldstid og i helg. Man står ikke fritt til å plage naboene sine hver dag i et kvart år bare fordi det er innenfor 07-23.

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

pinar, adm. 

Skrevet

Du kan jo gjøre som de under meg, Komme opp og si som han sa til min far: 

"Hvor skal jeg bake kake hvis du legger nytt gulv i leiligheten?" (Min far svarte at han ikke pleier å bake, men at han trodde kjøkkenet var en egnet plass)

Eller da han fikk henne på døren fordi de hadde mistet strømmen mens han pusset opp. Han holdt ikke på med noe eletrisk, men hun var rasende fordi strømmen hadde gått mens hun fønet håret. Så hun kom på døren og lurte på hva hun skulle gjøre, Min far foreslo en tur til frisøren.

De sluttet å klage da jeg slang igjen døren i ansiktet hans etter at han kom for å fortelle meg at det ikke var lov å miste ting i gulvet....

Men seriøst... Så lenge de holde seg innenfor reglene så har du ikke noe du skulle sagt, Når det er sagt, så klaget de overnevnte naboene fra dag 1. Den andre naboen hadde en helt annen holdning og var mye hyggeligere. Så vi ba henne si fra hvis hun skulle ha besøk eller det av andre grunner ikke passet at vi bråket. Da tok vi selvfølgelig hensyn hvis hun ba om det. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, The Kitten skrev:

Så lenge de holde seg innenfor reglene så har du ikke noe du skulle sagt

Problemet er jo hva reglene faktisk er. At det skal være ro mellom 23 og 07, betyr det da at man kan bråke så mye man vil mellom 07 og 23? Nei, det gjør jo ikke det, og spesielt ikke i en blokk. Har man valgt å bo i blokk, så kan man ikke pusse opp på kveld og i helg i et kvart år. 

• Liker 4
Skrevet

Han bryter ingen regler og da kan ikke du gjøre noe. Enten får du tåle dette,ellers får du flytte.

Anonymkode: df8c9...058

• Liker 1
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bryter ingen regler og da kan ikke du gjøre noe. Enten får du tåle dette,ellers får du flytte.

Du mener folk kan bråke så mye de vil fra 7 om morgenen til 23 om kvelden når de bor i blokk?

Anonymkode: af08c...132

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...