AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Barn har kastet ting på hunden min, kløpet hunden min, utallige har skreket mot hunden min, og hunden min er liten, tålmodig, rolig og vil aldri "si ifra". I slike tilfeller har jeg beregnet at kun halvparten av foreldrene har grepet inn, og de færreste blir strenge mot barna, nesten alle "ler" litt nervøst, også forventer de at jeg skal smile og le tilbake som om barna deres er kjempe søte. "Haha, takk for hyggelig møte." Deretter kommer jeg hjem og leser om hunder som "sier ifra" og sendes rett til avliving, og tenker "hvem kan vel klandre dem". Anonymkode: 8273c...fd7 2
bippo Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Fremmede barn får aldri lov til å hilse på hunden min. Han er verdens mest tålmodige fyr, men jeg gidder ikke å ta sjansen. Det er ikke verdt det dersom noe går galt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Derfor får barn aldri hilse på hunden min. Det er bare å si nei, hunden min liker ikke fremmede. Anonymkode: 04e1f...5ec 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 Samme gjør jeg. Anonymkode: bc9f2...56b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #5 Skrevet 11. september 2019 Bare smil og si at hunden ikke er så glad i barn:) Jeg syns det er slitsomt med folk som tror jeg vil hilse og kose med hunden deres.. Anonymkode: bd7df...340 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #6 Skrevet 11. september 2019 Jeg sier alltid: fjern deg! Til unger. Hunden min ville aldri angripe men hun knurrer nervøst når unger nærmer seg. Jeg passer alltid på å gå slik at hunden min slipper unna unger. Hun ble plagd av unger som valp, og er derfor engstelig. Anonymkode: 35e28...4fc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare smil og si at hunden ikke er så glad i barn:) Jeg syns det er slitsomt med folk som tror jeg vil hilse og kose med hunden deres.. Anonymkode: bd7df...340 Si at hunden ikke er glad i å bli hilst på av fremmede. Sier man at hunden ikke er glad i barn går foreldre og bestemødre rett i forsvar og sier at da burde du ikke gå med hunden her hvor det er barn... Jeg fikk hundkjeft av en dame fordi jeg sa hunden min er ikke glad i og vandt med barn. Hunden var i bånd på tur et sted hvor det vanligvis ikke ferdes så mye unger. Hun kjefta vilt og mente både jeg og hunden var en fare for omgivelsene... Ok, det var et ekstremtilfelle, men ikke verdt å provosere. Anonymkode: 4c8b3...18b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå