AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Selv er jeg litt over 30, og tanken på å ligge med damer som er 20 år eldre... Hele scenariet er bare veldig opphissende, men det er vel ikke akkurat flertallet av damer i gjeldende alder som finner det interessant.. For meg er det mest aldersforskjellen som tenner, og jeg tenner ikke noe mer på de som holder seg veldig bra for alderen, f.eks. drømmen måtte være å finne en å treffe jevnlig, et hett seksuelt forhold i det skjulte.. Selvfølgelig ikke aktuelt med gifte eller noen i forhold. Er det mulig for meg å finne noe slikt? Hvilke steder kan jeg oppsøke for å finne noen aktuelle? Anonymkode: 3b26a...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Tror du det er noen frisk person som ønsker å være en annens fetisj? Anonymkode: f98c4...32c 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror du det er noen frisk person som ønsker å være en annens fetisj? Anonymkode: f98c4...32c Hvis en yngre mann er hennes fetisj, så. Anonymkode: 3b26a...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 Må le litt. Merkelig fenomen dette! Dame+50, har vært på daitingside en stund, og så mange yngre menn tar kontakt. Helt ned i 18 års alder. Men det er ikke noe for meg. Anonymkode: c1af0...af4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #5 Skrevet 11. september 2019 Veldig mange ganske unge menn som har lyst på godt voksen kvinne. Må jo være et kompliment til modne kvinner.Er jo ikke så mange unge kvinner som vil ha et ligg med eldre menn. Hilsen mann 50+. 😉 Anonymkode: 8fdd0...f10
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #6 Skrevet 11. september 2019 Hvorfor interssant med dame 50+? Anonymkode: 7cc91...aa8
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor interssant med dame 50+? Anonymkode: 7cc91...aa8 De er jo dyktige. Inderlige og teknisk godt trente.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #8 Skrevet 11. september 2019 Er ikke 50+ damer vel tørre mellom beina og har svekket libido? Anonymkode: e84a8...c7f
Whistler Skrevet 11. september 2019 #9 Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: ........For meg er det mest aldersforskjellen som tenner, og jeg tenner ikke noe mer på de som holder seg veldig bra for alderen, f.eks. ............... Anonymkode: 3b26a...a4d Så det er kategorien "utseendet har ingen betydning" så lenge de er på alder med mora di og puster som gjelder? Det er nok ikke et godt trekk å søke etter den kategorien. De færreste liker å bli minnet på at de ikke tar deg spesielt bra ut.
Gjest middagshøyden Skrevet 11. september 2019 #10 Skrevet 11. september 2019 (endret) .. Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #11 Skrevet 11. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange ganske unge menn som har lyst på godt voksen kvinne. Må jo være et kompliment til modne kvinner.Er jo ikke så mange unge kvinner som vil ha et ligg med eldre menn. Hilsen mann 50+. 😉 Anonymkode: 8fdd0...f10 Er det et kompliment til modne kvinner at unge menn vil ha de, bare fordi unge kvinner ikke vil ha dere? På tide å våkne, det er sånn det er hele livet, ikke bare etter fylte femti. Det er ikke noe kompliment, det er en pest. Anonymkode: d988b...727
oysterlover Skrevet 11. september 2019 #12 Skrevet 11. september 2019 Jeg har ligget med mange eldre kvinner (omkring 50). Jeg har et helt normalt tenningsmønster på pene yngre damer, og synes 90-95% av eldre kvinner ikke er tiltrekkende, men en gang i blant så er det noe eldre damer som er drittsexy (karismatisk ansikt, bra kropp, lettere å eskalere), og det er ofte ganse kul og uforpliktende sex. Har aldri sex med dem med en max 3 ganger. Mister nok interessen da de ikke er fruktbae.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #13 Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må le litt. Merkelig fenomen dette! Dame+50, har vært på daitingside en stund, og så mange yngre menn tar kontakt. Helt ned i 18 års alder. Men det er ikke noe for meg. Anonymkode: c1af0...af4 Nei, det er jo ikke deg de er interessert i, men de tenner på aldring og kroppslig forfall. Anonymkode: f98c4...32c
Missy77 Skrevet 11. september 2019 #14 Skrevet 11. september 2019 Ja, det er veldig godt mulig for deg å finne noe slikt! Prøv www.cupido.no
Jr.Garcon Skrevet 11. september 2019 #15 Skrevet 11. september 2019 (endret) 3 timer siden, Alterego666 skrev: De er jo dyktige. Inderlige og teknisk godt trente. Ikke så sikkert det vel? Slutten av 80 tallet og starten av 90 tallet hadde jo ikke Tinder og milleniumgenerasjonen sitt syn på sex. Kanskje har hun tilbrakt de siste 30 årene 1 gang i uka under dyna i misjonæren - før hun ble skilt. (Dog kan det også ha sine plusser 😅) Syns voksne modne damer på 50+ kan være veldig tiltrekkende utseendemessig med tanke på kvinnelighet,Dame vs jente 🙌 og så har mange av de en fin og god drama-fri personlighet. Men det gjelder ikke alle og i alle fall ikke de 50+ damene som tror/prøver å se ut som de fortsatt er 35 og som generelt legger seg etter yngre menn. En ordentlig og oppegående voksen dame derimot, ja takk 👌 Endret 11. september 2019 av Jr.Garcon 1
Gjest Alterego666 Skrevet 11. september 2019 #16 Skrevet 11. september 2019 32 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Ikke så sikkert det vel? Slutten av 80 tallet og starten av 90 tallet hadde jo ikke Tinder og milleniumgenerasjonen sitt syn på sex. Kanskje har hun tilbrakt de siste 30 årene 1 gang i uka under dyna i misjonæren - før hun ble skilt. (Dog kan det også ha sine plusser 😅) Syns voksne modne damer på 50+ kan være veldig tiltrekkende utseendemessig med tanke på kvinnelighet,Dame vs jente 🙌 og så har mange av de en fin og god drama-fri personlighet. Men det gjelder ikke alle og i alle fall ikke de 50+ damene som tror/prøver å se ut som de fortsatt er 35 og som generelt legger seg etter yngre menn. En ordentlig og oppegående voksen dame derimot, ja takk 👌 God presisering. Jeg har en tendens til å generalisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå