AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Jeg holder på å skrive en bok om dette altså, så jeg er ikke en drapskvinne i forkledning. Kan dere komme på noen måter å dø på, på en gård, som egentlig er drap, men som man kan få til å se ut som en ulykke? Anonymkode: 89073...304
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Spist opp, skylder på kua Anonymkode: e154f...aea 1
Skiftenøkkel Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 åhoi, såkalt sundt bondevett er det farligste som finnes. ramle ned i gjødselkjeller, eller tårnsilo. man kan dø av gasser om ikke fallet er nok. overkjørt av traktor om man glemte parkeringsbrems (min traktor er ikke til å stole på i park-gir..) bønder har blitt drept av storfe. hest er livsfarlig. stabler kan velte utover en. fallulykker regner jeg med er veldig hyppig. hogst i skog, spesielt vindfallhogst. ellers er roterende verktøy alltid skummelt, som motorsag og vinkelsliper. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på å skrive en bok om dette altså, så jeg er ikke en drapskvinne i forkledning. Kan dere komme på noen måter å dø på, på en gård, som egentlig er drap, men som man kan få til å se ut som en ulykke? Anonymkode: 89073...304 Hvis noen bor i ett gammelt hus, og skal fikse noe på loftet - eller fikse noe med ett gammelt vindu. Så kommer det noen andre og dytter ned denne personen. Så faller denne personen veldig langt ned, og dette blir stemplet som en "fall-ulykke" selv om det EGENTLIG var en annen person der som sørget for fallet. Anonymkode: c50dc...b4b
absinthia Skrevet 11. september 2019 #5 Skrevet 11. september 2019 (endret) Dersom noen en kald vinternatt, har skjenket deg skikkelig full og transportert deg til låven, når du sovner, slik at det ser ut som om du har lagt deg til å sove der og frosset ihjel ved et uhell. ( Inspirert av lignende hendelse der jeg kommer fra, hvor en mann frøs ihjel på låven, da han gjemte seg, fordi han var så redd for kona, som var et kontrollerende, mishandlende beist. Det gikk rykter om at det nok ikke var hele sannheten, da en av de som jobbet med å stelle de døde før begravelse og som også bodde i nabolaget, snakket om at de hadde sett merker på liket, som kunne se ut som om at han også hadde blitt utsatt for kvelning der oppe, men intet ble bevist eller kom opp i retten) Endret 11. september 2019 av absinthia 1
SoWhat? Skrevet 11. september 2019 #6 Skrevet 11. september 2019 4 minutter siden, absinthia skrev: Dersom noen en kald vinternatt, har skjenket deg skikkelig full og transportert deg til låven, når du sovner, slik at det ser ut som om du har lagt deg til å sove der og frosset ihjel ved et uhell. ( Inspirert av lignende hendelse der jeg kommer fra, hvor en mann frøs ihjel på låven, da han gjemte seg, fordi han var så redd for kona, som var et kontrollerende, mishandlende beist. Det gikk rykter om at det nok ikke var hele sannheten, da en av de som jobbet med å stelle de døde før begravelse og som også bodde i nabolaget, snakket om at de hadde sett merker på liket, som kunne se ut som om at han også hadde blitt utsatt for kvelning der oppe, men intet ble bevist eller kom opp i retten) Wtf Hvordan kan man bo sånn at de som steller de døde, kan plapre vilt i nabolaget og sette ut rykter? Creepy å bo i sånne omgivelser 3
absinthia Skrevet 11. september 2019 #7 Skrevet 11. september 2019 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Wtf Hvordan kan man bo sånn at de som steller de døde, kan plapre vilt i nabolaget og sette ut rykter? Creepy å bo i sånne omgivelser Dette er vel omtrent 40 år siden, så kulturen var litt forskjellig da. Dette var fylleprat på en bygdefest og folk tok det med en klype salt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #8 Skrevet 11. september 2019 Frys et lammelår, slå ihjel i andre etasje, dytt ned trappa, stek lammelåret 😬 Anonymkode: 32d6f...a78 5
SoWhat? Skrevet 11. september 2019 #9 Skrevet 11. september 2019 30 minutter siden, absinthia skrev: Dette er vel omtrent 40 år siden, så kulturen var litt forskjellig da. Dette var fylleprat på en bygdefest og folk tok det med en klype salt. Ok 🙂
Hemliganonym Skrevet 11. september 2019 #10 Skrevet 11. september 2019 Jeg bodde på gård i en periode og har en historie med at jeg leide en hest i et fjøs også klarte hesten å ramle ned gulvet sånn at den ødela den. Vi måtte få flere personer for og få den opp og det gikk bra med hesten og eierne dukket opp etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #11 Skrevet 11. september 2019 Hva slags bok skriver du ts...? Anonymkode: 2c8b7...02a
Rotehodet Skrevet 11. september 2019 #12 Skrevet 11. september 2019 Jeg vet allerede hvem morderen er, det er bygdedyret. Dyret alle vet eksisterer, men ingen tør å erkjenne... 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #13 Skrevet 11. september 2019 Slå ihjel, la grisene spise opp liket! Anonymkode: 06e1b...7f6 2
absinthia Skrevet 11. september 2019 #14 Skrevet 11. september 2019 Man kan rulle noen inn i en rundball. De fleste har jo sluttet med tradisjonell silo, så det er ikke bare bare å sage et stigetrinn halvveis over og håpe at de faller ned i en tom silo, tidlig på sommeren heller. Det har jo også vært noen ulykker med forkvern, så det er fullt mulig å feste kjeledressen til noen i kverna og slå den på. Man kan slippe ned noe i hodet på noen som jobber nede i husdyrrommene, dersom en selv befinner seg på låven i et gammeldags fjøs. Man kan slippe løs noen okser og ungdyr og skremme dem, når offeret går inn i fjøset og krysse fingrene. Det er ikke morsomt å bli løpt ned av noen på 500 kilo og når de er skremt, vil de andre også løpe over vedkommende. - Jeg kjenner folk som har blitt livsvarig skadd av storfe.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #15 Skrevet 11. september 2019 Den beste mest utspekulerte måten å ta livet av noen på gård må være om du har noen dager nyslått silogras som har ligget i siloen og avgitt gass uten lufting. Karbondioksid og nitrøse gasser vil fortrenge oksygenet i siloen. Uten en silovifte vil et menneske som oppholder seg nedi siloen kunne dø veldig raskt. De vil fort svime av og dø innen kort tid. Anonymkode: c7515...633
Thyra Skrevet 11. september 2019 #16 Skrevet 11. september 2019 4 timer siden, absinthia skrev: Dersom noen en kald vinternatt, har skjenket deg skikkelig full og transportert deg til låven, når du sovner, slik at det ser ut som om du har lagt deg til å sove der og frosset ihjel ved et uhell. ( Inspirert av lignende hendelse der jeg kommer fra, hvor en mann frøs ihjel på låven, da han gjemte seg, fordi han var så redd for kona, som var et kontrollerende, mishandlende beist. Det gikk rykter om at det nok ikke var hele sannheten, da en av de som jobbet med å stelle de døde før begravelse og som også bodde i nabolaget, snakket om at de hadde sett merker på liket, som kunne se ut som om at han også hadde blitt utsatt for kvelning der oppe, men intet ble bevist eller kom opp i retten) Hvis de som stellee de døde finner noe mistenkelig, er det vel mer naturlig å tilkalle politiet enn å plapre rundt i bygda?
Gjest Krampus Skrevet 11. september 2019 #17 Skrevet 11. september 2019 Drept av veltet traktor. Enkelte åkre er jo nesten roddrette. Ellers kan man alltid falle gjennom gulvet og drukne i møkkjelleren
Thyra Skrevet 11. september 2019 #18 Skrevet 11. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Frys et lammelår, slå ihjel i andre etasje, dytt ned trappa, stek lammelåret 😬 Anonymkode: 32d6f...a78 Dette fungerer ikke bare på gårder...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #19 Skrevet 11. september 2019 Høygaffel Anonymkode: 8b226...899
Gjest Blondie65 Skrevet 11. september 2019 #20 Skrevet 11. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Frys et lammelår, slå ihjel i andre etasje, dytt ned trappa, stek lammelåret 😬 Anonymkode: 32d6f...a78 Inspirert av Roald Dals serie "Tales of the unexpected"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå