AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #61 Del Skrevet 10. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om det fortsatt er mulig å få noen nye ideer i denne posten? Skal snart kjøpe nytt servantskap, men er redd for å gjøre noe feil. Er det en sjanse for at det nye ikke passer det gamle røropplegget? Hva må jeg se etter? Anonymkode: 52927...a9a Du skrev tidligere i tråden at du har en mann som er handy og at han skulle montere innredningen selv og kanskje ta rørleggerarbeidet selv også. Hvorfor får du ikke hjelp av han til å kjøpe et servantskap? Anonymkode: 1e1cc...707 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #62 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du skrev tidligere i tråden at du har en mann som er handy og at han skulle montere innredningen selv og kanskje ta rørleggerarbeidet selv også. Hvorfor får du ikke hjelp av han til å kjøpe et servantskap? Anonymkode: 1e1cc...707 Jo, han er visst ikke så handy som jeg trodde. Anonymkode: 52927...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #63 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det en sjanse for at det nye ikke passer det gamle røropplegget? Hva må jeg se etter? Anonymkode: 52927...a9a Ja, men den sjansen er ikke stor, i de fleste tilfellene.. Ta noen bilder av innredningen og røropplegget, og ta turen innom en butikk som selger innredninger. De er ofte flinke til å finne noe som passer bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #64 Del Skrevet 10. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, han er visst ikke så handy som jeg trodde. Anonymkode: 52927...a9a Da ville jeg kontaktet en rørlegger (eller byttet ut mannen, da de fleste bør være i stand til å få til dette).. 😉😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #65 Del Skrevet 10. februar 2020 21 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Da ville jeg kontaktet en rørlegger (eller byttet ut mannen, da de fleste bør være i stand til å få til dette).. 😉😬 Haha! Klassisk Kvinneguiden: "Dump ham!" Men hvis det er så lett, skal jeg jaggu klare det sjøl. Anonymkode: 52927...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #66 Del Skrevet 10. februar 2020 23 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Ja, men den sjansen er ikke stor, i de fleste tilfellene.. Ta noen bilder av innredningen og røropplegget, og ta turen innom en butikk som selger innredninger. De er ofte flinke til å finne noe som passer bra.. Hadde tenkt å kjøpe på nett for å spare litt penger, men det blir kanskje litt risky da. Badet er "bare" tjue år gammelt. Er det da usannsynlig at dette blir noe problem? Er det et standaropplegg de fleste bad har? Anonymkode: 52927...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #67 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha! Klassisk Kvinneguiden: "Dump ham!" Men hvis det er så lett, skal jeg jaggu klare det sjøl. Anonymkode: 52927...a9a Det er mye mulig du klarer det selv, ja! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #68 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde tenkt å kjøpe på nett for å spare litt penger, men det blir kanskje litt risky da. Badet er "bare" tjue år gammelt. Er det da usannsynlig at dette blir noe problem? Er det et standaropplegg de fleste bad har? Anonymkode: 52927...a9a Kommer rørene opp fra gulvet, eller kommer de ut av veggen? Kan du legge ut et bilde av hvordan røropplegget ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #69 Del Skrevet 10. februar 2020 12 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Kommer rørene opp fra gulvet, eller kommer de ut av veggen? Kan du legge ut et bilde av hvordan røropplegget ser ut? De kommer ut av veggen. Har ikke anledning til å sende bilde nå, men skal prøve å huske det! Anonymkode: 52927...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #70 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De kommer ut av veggen. Har ikke anledning til å sende bilde nå, men skal prøve å huske det! Anonymkode: 52927...a9a Da må du passe på at innredningen er bred nok til å dekke rørene, samt at utgangen av vannlåsen ender opp høyere enn avløpsrøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #71 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Da må du passe på at innredningen er bred nok til å dekke rørene, samt at utgangen av vannlåsen ender opp høyere enn avløpsrøret. Takk for tips, det skal jeg passe på Nåværende er 119, så jeg ser etter noe lignende. Anonymkode: 52927...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #72 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, det skal jeg passe på Nåværende er 119, så jeg ser etter noe lignende. Anonymkode: 52927...a9a Det er det lureste, ja! 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #73 Del Skrevet 10. februar 2020 Jeg skal bytte innredning bla også, her er bilde fra den gamle. Har kjøpt servantskap med to skuffer. Får jeg problemer? Anonymkode: b919a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #74 Del Skrevet 10. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal bytte innredning bla også, her er bilde fra den gamle. Har kjøpt servantskap med to skuffer. Får jeg problemer? Anonymkode: b919a...676 Nei, det tror jeg ikke. Bytta til servantskap med skuffer for litt siden, og det gikk bra. Skuffene er delt, iallefall den øverste hos meg, så det gikk smurt, Anonymkode: 195fb...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #75 Del Skrevet 10. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det tror jeg ikke. Bytta til servantskap med skuffer for litt siden, og det gikk bra. Skuffene er delt, iallefall den øverste hos meg, så det gikk smurt, Anonymkode: 195fb...bf2 Tenker på plassering og sånn. Jeg kan ikke sette møbelet for langt mot høyre der rørene er pga plassen til vaskemaskinen som må stå der. Men skal ha ned veggene og, kanskje flytte rørene inn bak platene som kommer utenpå? Men det går avløp ned i gulvet ser jeg. Ny innredning er en del smalere enn nåværende. Anonymkode: b919a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #76 Del Skrevet 10. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på plassering og sånn. Jeg kan ikke sette møbelet for langt mot høyre der rørene er pga plassen til vaskemaskinen som må stå der. Men skal ha ned veggene og, kanskje flytte rørene inn bak platene som kommer utenpå? Men det går avløp ned i gulvet ser jeg. Ny innredning er en del smalere enn nåværende. Anonymkode: b919a...676 Så det røret som er vist på det nederste bildet er til vaskemaskina? Da vet jeg ikke om du kan ha med skuffer, om du tenkte de skulle skjule dette. Det ser ut som det røret kommer inn fra siden? På mitt så er det tre hull i bunnen av ramma til rør, men de er ikke i bruk hos meg. Anonymkode: 195fb...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #77 Del Skrevet 10. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det røret som er vist på det nederste bildet er til vaskemaskina? Da vet jeg ikke om du kan ha med skuffer, om du tenkte de skulle skjule dette. Det ser ut som det røret kommer inn fra siden? På mitt så er det tre hull i bunnen av ramma til rør, men de er ikke i bruk hos meg. Anonymkode: 195fb...bf2 Det går rør fra utsiden av skapet som kobles på det som går gjennom skapet og ned i gulvet. Her jeg bor nå er det noen skikkelige kreative løsninger ser jeg. Legg spesielt merke til avløpet som går i oppoverbakke. Åh Gud jeg gleder meg til å flytte! Anonymkode: b919a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #78 Del Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går rør fra utsiden av skapet som kobles på det som går gjennom skapet og ned i gulvet. Her jeg bor nå er det noen skikkelige kreative løsninger ser jeg. Legg spesielt merke til avløpet som går i oppoverbakke. Åh Gud jeg gleder meg til å flytte! Anonymkode: b919a...676 Oisann!! Dette blir nok litt mer jobb enn jeg hadde trodd da. Anonymkode: 195fb...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. februar 2020 #79 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal bytte innredning bla også, her er bilde fra den gamle. Har kjøpt servantskap med to skuffer. Får jeg problemer? Anonymkode: b919a...676 Her er jeg redd for at det kan bli utfordrende med skuffer.. Vannrørene er nok ikke det største problemet, da de fleste servanter med skuffer har litt klaring mellom vegg og skuff. Avkøpet er sannsynligvis det største problemet her.. Det kan sikkert løses på et vis, men det er slike tilfeller som dette jeg hadde i tankene da jeg ba Ts om å ta bilde av det eksisterende røropplegget sitt, og rådføre seg med en fagmann/butikk før hun handlet ny servant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #80 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oisann!! Dette blir nok litt mer jobb enn jeg hadde trodd da. Anonymkode: 195fb...bf2 Haha nei, det siste bildet er der jeg bor nå, de første er dit jeg skal flytte. Bare pusse opp litt først Men kan gjerne sette på noen bend på avløpet slik at det passer i møbelet også går videre derfra til gulvet, og en ny forgrening til vaskemaskinen. Så slipper jeg å sage hull i det nye møbelet!? Anonymkode: b919a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå