AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Del Skrevet 11. september 2019 Skulle gjerne ha søkt bostøtte men glemte selvfølgelig og melde flytting på Skatteetaten. Hvor lang tid vil det ta før det blir godkjent? Anonymkode: 07eef...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemliganonym Skrevet 11. september 2019 #2 Del Skrevet 11. september 2019 For meg så tok det cirka to måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Del Skrevet 11. september 2019 21 minutter siden, Hemliganonym skrev: For meg så tok det cirka to måneder Jaja, får håpe nav kan hjelpe meg da! Anonymkode: 07eef...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Del Skrevet 11. september 2019 skal purre på dem i morgen og si at det er krise pga husbanken trenger gyldig bostedsadresse. Kan melde fra her om det funker, i tilfelle andre er på google og lurer på det samme. Anonymkode: 07eef...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #5 Del Skrevet 11. september 2019 Meld flytting til folkeregisteret, så ordner det seg andre steder også. Anonymkode: 77382...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2019 #6 Del Skrevet 11. september 2019 Tok mindre enn en uke før jeg hadde bekreftelsen i postkassen sist gang jeg flyttet. Du kan gå inn på Altinn og sjekke etter noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #7 Del Skrevet 11. september 2019 Så lenge du gjør det elektronisk og leverer den dokumentasjonen de krever, så går det raskt. Anonymkode: 51ace...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #8 Del Skrevet 12. september 2019 Sist jeg melde flytting, via folkeregisteret, fikk jeg melding på altinn etter 4 dager om at det var registrert. Det var nå i september. Anonymkode: fcb9c...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå