Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Jeg er i et skikkelig rævvahumør, så jeg tenkte at jeg skulle lage denne tråden. Hjelp til selvhjelp, er det noe som heter. Hvis du har noe dritt du har lyst til å slenge fra deg, er du hjertelig velkommen til å legge det her. :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 :evil: :evil: :evil: :evil: :-? :o :evil: :-x :-x :evil: :evil: :evil: :-? :veldigsur: :evil:
Alterna Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 sjefen gir meg bare 100kr timen og ikke noe betaling for overtid, ikke provisjon og ikke betalt ekstra selv om jeg jobber 6 dager i uka og over 37,5 timer hver eneste uke og hver eneste kveld! ARGH! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 sjefen gir meg bare 100kr timen og ikke noe betaling for overtid, ikke provisjon og ikke betalt ekstra selv om jeg jobber 6 dager i uka og over 37,5 timer hver eneste uke og hver eneste kveld! ARGH! :evil: For en drittsekk!! :evil: Ta deg en annen jobb, bli min sjelesørger.......
Væren Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 Jeg er egentlig i ganske godt humør i dag, men kan være solidarisk med Tex: :evil: :evil: :evil: Håper morgendagen blir bedre!
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Jeg er egentlig i ganske godt humør i dag, men kan være solidarisk med Tex: :evil: :evil: :evil: Siden dette er en sintetråd, kan jeg ikke si takk for solidariteten. Men jeg kan hviske deg noe......: Takk for solidariteten
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Snart kommer det sikert en eller annen overivrig (men sikkert kjempesnill) moderator og flytter sintetråden min......... Så får jeg enda mer å være sint for...... Hmmm..... *Må finne på noe*
Gjest manic Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Jeg sitter alene hjemme og skriver en dritthjemmeeksamen mens absolutt alle er ute og har det gøy!!! :evil: :evil: Dette er verste pinse i manns minne og jeg eier verken kosentrasjon eller motivasjon....og på kjøkkenet står en dunk med deilig røøøød viiiiiin....
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #11 Skrevet 16. mai 2005 Når rødvinsdunken din (hikk) er tom, kan du bare komme hit, jeg har massevis....... Drit i den dumme eksamenen, den er bare teit.......
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #12 Skrevet 16. mai 2005 Eg er forkjøla!!! :evil: Og du som fortjener det minst av alle..... :trøste:
Alterna Skrevet 16. mai 2005 #13 Skrevet 16. mai 2005 det var natt til den 16. mai igår og det eneste jeg gjorde var å sitte hjemme med mamma og spise mat! mens typen var ute med kompiser og hadde det kult! HRMF! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #14 Skrevet 16. mai 2005 Ups, glemte å være sint!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #15 Skrevet 16. mai 2005 det var natt til den 16. mai igår og det eneste jeg gjorde var å sitte hjemme med mamma og spise mat! mens typen var ute med kompiser og hadde det kult! HRMF! :evil: Hah, det var natt til 16. mai i går, og alt jeg gjorde var å dele seng med ungene......... Kom ikke her og klag hvis du ikke kan bedre...... Tenk på alle de strømpeløse barna i verden.........
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #16 Skrevet 16. mai 2005 Hah, det var natt til 16. mai i går, og alt jeg gjorde var å dele seng med ungene......... Kom ikke her og klag hvis du ikke kan bedre...... Tenk på alle de strømpeløse barna i verden......... Delte du seng med ungane!?!?!? :evil: :evil: :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #17 Skrevet 16. mai 2005 Ja har du hørt noe så forferdelig..... Og de la seg tett inntil meg også, fikk jo ikke fred. Det var kosing og kosing hele natten. Forferdelig slitsomt!! :evil: :evil:
Samantha Skrevet 16. mai 2005 #18 Skrevet 16. mai 2005 -Skulle egentlig ut idag, men det orkar eg rett og slett ikkje -Eg har dødsvondt overalt! (magen, ryggen og haudet) -Trudde eg skulle sleppe mensen pga ny p-piller. Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida!! :evil: -Har diger prosjektoppgåve som skal leverast inn 1.juni. Har ikkje begynt, klarer ikkje å begynne og den surrar konstant i bakhaudet EG BLIR GAL.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #19 Skrevet 16. mai 2005 Ja har du hørt noe så forferdelig..... Og de la seg tett inntil meg også, fikk jo ikke fred. Det var kosing og kosing hele natten. Forferdelig slitsomt!! :evil: :evil: Åh, fysjom fysjom!!!!!! :evil: Du er ei herleg god mamma du, kjære Tex!!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #20 Skrevet 16. mai 2005 Åkey, det var ikke så bra. Du er kvalifisert medlem. Men da må du ha noe mer å komme med i løpet av kvelden. For eksempel at sjokoladeskapet er tomt. Eller at det ikke er mer dopapir i huset ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå